abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45663091
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Een eerdere pollvraag was: "Hoe zou je het vinden als Genelva terug zou keren?" De uitzending erna kregen we officieel te zien dat ze weer terug mocht komen.
Dit zou kunnen betekenen dat er al een gastoptreden gepland staat voor R&M in een liveshow.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_45663110
Roef en Marian bepalen vanaf nu wie er door mag!
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45663125
OMFG
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:24:38 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_45663150
Henk-Jan laat Anja de backing-vocals doen bij Roef & Marjan!
Confidence through competence
pi_45665367
De kwelling
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:28:19 #86
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45667017
quote:
Op maandag 22 januari 2007 07:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad. Wendy zei zaterdagavond: "Niet vanavond, maar morgenavond zit Anja's hele school in de zaal." Vond dat zo raar, want waarom gaat die school niet op een avond dat ze wél moet zingen. Zul je zien dat ze haar morgen laten zingen. Weet je meteen dat de andere kandidaat naar huis gaat. En ja hoor!!
Misschien omdat de kaarten voor zondag niet zo hard liepen i/d verkoop maar de productie toch graag een volle zaal wil? Dan zou ik ook wel even wat schoolklassen uitnodigen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_45673430
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Misschien omdat de kaarten voor zondag niet zo hard liepen i/d verkoop maar de productie toch graag een volle zaal wil? Dan zou ik ook wel even wat schoolklassen uitnodigen
Ik denk inderdaad dat het zo gekomen is....

Ook ik zoek overal wel iets achter... maar nu dnek ik dat het idd zo is geweest.... ´een volle zaal krijgen´
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:33:57 #88
88233 Steve
Still the best.
pi_45708929
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:14 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Een eerdere pollvraag was: "Hoe zou je het vinden als Genelva terug zou keren?" De uitzending erna kregen we officieel te zien dat ze weer terug mocht komen.
Dit zou kunnen betekenen dat er al een gastoptreden gepland staat voor R&M in een liveshow.
Jaaaaa, met hun single! .

Al zou het natuurlijk wel enorm debiel van ze zijn om X Factor eerst uit te kotsen, maar wel voor een optreden terugkomen, terwijl ze weten dat het alleen maar leedvermaak is. . Of ze denken dat de jury eindelijk hun ware talent heeft gezien. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_45708964
R&M gaan gewoon laten zien dat ze eigenlijk in de finale hoorden.
pi_45710064
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
R&M gaan gewoon laten zien dat ze eigenlijk in de finale hoorden.
Over de finale van welk programma heb je het nou?
pi_45710099
Geen idee.
That's all folks!
pi_45710105
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:07 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Over de finale van welk programma heb je het nou?
X-factor.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:29:34 #93
3542 Gia
User under construction
pi_45721106
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Dat is heel goed mogelijk, maar ik denk dat ze om diezelfde reden wel Anja hebben laten zingen op zondag.
Er waren vorige week echt veel slechtere dan Anja. Ze heeft nog niet één keer eerder in de gevarenzone gezeten en zal dat de komende weken ook niet zitten. Het kan zelfs weleens zo zijn dat Anja bij de laatste drie gaat horen.
Ik geloof dus niet dat ze door het publiek in de sing-off terecht is gekomen.

Als ik bij degene hoorden die vorige week massaal voor Anja had gebeld, zou ik me toch wel zeer genaaid voelen en zeker niet meer bellen.

Maar goed, ook dat maakt niet uit. Het programma bepaald zelf wel wie er in de sing-off komen.
pi_45725544
quote:
Finale 24 februari
Wie gaat het platencontract winnen? Nog een paar weken, dan is het bekend!

De grote finale van 'X FACTOR' vindt plaats op zaterdag 24 februari bij RTL 4. Tijdens deze spectaculaire ontknoping strijden twee finalisten om de winst van de meest complete zoektocht naar zangtalent ooit.

De winnende Zanggroep of Solist gaat de studio in om een plaat op te nemen. De Jonge Solisten Christian, Richy en Sharon, de Zanggroep X6 en de Oudere Solisten Anja en Dorine zijn op dit moment nog in de race om een plaats in de finale.

Tijdens de finale van 'X FACTOR', tussen 20.00 en 21.30 uur, zingen de twee finale-acts ieder meerdere nummers, ten overstaan van de jury en het uitzinnige 1250-koppige publiek in de studio. Fans van de finalisten brengen vervolgens door te bellen of te sms-en hun stem uit op hun favoriete act.

Uitslag
In de zenuwslopende Resultshow van 'X FACTOR', die dezelfde avond start om 22.30 uur en wordt voorafgegaan door 'Lotto Weekend Miljonairs', wordt bekendgemaakt wie van de twee uitverkorenen volgens de kijkers het meest beschikt over de magische X Factor.

17 februari
Een week voor de finale vindt het laatste reguliere Liveshow-weekend plaats. Op zaterdagavond 17 februari zingen de drie acts die op dat moment nog resteren, ieder meerdere liedjes.

18 februari
Vervolgens wordt in de Resultshow op zondag 18 februari duidelijk welke Solist of Zanggroep de meeste stemmen van de kijker heeft gekregen en rechtstreeks doorgaat naar de grote finale op zaterdag 24 februari. De overgebleven twee acts brengen hun zangkunsten nogmaals ten gehore. Aan het einde van de uitzending blijkt wie als tweede en laatste act naar de finale gaat en kans blijft maken op het felbegeerde platencontract.

Programmering RTL 4 - zaterdag 24 februari:
  • 20.00 - 21.30 uur Finale 'X FACTOR'
  • 21.30 - 22.30 uur 'Lotto Weekend Miljonairs'
  • 22.30 - 23.00 uur Uitslag 'X FACTOR'
  •   † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 17:42:54 #95
    128220 Peter6000
    pi_45729920
    Okay, ik geef het toe, ik volg het ook.

Ik zie het met vooruitwerkende kracht nu al somber in voor de winnaar, van die Rafaela, en Floor hoor je eigenlijk niets meer.
    En andere hoog ge-eindigden doen mee in de marge, Boris (die had wel commerci-ele potentie, maar wilde gewoon graag een eigen stijl houden), Hind, Jim & Jamai in musicalland.

Of mag ik het niet vergelijken met Idols?

Hoe dan ook, het programma op zich genereert een hoop inkomsten, maar die cd`s zullen denk ik weinig opbrengen.

Sharon lijkt me de favoriet voor de eindoverwinning, in de finale met X6, die eigenlijk meer moeten presteren omdat ze veel meer op choreografie moeten letten.
    Maar meer dan dat meidengroepje uit Starmaker zijn ze toch eigenlijk niet.

Dorien is een mooie outsider, maar ze komt denk ik toch te kort.
      zaterdag 27 januari 2007 @ 17:57:57 #96
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_45730280
    Ik ga het vanavond missen .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 17:59:46 #97
    128220 Peter6000
    pi_45730338
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 17:57 schreef BVO het volgende:
    Ik ga het vanavond missen .
    Ik heb het vorige week gemist, en toen heb ik het opgenomen.

Slim eigenlijk wel.
    pi_45730449
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik heb het vorige week gemist, en toen heb ik het opgenomen.

Slim eigenlijk wel.
    Of je kan het online bekijken
      zaterdag 27 januari 2007 @ 18:04:58 #99
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45730481
    Gelukkig, gewoon de uitslag van de finale op zaterdag !
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 18:04:58 #100
    128220 Peter6000
    pi_45730482
    Best wel gaaf dit: communiceren met andere mensen die The Xfactor volgen.

Ik merk altijd dat ik me er wat voor schaam, het toch net zoiets als GTST volgen, of dat Ijsdansgedoe.

Iets dat je eigenlijk gewoon niet doet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')