Idd wat een lekker nummerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zet maar weer snel aan.. Sharon.
Met een leuk liedje.
Heeft ze wel een harde dobber aanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:10 schreef Mvnl het volgende:
One Day I'll Fly Away![]()
![]()
![]()
(kijken of ze tegen Nicole Kidman opkan)
Wendy is gewoon leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Wendy is de eerste 10 minuten foutloos doorgekomen
Jep, ze zingt een beetje vlakquote:
Ik vind haar al niet zo knap, maar dit ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Heeft ze ondr de grasmaaier gelegen met d'r kapsel
het is wat saaiig inderdaad maar ik kan d'r wel beter hebben als Floortjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Waarom nou weer zo'n langzaam nummer: vorige keer al Minnie Ripperton.
Maar wel saai. Het had net zo goed Anja kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef Cee het volgende:
Tja, dit is gewoon goed.
Wendy zakt door het ijs deze wekenquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef Lynx666 het volgende:
Van een afstandje is het net Aaron zo.
Daarom past het nummer niet bij haar, zij moet nummers met powers hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Natalie het volgende:
Zo'n nummer hoort juist subtiel te zijn, dat moet je niet doen terwijl je over het podium hupst
Wendy's teksten gelezenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef Delichris het volgende:
Waarom die conditietraining? Ze blijft heel de tijd zitten
Bij Anja heb ik altijd zo het gevoel dat ze het hoe dan ook zo gelikt en zuiver mogelijk wil brengen, en dat ze het 'entertainment' gedeelte daarbij steeds vergeet. Het straalt niets uit. Sharon wel. Alhoewel dit nu ze klaar is niet het beste optreden van haar was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar wel saai. Het had net zo goed Anja kunnen zijn.
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Henk vindt dat ze knijpt maar kan niet zeggen waar precies
De meesten vinden Wendy wel leuk, maar dit presenteren is niet echt haar ding. Daar kan ik ze geen ongelijk in geven, helaas.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:14 schreef bloem123 het volgende:
[..]
he he eindelijk iemand die Wendy ook leuk vind![]()
Valt wel mee. Hij heeft duidelijk gemaakt dat ie haar stem soms niet mooi vindt, en dat moet ie eigenlijk nu elke week zeggenquote:
Ik vind het echt een aanfluiting haar presentatie... zeker voor het geld wat ze ervoor krijgt.... Tooske en Chantal deden het beterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De meesten vinden Wendy wel leuk, maar dit presenteren is niet echt haar ding. Daar kan ik ze geen ongelijk in geven, helaas.
Ik bedoel dit ermee... dat ik het een eikel vind... ik dahct dat het wel duidelijk was met mijn opmerkingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft duidelijk gemaakt dat ie haar stem soms niet mooi vindt, en dat moet ie eigenlijk nu elke week zeggen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Henk vindt dat ze knijpt maar kan niet zeggen waar precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |