Leek een plaat die bleef hangenquote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef snetje het volgende:
jezus ...... ik dacht dat de streams weer haperden !!!![]()
Knap hequote:Op maandag 22 januari 2007 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo kom ook binnenvallen en wat hoor ik.
JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN, JIJ MOET NIET ZEUREN........HEKS.
Mijn hemel
Omdat Syl gewoon dichtklapt. Die natasia is zo een bitch en soms kan ik me idd begrijpen waarom ze niks durft te zeggen. Ik vind het echt sneu voor der. Ik heb Talpa ook ff gemails ik ben echt woest nuquote:Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom kapt sylvia dit gesprek niet af ?
Inderdaad, wegwezen Sylvia.quote:
jou soort jou soort jou soort komt in de handen van een loverboy terecht, kan je voor 10 euro je kut verkopen achter het centraal station. jou soort,jou soort,jou soort,jou soortquote:Op maandag 22 januari 2007 22:19 schreef pronkjewail het volgende:
Natasia gaat tegen Nena te keer, aangezien ze de vuilniszak niet wil opruimen: "Jij hangt hier aan een sssssssssssssssssijden draadje Nena, Jij hangt hier aan een sssssssssssssssssssijden draadje Nena!"
Verder noemt ze haar een kutkind en een rotkind...Nena blijft koel en reageert met: "zeg het nog even 10x want anders begrijp ik het niet!"
dan herhaalt ze het nog eens 10 keer.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef Taurus het volgende:
Oohhh meeen ik zou dat wijf allang echt zó hard hebben gemept, ik ben nóóit agressief, echt niet, maar hier wil je toch gewoon 'n eind aan maken?? Alles moet 10 keer inderdaad en allemaal schreeuwend op dat irritante toontje en niet luisteren, helemaaaaal niet luisteren naar wat de ander zegt. Een gesprek met haar is gewoon simpelweg niet mogelijk als je commentaar op d'r zou hebben. Heeft iemand óóit wel 's tegen haar gezegd 'hou jij 's ff je bek'?Wat gebeurt er dan?
Tis erg vervelend maar helaas tot op heden niets aan te doenquote:Op maandag 22 januari 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
ja idd schijt fok het gaat echt kl*te al dagen.
Hear hearquote:Op maandag 22 januari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
schijt fok!
Dan kan het ook op een normale manier gezegd worden. Maar Zdngmw begon gelijk te schreeuwen en om dan maar tegen iemand te zeggen Jij komt nog in handen van een Loverboy en dan kan je je kut verkopen voor 10 euro achter het Centraal station. Sorry hoor, maar dan spoor je voor mij niet helemaal.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:37 schreef jessie het volgende:
Maar kom op dat Nena gewoon geen vuilniszak wil verschonen zou me ook irriteren hoor. Het is ook echt een verwend nest.
Natasia heeft vanmiddag te horen gekregen dat Nena het volgende slachtoffer IS.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:31 schreef petraa het volgende:
En ze blijft zeiken tegen NL over Nena, volgens mij word Nena het volgende slachtoffer.
ik denk ook dat het wegstemmen van die 2 de meeste kans zal hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia heeft vanmiddag te horen gekregen dat Nena het volgende slachtoffer IS.
Van Nel, Bart en Brian.
Hun plan is eerst Ilona weg te stemmen donderdag en dan vanaf vrijdag Nena volkomen te negeren zodat ze zich zo erg verveeld dat ze spontaan naar huis gaat.
Maar Nasty is natuurlijk te dom om dat voor zich te houden, en verklapt het nu al weer met deze schreeuwronde.
(het kan natuurlijk ook een strategie van Nel zijn om Natasia zo te lijmen en triggeren met geheime strategie besprekingen dat ze zich vanzelf als relschopper manifesteeert, waardoor of Natasia of Nel donderdag weggestemd wordt. Zeg ik als Sonique-leerling)
Weet je, NEna is echt niet z'n dom blondje als ze lijkt te zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
NL gaat morgen op Nena's plek zitten om Nena uit te lokken.
Ik schakel ter ontspanning ook maar ff over naar de stream buiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef bosb het volgende:
Bart vraagt nu of syl meegaat als ze ilona weg willen stemmen.
Dat ze niet meegaat.... Ze vindt ilona wel gezellig, en denkt niet dat ze weg wil. (als je daar op moet wachten zit je daar over 5 jaar nog)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik schakel ter ontspanning ook maar ff over naar de stream buiten.
Wat antwoordde Sylvia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |