Hopelijk welquote:
Die quote ik even, Henkjan heeft wel vaker vreemd gedaan.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hearts gaat exit, zoniet dan eet ik mn toetsenbord op.
Ach, behalve Christian, X6 en Sharon is het allemaal baggerquote:Op zondag 21 januari 2007 21:59 schreef Cee het volgende:
De jury wil geen winnaar. De jury wil zelf winnen. Maakt hen het uit dat er bagger wint.
Het zijn vooral de lichting baggerkandidaten. En de uitslag op zondag.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Dorine er nog in... wat is het toch eigenlijk een baggerprogramma
Hee tot volgende week hequote:Op zondag 21 januari 2007 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
^Jammer.... Hearts eruit.... Dorine er nog in... wat is het toch eigenlijk een baggerprogramma
Iddquote:
Inderdaad. Wendy zei zaterdagavond: "Niet vanavond, maar morgenavond zit Anja's hele school in de zaal." Vond dat zo raar, want waarom gaat die school niet op een avond dat ze wél moet zingen. Zul je zien dat ze haar morgen laten zingen. Weet je meteen dat de andere kandidaat naar huis gaat. En ja hoor!!quote:Op zondag 21 januari 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Het was heel opvallend dat Anja weer moest zingen, vooral omdat héél toevallig haar klas in de zaal zat. Ik kan me echt niet voorstellen dat Anja minder stemmen had dan bv Ricky en Dorine. Lijkt erg op FAKE dus en dat het al vast stond dat Hearts eruit zou gaan. Hoe dan ook, Sharon wint X-factor gewoon op haar sloffen.
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 06:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie Henkjan er nog echt voor aan ook om tactisch mensen weg te gaan sturen omdat ze concurrentie zijn voor zijn kandidaten. Dat deed hij al erg subtiel met Ruben (weer een man minder), en zie het ook gebeuren met Anja (goede zangeres) en X6 (super populair).
Hij wil veel liever een plaat maken met Sharon! Dus als dat makkelijker gaat als X6 eruit is dan zal hij dat zeker niet laten denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoor, juist omdat ze populair zijn. Het maakt hem echt niks uit of een act in zijn categorie zit of niet, zolang hij er later geld mee kan verdienen...
Ik vind het een vrij eerzuchtig mannetje, dus denk zeker wel dat ie zijn eigen categorie wil zien winnen. De rest zal wel zo'n 'HJ heeft de keus een plaat met je te maken'-optie hebben, dus daar kan hij dan ook nog geld aan verdienen.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoor, juist omdat ze populair zijn. Het maakt hem echt niks uit of een act in zijn categorie zit of niet, zolang hij er later geld mee kan verdienen...
Ik vind het ook wel jammer, had liever de nietszeggende Anja of Richy uit zien gaan...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Jammer van de vrolijke, sympathieke Hearts![]()
My 2 centsquote:Op maandag 22 januari 2007 11:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer, had liever de nietszeggende Anja of Richy uit zien gaan...
Het lijkt me dat de kans op genoeg kaarten voor een hele klas, groter is op zondag dan op zaterdag.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Wendy zei zaterdagavond: "Niet vanavond, maar morgenavond zit Anja's hele school in de zaal." Vond dat zo raar, want waarom gaat die school niet op een avond dat ze wél moet zingen. Zul je zien dat ze haar morgen laten zingen. Weet je meteen dat de andere kandidaat naar huis gaat. En ja hoor!!
Geloof hier ook geen bal van.
Had nog gehoopt dat Henk-jan haar als concurrent had uitgeschakelt, ten overstaan van haar hele school, maar vergeefs. Jammer van Hearts. Dorine had daar moeten staan.
Sowieso snap ik niet dat Dorine nog steeds zoveel stemmen zou krijgen. Daar wordt je toch moe van, elke week dezelfde sound.
Ja, maar Hearts staan ergens voor, namelijk voor vrolijkheid. En ik weet nog steeds niet wat Anja wil uitstralen...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef sharonfactor het volgende:
nee geen complot, geloof ik ook niet in. Anja heeft geen X, maar Hearts ook niet. Anja heeft wel een zeer geschoolde stem en Hearts niet! Lijkt me niet zo moeilijk.
Ik word niet bepaald vrolijk van Hearts. Maar goed, over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar Hearts staan ergens voor, namelijk voor vrolijkheid. En ik weet nog steeds niet wat Anja wil uitstralen...
Ik krijg ook het gevoel bij Anja, dat ze niet weet waarover ze eigenlijk zingt. Ze probeert alleen de noten te raken. Dat doet ze misschien wel uitstekend maar ik krijg er een wisselvallig gevoel bij.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, maar Hearts staan ergens voor, namelijk voor vrolijkheid. En ik weet nog steeds niet wat Anja wil uitstralen...
Ik lig anders elke week weer dubbel van het lachen!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik word niet bepaald vrolijk van Hearts. Maar goed, over smaak valt niet te twisten
Vooral van die dunne, blonde die de hele tijd hysterisch loopt te doenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik lig anders elke week weer dubbel van het lachen!
Daar erger ik me meer aan dan dat ik het leuk vind.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Vooral van die dunne, blonde die de hele tijd hysterisch loopt te doen![]()
Ik moet als ik Hearts zie altijd denken aan die Duracel konijntjes. Ze zijn hyper en maken een hoop lawaai. En als je wilt dat ze ophouden, blijven ze doorgaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Vooral van die dunne, blonde die de hele tijd hysterisch loopt te doen![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik moet als ik Hearts zie altijd denken aan die Duracel konijntjes. Ze zijn hyper en maken een hoop lawaai. En als je wilt dat ze ophouden, blijven ze doorgaan.
Raffa heeft ook divagedrag maar ze is het niet imoquote:Op maandag 22 januari 2007 12:39 schreef snowfalcony het volgende:
Wat ik nogal typisch vond was de opmerking:
"Anja je bent te oud om een puberidool te zijn en je jong voor een diva"
Wat een onzin, verander de huidskleur en je bent als Raffaella van 23 lentes jong wel een diva (is meerdere keren gezegd door HenkJan).
Dan blijft het raar dat iemand van 23 oud genoeg is om een diva te zijn en iemand van 39 (?) te jong is voor een diva.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Raffa heeft ook divagedrag maar ze is het niet imo
Ik zie Heart liever dan Anja, sowieso. Anja heeft een betere stem, maar als Hearts de solo's aan broerlief overlaat, dan hoor ik hearts ook liever dan Anja.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:18 schreef Natalie het volgende:
Toch den ik dat Anja meer kans heeft om iets te bereiken in de muziek dan Hearts. Hearts heeft carnavalsplaatpotentie. Dát wel.
Nummer 1 hits.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef m-materazzi het volgende:
Wat is het thema volgende week ?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan dat diva-gedrag bij Anja echt niet zien...
Willeke Albertiquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, die poll is echt:
En een diva, nee, die hebben we in Nederland niet echt. Diva is een woord voor iemand met een lange carriere achter de rug.
Een eerdere pollvraag was: "Hoe zou je het vinden als Genelva terug zou keren?" De uitzending erna kregen we officieel te zien dat ze weer terug mocht komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:11 schreef chansadres het volgende:
Nieuwe poll:
Zou jij Roef en Marian in een Liveshow terug willen zien?
A) Ja, ze zijn te gek
B) Liever niet
C) Als ze maar niet zingen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Een eerdere pollvraag was: "Hoe zou je het vinden als Genelva terug zou keren?" De uitzending erna kregen we officieel te zien dat ze weer terug mocht komen.
Dit zou kunnen betekenen dat er al een gastoptreden gepland staat voor R&M in een liveshow.![]()
Misschien omdat de kaarten voor zondag niet zo hard liepen i/d verkoop maar de productie toch graag een volle zaal wil? Dan zou ik ook wel even wat schoolklassen uitnodigenquote:Op maandag 22 januari 2007 07:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Wendy zei zaterdagavond: "Niet vanavond, maar morgenavond zit Anja's hele school in de zaal." Vond dat zo raar, want waarom gaat die school niet op een avond dat ze wél moet zingen. Zul je zien dat ze haar morgen laten zingen. Weet je meteen dat de andere kandidaat naar huis gaat. En ja hoor!!
Ik denk inderdaad dat het zo gekomen is....quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien omdat de kaarten voor zondag niet zo hard liepen i/d verkoop maar de productie toch graag een volle zaal wil? Dan zou ik ook wel even wat schoolklassen uitnodigen
Jaaaaa, met hun single!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Een eerdere pollvraag was: "Hoe zou je het vinden als Genelva terug zou keren?" De uitzending erna kregen we officieel te zien dat ze weer terug mocht komen.
Dit zou kunnen betekenen dat er al een gastoptreden gepland staat voor R&M in een liveshow.![]()
Over de finale van welk programma heb je het nou?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
R&M gaan gewoon laten zien dat ze eigenlijk in de finale hoorden.
X-factor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Over de finale van welk programma heb je het nou?
Dat is heel goed mogelijk, maar ik denk dat ze om diezelfde reden wel Anja hebben laten zingen op zondag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien omdat de kaarten voor zondag niet zo hard liepen i/d verkoop maar de productie toch graag een volle zaal wil? Dan zou ik ook wel even wat schoolklassen uitnodigen
quote:Finale 24 februari
Wie gaat het platencontract winnen? Nog een paar weken, dan is het bekend!
De grote finale van 'X FACTOR' vindt plaats op zaterdag 24 februari bij RTL 4. Tijdens deze spectaculaire ontknoping strijden twee finalisten om de winst van de meest complete zoektocht naar zangtalent ooit.
De winnende Zanggroep of Solist gaat de studio in om een plaat op te nemen. De Jonge Solisten Christian, Richy en Sharon, de Zanggroep X6 en de Oudere Solisten Anja en Dorine zijn op dit moment nog in de race om een plaats in de finale.
Tijdens de finale van 'X FACTOR', tussen 20.00 en 21.30 uur, zingen de twee finale-acts ieder meerdere nummers, ten overstaan van de jury en het uitzinnige 1250-koppige publiek in de studio. Fans van de finalisten brengen vervolgens door te bellen of te sms-en hun stem uit op hun favoriete act.
Uitslag
In de zenuwslopende Resultshow van 'X FACTOR', die dezelfde avond start om 22.30 uur en wordt voorafgegaan door 'Lotto Weekend Miljonairs', wordt bekendgemaakt wie van de twee uitverkorenen volgens de kijkers het meest beschikt over de magische X Factor.
17 februari
Een week voor de finale vindt het laatste reguliere Liveshow-weekend plaats. Op zaterdagavond 17 februari zingen de drie acts die op dat moment nog resteren, ieder meerdere liedjes.
18 februari
Vervolgens wordt in de Resultshow op zondag 18 februari duidelijk welke Solist of Zanggroep de meeste stemmen van de kijker heeft gekregen en rechtstreeks doorgaat naar de grote finale op zaterdag 24 februari. De overgebleven twee acts brengen hun zangkunsten nogmaals ten gehore. Aan het einde van de uitzending blijkt wie als tweede en laatste act naar de finale gaat en kans blijft maken op het felbegeerde platencontract.
Programmering RTL 4 - zaterdag 24 februari:20.00 - 21.30 uur Finale 'X FACTOR' 21.30 - 22.30 uur 'Lotto Weekend Miljonairs' 22.30 - 23.00 uur Uitslag 'X FACTOR'
Of je kan het online bekijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week gemist, en toen heb ik het opgenomen.
Slim eigenlijk wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |