Als huub dus geen man is stelt hij zich ook niet aan en is hij dus echt ziek. eitjequote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha, das het hele probleem, huub is geen man, heb je huub gisteravond nog gezien?... huub ligt gewoon met een kater in zn nest.. zalfje
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha, das het hele probleem, huub is geen man, heb je huub gisteravond nog gezien?... huub ligt gewoon met een kater in zn nest.. zalfje
LS en ik hebben met haar zitten pokeren. Ik vroeg aan haar of ze is ff in de camera wou kijken. Nou dat deed zequote:Op maandag 22 januari 2007 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is er gisteren met Nena gebeurd???
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Als huub dus geen man is stelt hij zich ook niet aan en is hij dus echt ziek. eitje
ik blijf optimistschquote:Op maandag 22 januari 2007 16:36 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt de moed nog niet opgegeven?
ik hoop het ook. Dan staat hij gigantisch voor L*Lquote:Op maandag 22 januari 2007 16:42 schreef demins het volgende:
Ik hoop zo dat het Brian lukt een optreden te krijgen op Poetry International! Dat wordt lachen...
Dankjewel! Veel wist ik nog niet...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:42 schreef Scarabee het volgende:
[..]
LS en ik hebben met haar zitten pokeren. Ik vroeg aan haar of ze is ff in de camera wou kijken. Nou dat deed ze. Ik schreef ook of ze mij ook punten wou schenken ipv natasia. Zei zei dat dus hard op. Op dat moment kwam Natasia binnen en zag Nena in haar ogen chatten. Maar ze heeft niks noppes nada gezegd. Nu hoorde ik dat Natasia naar achter was gegaan om het te zeggen. Klikken noem ik dat maar ach. Nu heeft Nena op der flikker gekregen. Omdat ze dus in de ogen van Natasia aan het chatten was. Terwijl Bart de dag ervoor precies hetzelfde deed en geen straf kreeg. Nena mag nu iets van een maand niet meer pokeren.
![]()
OK! Dan stuur ik de verpakking vandaag nog naar hem op!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ik blijf optimistschal is het er maar 1 voor huub
![]()
Ik was ook met nena aan het pokeren en met jullie dus:Pquote:Op maandag 22 januari 2007 16:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dankjewel! Veel wist ik nog niet...
ik was er ook bijquote:Op maandag 22 januari 2007 16:51 schreef Brici het volgende:
[..]
Ik was ook met nena aan het pokeren en met jullie dus:P
Doen hun dat wel vaker?
yep, en waar is huub als je m nodig hebt.... IN ZN NEST !!!quote:Op maandag 22 januari 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
Brian en Nasty, de grootste schijnheilen die er zijn.![]()
Helemaal gelijk. Ik kan die stemmen echt niet meer horen Wij dit wij dat wij zijn beter enz enzquote:Op maandag 22 januari 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
Brian en Nasty, de grootste schijnheilen die er zijn.![]()
JA Huub, help je vrouwtje eensquote:Op maandag 22 januari 2007 17:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, optiefen. Huub, wakker worden en gas geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |