Hopelijk welquote:
Die quote ik even, Henkjan heeft wel vaker vreemd gedaan.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hearts gaat exit, zoniet dan eet ik mn toetsenbord op.
Ach, behalve Christian, X6 en Sharon is het allemaal baggerquote:Op zondag 21 januari 2007 21:59 schreef Cee het volgende:
De jury wil geen winnaar. De jury wil zelf winnen. Maakt hen het uit dat er bagger wint.
Het zijn vooral de lichting baggerkandidaten. En de uitslag op zondag.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Dorine er nog in... wat is het toch eigenlijk een baggerprogramma
Hee tot volgende week hequote:Op zondag 21 januari 2007 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
^Jammer.... Hearts eruit.... Dorine er nog in... wat is het toch eigenlijk een baggerprogramma
Iddquote:
Inderdaad. Wendy zei zaterdagavond: "Niet vanavond, maar morgenavond zit Anja's hele school in de zaal." Vond dat zo raar, want waarom gaat die school niet op een avond dat ze wél moet zingen. Zul je zien dat ze haar morgen laten zingen. Weet je meteen dat de andere kandidaat naar huis gaat. En ja hoor!!quote:Op zondag 21 januari 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Het was heel opvallend dat Anja weer moest zingen, vooral omdat héél toevallig haar klas in de zaal zat. Ik kan me echt niet voorstellen dat Anja minder stemmen had dan bv Ricky en Dorine. Lijkt erg op FAKE dus en dat het al vast stond dat Hearts eruit zou gaan. Hoe dan ook, Sharon wint X-factor gewoon op haar sloffen.
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 06:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie Henkjan er nog echt voor aan ook om tactisch mensen weg te gaan sturen omdat ze concurrentie zijn voor zijn kandidaten. Dat deed hij al erg subtiel met Ruben (weer een man minder), en zie het ook gebeuren met Anja (goede zangeres) en X6 (super populair).
Hij wil veel liever een plaat maken met Sharon! Dus als dat makkelijker gaat als X6 eruit is dan zal hij dat zeker niet laten denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoor, juist omdat ze populair zijn. Het maakt hem echt niks uit of een act in zijn categorie zit of niet, zolang hij er later geld mee kan verdienen...
Ik vind het een vrij eerzuchtig mannetje, dus denk zeker wel dat ie zijn eigen categorie wil zien winnen. De rest zal wel zo'n 'HJ heeft de keus een plaat met je te maken'-optie hebben, dus daar kan hij dan ook nog geld aan verdienen.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoor, juist omdat ze populair zijn. Het maakt hem echt niks uit of een act in zijn categorie zit of niet, zolang hij er later geld mee kan verdienen...
Ik vind het ook wel jammer, had liever de nietszeggende Anja of Richy uit zien gaan...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Jammer van de vrolijke, sympathieke Hearts![]()
My 2 centsquote:Op maandag 22 januari 2007 11:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer, had liever de nietszeggende Anja of Richy uit zien gaan...
Het lijkt me dat de kans op genoeg kaarten voor een hele klas, groter is op zondag dan op zaterdag.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Wendy zei zaterdagavond: "Niet vanavond, maar morgenavond zit Anja's hele school in de zaal." Vond dat zo raar, want waarom gaat die school niet op een avond dat ze wél moet zingen. Zul je zien dat ze haar morgen laten zingen. Weet je meteen dat de andere kandidaat naar huis gaat. En ja hoor!!
Geloof hier ook geen bal van.
Had nog gehoopt dat Henk-jan haar als concurrent had uitgeschakelt, ten overstaan van haar hele school, maar vergeefs. Jammer van Hearts. Dorine had daar moeten staan.
Sowieso snap ik niet dat Dorine nog steeds zoveel stemmen zou krijgen. Daar wordt je toch moe van, elke week dezelfde sound.
Ja, maar Hearts staan ergens voor, namelijk voor vrolijkheid. En ik weet nog steeds niet wat Anja wil uitstralen...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef sharonfactor het volgende:
nee geen complot, geloof ik ook niet in. Anja heeft geen X, maar Hearts ook niet. Anja heeft wel een zeer geschoolde stem en Hearts niet! Lijkt me niet zo moeilijk.
Ik word niet bepaald vrolijk van Hearts. Maar goed, over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar Hearts staan ergens voor, namelijk voor vrolijkheid. En ik weet nog steeds niet wat Anja wil uitstralen...
Ik krijg ook het gevoel bij Anja, dat ze niet weet waarover ze eigenlijk zingt. Ze probeert alleen de noten te raken. Dat doet ze misschien wel uitstekend maar ik krijg er een wisselvallig gevoel bij.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar Hearts staan ergens voor, namelijk voor vrolijkheid. En ik weet nog steeds niet wat Anja wil uitstralen...
Ik lig anders elke week weer dubbel van het lachen!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik word niet bepaald vrolijk van Hearts. Maar goed, over smaak valt niet te twisten
Vooral van die dunne, blonde die de hele tijd hysterisch loopt te doenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik lig anders elke week weer dubbel van het lachen!
Daar erger ik me meer aan dan dat ik het leuk vind.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Vooral van die dunne, blonde die de hele tijd hysterisch loopt te doen![]()
Ik moet als ik Hearts zie altijd denken aan die Duracel konijntjes. Ze zijn hyper en maken een hoop lawaai. En als je wilt dat ze ophouden, blijven ze doorgaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Vooral van die dunne, blonde die de hele tijd hysterisch loopt te doen![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik moet als ik Hearts zie altijd denken aan die Duracel konijntjes. Ze zijn hyper en maken een hoop lawaai. En als je wilt dat ze ophouden, blijven ze doorgaan.
Raffa heeft ook divagedrag maar ze is het niet imoquote:Op maandag 22 januari 2007 12:39 schreef snowfalcony het volgende:
Wat ik nogal typisch vond was de opmerking:
"Anja je bent te oud om een puberidool te zijn en je jong voor een diva"
Wat een onzin, verander de huidskleur en je bent als Raffaella van 23 lentes jong wel een diva (is meerdere keren gezegd door HenkJan).
Dan blijft het raar dat iemand van 23 oud genoeg is om een diva te zijn en iemand van 39 (?) te jong is voor een diva.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Raffa heeft ook divagedrag maar ze is het niet imo
Ik zie Heart liever dan Anja, sowieso. Anja heeft een betere stem, maar als Hearts de solo's aan broerlief overlaat, dan hoor ik hearts ook liever dan Anja.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:18 schreef Natalie het volgende:
Toch den ik dat Anja meer kans heeft om iets te bereiken in de muziek dan Hearts. Hearts heeft carnavalsplaatpotentie. Dát wel.
Nummer 1 hits.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef m-materazzi het volgende:
Wat is het thema volgende week ?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan dat diva-gedrag bij Anja echt niet zien...
Willeke Albertiquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, die poll is echt:
En een diva, nee, die hebben we in Nederland niet echt. Diva is een woord voor iemand met een lange carriere achter de rug.
Een eerdere pollvraag was: "Hoe zou je het vinden als Genelva terug zou keren?" De uitzending erna kregen we officieel te zien dat ze weer terug mocht komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:11 schreef chansadres het volgende:
Nieuwe poll:
Zou jij Roef en Marian in een Liveshow terug willen zien?
A) Ja, ze zijn te gek
B) Liever niet
C) Als ze maar niet zingen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Een eerdere pollvraag was: "Hoe zou je het vinden als Genelva terug zou keren?" De uitzending erna kregen we officieel te zien dat ze weer terug mocht komen.
Dit zou kunnen betekenen dat er al een gastoptreden gepland staat voor R&M in een liveshow.![]()
Misschien omdat de kaarten voor zondag niet zo hard liepen i/d verkoop maar de productie toch graag een volle zaal wil? Dan zou ik ook wel even wat schoolklassen uitnodigenquote:Op maandag 22 januari 2007 07:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Wendy zei zaterdagavond: "Niet vanavond, maar morgenavond zit Anja's hele school in de zaal." Vond dat zo raar, want waarom gaat die school niet op een avond dat ze wél moet zingen. Zul je zien dat ze haar morgen laten zingen. Weet je meteen dat de andere kandidaat naar huis gaat. En ja hoor!!
Ik denk inderdaad dat het zo gekomen is....quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien omdat de kaarten voor zondag niet zo hard liepen i/d verkoop maar de productie toch graag een volle zaal wil? Dan zou ik ook wel even wat schoolklassen uitnodigen
Jaaaaa, met hun single!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Een eerdere pollvraag was: "Hoe zou je het vinden als Genelva terug zou keren?" De uitzending erna kregen we officieel te zien dat ze weer terug mocht komen.
Dit zou kunnen betekenen dat er al een gastoptreden gepland staat voor R&M in een liveshow.![]()
Over de finale van welk programma heb je het nou?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
R&M gaan gewoon laten zien dat ze eigenlijk in de finale hoorden.
X-factor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Over de finale van welk programma heb je het nou?
Dat is heel goed mogelijk, maar ik denk dat ze om diezelfde reden wel Anja hebben laten zingen op zondag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien omdat de kaarten voor zondag niet zo hard liepen i/d verkoop maar de productie toch graag een volle zaal wil? Dan zou ik ook wel even wat schoolklassen uitnodigen
quote:Finale 24 februari
Wie gaat het platencontract winnen? Nog een paar weken, dan is het bekend!
De grote finale van 'X FACTOR' vindt plaats op zaterdag 24 februari bij RTL 4. Tijdens deze spectaculaire ontknoping strijden twee finalisten om de winst van de meest complete zoektocht naar zangtalent ooit.
De winnende Zanggroep of Solist gaat de studio in om een plaat op te nemen. De Jonge Solisten Christian, Richy en Sharon, de Zanggroep X6 en de Oudere Solisten Anja en Dorine zijn op dit moment nog in de race om een plaats in de finale.
Tijdens de finale van 'X FACTOR', tussen 20.00 en 21.30 uur, zingen de twee finale-acts ieder meerdere nummers, ten overstaan van de jury en het uitzinnige 1250-koppige publiek in de studio. Fans van de finalisten brengen vervolgens door te bellen of te sms-en hun stem uit op hun favoriete act.
Uitslag
In de zenuwslopende Resultshow van 'X FACTOR', die dezelfde avond start om 22.30 uur en wordt voorafgegaan door 'Lotto Weekend Miljonairs', wordt bekendgemaakt wie van de twee uitverkorenen volgens de kijkers het meest beschikt over de magische X Factor.
17 februari
Een week voor de finale vindt het laatste reguliere Liveshow-weekend plaats. Op zaterdagavond 17 februari zingen de drie acts die op dat moment nog resteren, ieder meerdere liedjes.
18 februari
Vervolgens wordt in de Resultshow op zondag 18 februari duidelijk welke Solist of Zanggroep de meeste stemmen van de kijker heeft gekregen en rechtstreeks doorgaat naar de grote finale op zaterdag 24 februari. De overgebleven twee acts brengen hun zangkunsten nogmaals ten gehore. Aan het einde van de uitzending blijkt wie als tweede en laatste act naar de finale gaat en kans blijft maken op het felbegeerde platencontract.
Programmering RTL 4 - zaterdag 24 februari:20.00 - 21.30 uur Finale 'X FACTOR' 21.30 - 22.30 uur 'Lotto Weekend Miljonairs' 22.30 - 23.00 uur Uitslag 'X FACTOR'
Of je kan het online bekijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week gemist, en toen heb ik het opgenomen.
Slim eigenlijk wel.![]()
Of DGK?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel gaaf dit: communiceren met andere mensen die The Xfactor volgen.![]()
![]()
![]()
Ik merk altijd dat ik me er wat voor schaam, het toch net zoiets als GTST volgen, of dat Ijsdansgedoe.
Iets dat je eigenlijk gewoon niet doet.
Maar je post wel veel in BBquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel gaaf dit: communiceren met andere mensen die The Xfactor volgen.![]()
![]()
![]()
Ik merk altijd dat ik me er wat voor schaam, het toch net zoiets als GTST volgen, of dat Ijsdansgedoe.
Iets dat je eigenlijk gewoon niet doet.
DGK is een kwaliteitsproduktie voor mensen op minimaal MBO niveau.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je post wel veel in BB. Dat lijkt me nog net een stapje erger eigenlijk.
BB staat er tochquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DGK is een kwaliteitsproduktie voor mensen op minimaal MBO niveau.
Daarom kijken er ook zo weinig mensen naar, het is te ingewikkeld voor de massa.
Maar goed, vanavond weer ontspannen The X factor kijken.
Wat is er ingewikkeld aan een stelletje debielen in een huis die een beetje op elkaar lopen te scheldenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DGK is een kwaliteitsproduktie voor mensen op minimaal MBO niveau.
Daarom kijken er ook zo weinig mensen naar, het is te ingewikkeld voor de massa.
Hey, gezellig he, dit.quote:
Melanie vond ik ook wel goed, met dat breekbare stemmetje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop niet dat Flugel hier komt, voor mij had ze een beetje afgedaan na BB6
Heb geen zin om terug te lezen allemaal, maar wie is jouw favoriet en wie mag er van jou eruit? Ik vind Anja steeds beter (ook steeds arroganter helaas) en Dorine mag er van mij wel eens een keertje uit.
Melanie had moeten winnen overigens.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
(ook steeds arroganter helaas)
COSquote:
Ik zie het ook niet hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]!
Wat is er in godsnaam arrogant aan Anja. Ik lees dit hier vaker, maar ik zie het echt totaal niet. Boris, die was arrogant. Anja niet.
Oh, dan is ze gewoon irritant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]!
Wat is er in godsnaam arrogant aan Anja. Ik lees dit hier vaker, maar ik zie het echt totaal niet. Boris, die was arrogant. Anja niet.
Maar als je zeg maar inhoudelijk over The X factor wil communiceren?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, we hebben hier 2 topics. 1 voor het geouwehoer en 1 voor de uitzendingen!
Daar is dit topic voor. Gewoon het algemene topic over het programma. Tevens voor uitzendingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als je zeg maar inhoudelijk over The X factor wil communiceren?
Zullen we daar anders een derde reeks voor opzetten.![]()
![]()
Dat moet hierquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als je zeg maar inhoudelijk over The X factor wil communiceren?
Wat is er arrogant aan haar dan? Of weet je niet wat de term arrogantie inhoudt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Anja is superarrogant! Of ze moet zo irritant doen uit onzekerheid maar dat geloof ik niet zo.
Ik (let op: ik!!!) vind dat ze een hele arrogante houding heeft. Zij heeft het allemaal al eens gezien en gedaan met haar optredens. Een beetje dat...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er arrogant aan haar dan? Of weet je niet wat de term arrogantie inhoudt?
Waarom geloof je dat niet? Mijnsinziens doet ze wel irritant uit onzekerheid. Een beetje arrogantie zal het ook wel zijn misschien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Anja is superarrogant! Of ze moet zo irritant doen uit onzekerheid maar dat geloof ik niet zo.
Juist omdat ze al zoveel ervaring heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat niet? Mijnsinziens doet ze wel irritant uit onzekerheid. Een beetje arrogantie zal het ook wel zijn misschien.
Dat ben ik helemaal met je eens, ik vind haar ook mateloos irritant. Maar arrogant, nee, dat zie ik niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind haar gewoon vervelend... sorry.
Dat is dus geen arrogantiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik (let op: ik!!!) vind dat ze een hele arrogante houding heeft. Zij heeft het allemaal al eens gezien en gedaan met haar optredens. Een beetje dat...
Dat is mijn (leg op: MIJN) mening...
Kijk, dat is het dus, maar das niet direct arrogant hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet, ik vind haar gewoon vervelend... sorry.
Ik snap wel dat ze op mensen arrogant kan overkomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk, dat is het dus, maar das niet direct arrogant he.
Mwah, veel mensen hebben volgens mij geen notie van wat arrogantie is. Hind en Raffa werden ook door velen arrogant verklaard.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze op mensen arrogant kan overkomen.
En die vond ik nou net weer niet arrogant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen hebben volgens mij geen notie van wat arrogantie is. Hind en Raffa werden ook door velen arrogant verklaard.
Ik (daar had je hem weer!), ik vind dus dat ze zich wel gedraagd alsof ze veel verbeelding heeft...quote:ar·ro·gan·tie (de ~ (v.))
1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding
Dat verbaast me dan, aangezien ik wel wat dingen van Anja in Hind herken. Dingen waar mensen zich aan zouden kunnen ergerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die vond ik nou net weer niet arrogant.Zou ik het dan mss toch een beetje wel begrijpen?
Echt wel!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
Hind vind ik nog steeds de beste kandidaat allertijden
Daarom zijn het ook meningen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan, aangezien ik wel wat dingen van Anja in Hind herken. Dingen waar mensen zich aan zouden kunnen ergeren.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
En dat kan ik ook wel zien. Raffa was ook best arrogant, af en toe. Ze had er ook reden voor, natuurlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen hebben volgens mij geen notie van wat arrogantie is. Hind en Raffa werden ook door velen arrogant verklaard.
dat onderste is helaas maar al te waarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat kan ik ook wel zien. Raffa was ook best arrogant, af en toe. Ze had er ook reden voor, natuurlijk.
Verder is het zo dat je in Nederland al gauw arrogant verklaard wordt als je je kop maar een klein beetje boven het maaiveld uitsteekt....
Precies, dat vind ik zo jammer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
Verder is het zo dat je in Nederland al gauw arrogant verklaard wordt als je je kop maar een klein beetje boven het maaiveld uitsteekt....
Zoiets ja. Je moet in Nederland altijd enthousiast zijn, anders ben je nonchalant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik zo jammer.
Als je niet doodnerveus en overdreven zielig gaat doen bij een uitslag of niet hyperenthousiast gaat staan zwaaien als de camera op je staat gericht ben je direct een arrogante lul of muts.
amen... met Boris als hele goede tweedequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
curly wurly natuurlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En wat is je snack voor vanavond
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik (let op: ik!!!) vind dat ze een hele arrogante houding heeft. Zij heeft het allemaal al eens gezien en gedaan met haar optredens. Een beetje dat...
Dat is mijn (leg op: MIJN) mening...
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
Ben verslaafd aan die chips.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
curly wurly natuurlijk![]()
En ik heb nog Cheese union chips.... maar alleen als ik er trek in heb
Lekker, Doritosquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Cheese union is lekker ja, net als Doritos
Het is heerlijke irritatie-tv... en met Fok! is het nog wel grappig om te volgen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:49 schreef Natalie het volgende:
Eens kijken of het vanavond wat wordt.
Op een paar goede na (Sharon, Anja) vind ik het niveau belabberd slecht. En dan heb ik niet alleen over de kandidaten. Vraag me bij vlagen af waarom ik nog kijk...
Wellicht tervergeefs ga ik vanavond maar weer kijken in de hoop verrast te worden door mensen die tot nu toe nog niet veel bijzonders gedaan hebben.
Normaal gesproken blijf ik bij talentenjachten wel hangen, hoe slecht ze ook zijn, maar ook ik trok ooit m'n grens en dat was wel bij Popstars. Dat vond ik zowaar nog kanslozer dan X-Factor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat het in zijn soort het slechtste programma tot nu toe is... het kan bij lange na niet tippen aan Idols en zelfs Popstars was beter
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:03 schreef alwaysthebest het volgende:
De kledingmensen hebben hun best weer proberen te doen..
Ik vind het weer niksquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:03 schreef Natalie het volgende:
Goh, ze heeft eindelijk iets degelijks aan. Maarre... die ketting aan d'r jas kan wel weg.
Vergeleken met die verschrikkelijke strapless jurk van laatst, is álles beterquote:
Dat gebeurt morgenavond wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand die glimlach van Richy AUB uitzetten??
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand aan de bovenlip van Christian trekken, zelfs Bonfire heeft een betere lach
Neuh, eerst Dorine en Anjaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat gebeurt morgenavond wel.
Net nu Sharon komt?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Henkjan in strak fietsbroekje..
Idd wat een lekker nummerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet maar weer snel aan.. Sharon.
Met een leuk liedje.
Heeft ze wel een harde dobber aanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:10 schreef Mvnl het volgende:
One Day I'll Fly Away![]()
![]()
![]()
(kijken of ze tegen Nicole Kidman opkan)
Wendy is gewoon leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Wendy is de eerste 10 minuten foutloos doorgekomen
Jep, ze zingt een beetje vlakquote:
Ik vind haar al niet zo knap, maar dit ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Heeft ze ondr de grasmaaier gelegen met d'r kapsel
het is wat saaiig inderdaad maar ik kan d'r wel beter hebben als Floortjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Waarom nou weer zo'n langzaam nummer: vorige keer al Minnie Ripperton.
Maar wel saai. Het had net zo goed Anja kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef Cee het volgende:
Tja, dit is gewoon goed.
Wendy zakt door het ijs deze wekenquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef Lynx666 het volgende:
Van een afstandje is het net Aaron zo.
Daarom past het nummer niet bij haar, zij moet nummers met powers hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Natalie het volgende:
Zo'n nummer hoort juist subtiel te zijn, dat moet je niet doen terwijl je over het podium hupst
Wendy's teksten gelezenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Delichris het volgende:
Waarom die conditietraining? Ze blijft heel de tijd zitten
Bij Anja heb ik altijd zo het gevoel dat ze het hoe dan ook zo gelikt en zuiver mogelijk wil brengen, en dat ze het 'entertainment' gedeelte daarbij steeds vergeet. Het straalt niets uit. Sharon wel. Alhoewel dit nu ze klaar is niet het beste optreden van haar was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar wel saai. Het had net zo goed Anja kunnen zijn.
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Henk vindt dat ze knijpt maar kan niet zeggen waar precies
De meesten vinden Wendy wel leuk, maar dit presenteren is niet echt haar ding. Daar kan ik ze geen ongelijk in geven, helaas.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:14 schreef bloem123 het volgende:
[..]
he he eindelijk iemand die Wendy ook leuk vind![]()
Valt wel mee. Hij heeft duidelijk gemaakt dat ie haar stem soms niet mooi vindt, en dat moet ie eigenlijk nu elke week zeggenquote:
Ik vind het echt een aanfluiting haar presentatie... zeker voor het geld wat ze ervoor krijgt.... Tooske en Chantal deden het beterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De meesten vinden Wendy wel leuk, maar dit presenteren is niet echt haar ding. Daar kan ik ze geen ongelijk in geven, helaas.
Ik bedoel dit ermee... dat ik het een eikel vind... ik dahct dat het wel duidelijk was met mijn opmerkingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft duidelijk gemaakt dat ie haar stem soms niet mooi vindt, en dat moet ie eigenlijk nu elke week zeggen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Henk vindt dat ze knijpt maar kan niet zeggen waar precies
Ja dat klopt, maar waarom haar dan zo lopen afzeiken...... ze blijft gewoon leuk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De meesten vinden Wendy wel leuk, maar dit presenteren is niet echt haar ding. Daar kan ik ze geen ongelijk in geven, helaas.
Ook daar ben ik het mee eens.. Wendy vind ik zeker leuk maar vind dit niks voor haar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Geef dan ook even aan waar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef Lynx666 het volgende:
Henk probeert zich eruit te lullen " Dat weet ze zelf wel "
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel dit ermee... dat ik het een eikel vind... ik dahct dat het wel duidelijk was met mijn opmerking
[..]
Dat is ook het enige wat je misschien nog geloofwaardig negatief over sharon kan zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft duidelijk gemaakt dat ie haar stem soms niet mooi vindt, en dat moet ie eigenlijk nu elke week zeggen.
quote:Dat is niet geknepen, dat is gewoon heel hoog
Liever niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Karina het volgende:
Mag Henk ook nog wat zeggen?
hallo, ze is PRESENTATRICE.... op locatie doet ze het wel leuk maar livequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar waarom haar dan zo lopen afzeiken...... ze blijft gewoon leuk.
Mjah, en dat haar optredens soms saai zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat je misschien nog geloofwaardig negatief over sharon kan zeggen
Ze doet elke week dezelfde bewegingen. Hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
Sharon beweegt sierlijk? Ik vond het vorige week nogal overdreven.
Jij bent ook ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, en dat haar optredens soms saai zijn.
Ach, ieder zijn eigen mening. Ik vind haar ook leuk hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar waarom haar dan zo lopen afzeiken...... ze blijft gewoon leuk.
Hej, het is wel X Factor. Alles en iedereen afzeiken wat je niet goed vind hoort erbij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Klopt. Zeiden ze tegen Christian wel, moet Sharon ook maar verteld wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze doet elke week dezelfde bewegingen. Hoor je niemand over.
Surequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
Hé, ik heb mijn afstandbediening weer gevonden. Kan iemand even waarschuwen als Dorine weer klaar is?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
Hé, ik heb mijn afstandbediening weer gevonden. Kan iemand even waarschuwen als Dorine weer klaar is?
Totaal niet mee eens. Ze doet het prima. Zeker met Tooske als vergelijkingsmateriaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hallo, ze is PRESENTATRICE.... op locatie doet ze het wel leuk maar live
Namaakruzie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef Rnnz het volgende:
Pff, die constante ruzie tussen Henk Jan en Henk.. ik word er ziek van.
Ach jij vindt zelfs Tooske beterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hallo, ze is PRESENTATRICE.... op locatie doet ze het wel leuk maar live
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach jij vindt zelfs Tooske beter![]()
Dat vind ik dus ook... die schreeuwlelijk van een Tooske was pas erg.....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:20 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Ze doet het prima. Zeker met Tooske als vergelijkingsmateriaal.
Zometeen ben je blij dat de liedjes maar 2.30 durenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Namaakruzie.
En waarom liedjes van 2.30 als er nog maar 6 kandidaten over zijn.
Het gaat inderdaad vervelenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef Rnnz het volgende:
Pff, die constante ruzie tussen Henk Jan en Henk.. ik word er ziek van.
Dorine is één van mijn favorieten hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zometeen ben je blij dat de liedjes maar 2.30 duren
Chantal was leuker en beter jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]! Tooske was irritant
.
Ik wilChantal
!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dorine is één van mijn favorieten hoor.![]()
ja ok die kon wel schreeuwen maar maakte geen of weinig fouten in haar teksten.... Ik heb Wendy echt fout op fout zien stapelen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach jij vindt zelfs Tooske beter![]()
Nee, maar vervelend wordt het wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:23 schreef Karina het volgende:
Die ruzies zijn allemaal komedie, alsof iemand daar intrapt.
ik had ook niemand anders verwachtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dorine is één van mijn favorieten hoor.![]()
Ach, ieder zijn mening he. Ik ben het er absoluut niet mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ok die kon wel schreeuwen maar maakte geen of weinig fouten in haar teksten.... Ik heb Wendy echt fout op fout zien stapelen...
al kan het altijd nog erger.... John Williams
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had ook niemand anders verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |