Hopelijk welquote:
Die quote ik even, Henkjan heeft wel vaker vreemd gedaan.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hearts gaat exit, zoniet dan eet ik mn toetsenbord op.
Ach, behalve Christian, X6 en Sharon is het allemaal baggerquote:Op zondag 21 januari 2007 21:59 schreef Cee het volgende:
De jury wil geen winnaar. De jury wil zelf winnen. Maakt hen het uit dat er bagger wint.
Het zijn vooral de lichting baggerkandidaten. En de uitslag op zondag.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Dorine er nog in... wat is het toch eigenlijk een baggerprogramma
Hee tot volgende week hequote:Op zondag 21 januari 2007 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
^Jammer.... Hearts eruit.... Dorine er nog in... wat is het toch eigenlijk een baggerprogramma
Iddquote:
Inderdaad. Wendy zei zaterdagavond: "Niet vanavond, maar morgenavond zit Anja's hele school in de zaal." Vond dat zo raar, want waarom gaat die school niet op een avond dat ze wél moet zingen. Zul je zien dat ze haar morgen laten zingen. Weet je meteen dat de andere kandidaat naar huis gaat. En ja hoor!!quote:Op zondag 21 januari 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Het was heel opvallend dat Anja weer moest zingen, vooral omdat héél toevallig haar klas in de zaal zat. Ik kan me echt niet voorstellen dat Anja minder stemmen had dan bv Ricky en Dorine. Lijkt erg op FAKE dus en dat het al vast stond dat Hearts eruit zou gaan. Hoe dan ook, Sharon wint X-factor gewoon op haar sloffen.
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 06:16 schreef LeBeau het volgende:
Ik zie Henkjan er nog echt voor aan ook om tactisch mensen weg te gaan sturen omdat ze concurrentie zijn voor zijn kandidaten. Dat deed hij al erg subtiel met Ruben (weer een man minder), en zie het ook gebeuren met Anja (goede zangeres) en X6 (super populair).
Hij wil veel liever een plaat maken met Sharon! Dus als dat makkelijker gaat als X6 eruit is dan zal hij dat zeker niet laten denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoor, juist omdat ze populair zijn. Het maakt hem echt niks uit of een act in zijn categorie zit of niet, zolang hij er later geld mee kan verdienen...
Ik vind het een vrij eerzuchtig mannetje, dus denk zeker wel dat ie zijn eigen categorie wil zien winnen. De rest zal wel zo'n 'HJ heeft de keus een plaat met je te maken'-optie hebben, dus daar kan hij dan ook nog geld aan verdienen.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij wil wel een plaat maken met X6 hoor, juist omdat ze populair zijn. Het maakt hem echt niks uit of een act in zijn categorie zit of niet, zolang hij er later geld mee kan verdienen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |