abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45584440
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
TIEF OP BITCH
Inderdaad, wegwezen Sylvia.
Beetje meeliften met Brian en Natasia...en straks weer als er puntjes gewonnen zijn vooraan staan. Niet meer dan logisch dat er is wat van gezegd is lijkt me. Owkee, de manier waarop die "Diva" te keer gaat is wat overtrokken, maar duidelijk puntje, is in ieder geval wat voor te zeggen.

Ergste is nog die Ilona..... ...die probeerd het allemaal weer net ff in het voordeel van Sylvia uit te lichten, ze heeft het zo druk, prioriteiten stellen biatch!...zonde van de moeite Ilona.
  maandag 22 januari 2007 @ 17:37:24 #227
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45584484
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45584576
Ha weer fok, voor zolang het duurt.
Goedemorgen :W
pi_45584583
Bart rijd paard, maar het moet nog ver wegkomen.
  maandag 22 januari 2007 @ 19:27:02 #230
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45584636
oke over dit bericht doe ik een uur
pi_45584639
Vreselijk die Fok traagheid. Tijd dat Danny eens nieuwe server's koopt.
pi_45584671
Volgens mij zit Nena weer te pokeren op internet, ik meende dat ze een maand niet mocht pokeren?
  maandag 22 januari 2007 @ 19:40:14 #233
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45584673
nena en huub zijn weer aan het pokeren
pi_45584764
Ik kan hier van alles wel neer tikken, het komt toch niet aan.
Ilona seelt steeds hetzelfde deuntje op de piano.
Nena en Huub zijn aan het pokeren op internet, zijn keel lijkt helemaal over, was dus ws alleen maar een kater.
Bart is met lesly in de stal.
pi_45585163
Natasia gaat tegen Nena te keer, aangezien ze de vuilniszak niet wil opruimen: "Jij hangt hier aan een sssssssssssssssssijden draadje Nena, Jij hangt hier aan een sssssssssssssssssssijden draadje Nena!"

Verder noemt ze haar een kutkind en een rotkind...Nena blijft koel en reageert met: "zeg het nog even 10x want anders begrijp ik het niet!"
pi_45585174
Zooo, Nat. schreeuwend tegen Nena,
"jou soort loopt vanzelf tegen een loverboy aan zodat je achter het Centraal Station je kut kan verkopen voor een tientje"

Hoppa.
Karper diem, vis van de dag
pi_45585185
Natasia ging heerlijk uit dr dak tegen Nena. En ze had gelijk vond ik. Nena voelt zich te goed om een vuilniszak te verschonen. Dit bracht Natasia op haar manier nogal rustig en tactvol Verwend nest je moet je kut nog eens gaan verkopen van een loverboy voor 10 euro achter centraal stastion jij verwend kutkind
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45585212
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:19 schreef pronkjewail het volgende:
Natasia gaat tegen Nena te keer, aangezien ze de vuilniszak niet wil opruimen: "Jij hangt hier aan een sssssssssssssssssijden draadje Nena, Jij hangt hier aan een sssssssssssssssssssijden draadje Nena!"

Verder noemt ze haar een kutkind en een rotkind...Nena blijft koel en reageert met: "zeg het nog even 10x want anders begrijp ik het niet!"
jou soort jou soort jou soort komt in de handen van een loverboy terecht, kan je voor 10 euro je kut verkopen achter het centraal station. jou soort,jou soort,jou soort,jou soort
Nena, nog 1x anders begrijp ik het niet
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_45585253
Oohhh meeen ik zou dat wijf allang echt zó hard hebben gemept, ik ben nóóit agressief, echt niet, maar hier wil je toch gewoon 'n eind aan maken?? Alles moet 10 keer inderdaad en allemaal schreeuwend op dat irritante toontje en niet luisteren, helemaaaaal niet luisteren naar wat de ander zegt. Een gesprek met haar is gewoon simpelweg niet mogelijk als je commentaar op d'r zou hebben. Heeft iemand óóit wel 's tegen haar gezegd 'hou jij 's ff je bek'? Wat gebeurt er dan?
pi_45585296
schijt fok!
pi_45585301
En ze blijft zeiken tegen NL over Nena, volgens mij word Nena het volgende slachtoffer.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 22 januari 2007 @ 22:32:49 #242
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45585335
dat Nena dat gewoon pikt van die vieze zwarte
  maandag 22 januari 2007 @ 22:32:56 #243
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45585340
En we zijn weer online (althans voor zolang het duurt)

OT: Natasia spreekt het incident even na met NL
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45585346
ja idd schijt fok het gaat echt kl*te al dagen.
pi_45585358
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef Taurus het volgende:
Oohhh meeen ik zou dat wijf allang echt zó hard hebben gemept, ik ben nóóit agressief, echt niet, maar hier wil je toch gewoon 'n eind aan maken?? Alles moet 10 keer inderdaad en allemaal schreeuwend op dat irritante toontje en niet luisteren, helemaaaaal niet luisteren naar wat de ander zegt. Een gesprek met haar is gewoon simpelweg niet mogelijk als je commentaar op d'r zou hebben. Heeft iemand óóit wel 's tegen haar gezegd 'hou jij 's ff je bek'? Wat gebeurt er dan?
dan herhaalt ze het nog eens 10 keer.

Dat is het probleem. Ze luistert niet, maar ratelt toch door.
Je kunt bij wijze van spreken alleen "boe, boe" zeggen, maakt niets uit.
  maandag 22 januari 2007 @ 22:34:58 #246
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45585405
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:33 schreef petraa het volgende:
ja idd schijt fok het gaat echt kl*te al dagen.
Tis erg vervelend maar helaas tot op heden niets aan te doen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45585406
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
schijt fok!
Hear hear
Wat is er toch aan de hand met F0k!
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_45585462
Maar kom op dat Nena gewoon geen vuilniszak wil verschonen zou me ook irriteren hoor. Het is ook echt een verwend nest.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45585479
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:37 schreef jessie het volgende:
Maar kom op dat Nena gewoon geen vuilniszak wil verschonen zou me ook irriteren hoor. Het is ook echt een verwend nest.
Dan kan het ook op een normale manier gezegd worden. Maar Zdngmw begon gelijk te schreeuwen en om dan maar tegen iemand te zeggen Jij komt nog in handen van een Loverboy en dan kan je je kut verkopen voor 10 euro achter het Centraal station. Sorry hoor, maar dan spoor je voor mij niet helemaal.
pi_45585500
quote:
Op maandag 22 januari 2007 22:31 schreef petraa het volgende:
En ze blijft zeiken tegen NL over Nena, volgens mij word Nena het volgende slachtoffer.
Natasia heeft vanmiddag te horen gekregen dat Nena het volgende slachtoffer IS.
Van Nel, Bart en Brian.
Hun plan is eerst Ilona weg te stemmen donderdag en dan vanaf vrijdag Nena volkomen te negeren zodat ze zich zo erg verveeld dat ze spontaan naar huis gaat.

Maar Nasty is natuurlijk te dom om dat voor zich te houden, en verklapt het nu al weer met deze schreeuwronde.

(het kan natuurlijk ook een strategie van Nel zijn om Natasia zo te lijmen en triggeren met geheime strategie besprekingen dat ze zich vanzelf als relschopper manifesteeert, waardoor of Natasia of Nel donderdag weggestemd wordt. Zeg ik als Sonique-leerling )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')