Of DGK?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel gaaf dit: communiceren met andere mensen die The Xfactor volgen.![]()
![]()
![]()
Ik merk altijd dat ik me er wat voor schaam, het toch net zoiets als GTST volgen, of dat Ijsdansgedoe.
Iets dat je eigenlijk gewoon niet doet.
Maar je post wel veel in BBquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel gaaf dit: communiceren met andere mensen die The Xfactor volgen.![]()
![]()
![]()
Ik merk altijd dat ik me er wat voor schaam, het toch net zoiets als GTST volgen, of dat Ijsdansgedoe.
Iets dat je eigenlijk gewoon niet doet.
DGK is een kwaliteitsproduktie voor mensen op minimaal MBO niveau.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je post wel veel in BB. Dat lijkt me nog net een stapje erger eigenlijk.
BB staat er tochquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DGK is een kwaliteitsproduktie voor mensen op minimaal MBO niveau.
Daarom kijken er ook zo weinig mensen naar, het is te ingewikkeld voor de massa.
Maar goed, vanavond weer ontspannen The X factor kijken.
Wat is er ingewikkeld aan een stelletje debielen in een huis die een beetje op elkaar lopen te scheldenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
DGK is een kwaliteitsproduktie voor mensen op minimaal MBO niveau.
Daarom kijken er ook zo weinig mensen naar, het is te ingewikkeld voor de massa.
Hey, gezellig he, dit.quote:
Melanie vond ik ook wel goed, met dat breekbare stemmetje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop niet dat Flugel hier komt, voor mij had ze een beetje afgedaan na BB6
Heb geen zin om terug te lezen allemaal, maar wie is jouw favoriet en wie mag er van jou eruit? Ik vind Anja steeds beter (ook steeds arroganter helaas) en Dorine mag er van mij wel eens een keertje uit.
Melanie had moeten winnen overigens.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
(ook steeds arroganter helaas)
COSquote:
Ik zie het ook niet hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]!
Wat is er in godsnaam arrogant aan Anja. Ik lees dit hier vaker, maar ik zie het echt totaal niet. Boris, die was arrogant. Anja niet.
Oh, dan is ze gewoon irritant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]!
Wat is er in godsnaam arrogant aan Anja. Ik lees dit hier vaker, maar ik zie het echt totaal niet. Boris, die was arrogant. Anja niet.
Maar als je zeg maar inhoudelijk over The X factor wil communiceren?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, we hebben hier 2 topics. 1 voor het geouwehoer en 1 voor de uitzendingen!
Daar is dit topic voor. Gewoon het algemene topic over het programma. Tevens voor uitzendingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als je zeg maar inhoudelijk over The X factor wil communiceren?
Zullen we daar anders een derde reeks voor opzetten.![]()
![]()
Dat moet hierquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als je zeg maar inhoudelijk over The X factor wil communiceren?
Wat is er arrogant aan haar dan? Of weet je niet wat de term arrogantie inhoudt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Anja is superarrogant! Of ze moet zo irritant doen uit onzekerheid maar dat geloof ik niet zo.
Ik (let op: ik!!!) vind dat ze een hele arrogante houding heeft. Zij heeft het allemaal al eens gezien en gedaan met haar optredens. Een beetje dat...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er arrogant aan haar dan? Of weet je niet wat de term arrogantie inhoudt?
Waarom geloof je dat niet? Mijnsinziens doet ze wel irritant uit onzekerheid. Een beetje arrogantie zal het ook wel zijn misschien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Anja is superarrogant! Of ze moet zo irritant doen uit onzekerheid maar dat geloof ik niet zo.
Juist omdat ze al zoveel ervaring heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat niet? Mijnsinziens doet ze wel irritant uit onzekerheid. Een beetje arrogantie zal het ook wel zijn misschien.
Dat ben ik helemaal met je eens, ik vind haar ook mateloos irritant. Maar arrogant, nee, dat zie ik niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind haar gewoon vervelend... sorry.
Dat is dus geen arrogantiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik (let op: ik!!!) vind dat ze een hele arrogante houding heeft. Zij heeft het allemaal al eens gezien en gedaan met haar optredens. Een beetje dat...
Dat is mijn (leg op: MIJN) mening...
Kijk, dat is het dus, maar das niet direct arrogant hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet, ik vind haar gewoon vervelend... sorry.
Ik snap wel dat ze op mensen arrogant kan overkomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk, dat is het dus, maar das niet direct arrogant he.
Mwah, veel mensen hebben volgens mij geen notie van wat arrogantie is. Hind en Raffa werden ook door velen arrogant verklaard.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze op mensen arrogant kan overkomen.
En die vond ik nou net weer niet arrogant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen hebben volgens mij geen notie van wat arrogantie is. Hind en Raffa werden ook door velen arrogant verklaard.
Ik (daar had je hem weer!), ik vind dus dat ze zich wel gedraagd alsof ze veel verbeelding heeft...quote:ar·ro·gan·tie (de ~ (v.))
1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding
Dat verbaast me dan, aangezien ik wel wat dingen van Anja in Hind herken. Dingen waar mensen zich aan zouden kunnen ergerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die vond ik nou net weer niet arrogant.Zou ik het dan mss toch een beetje wel begrijpen?
Echt wel!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
Hind vind ik nog steeds de beste kandidaat allertijden
Daarom zijn het ook meningen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan, aangezien ik wel wat dingen van Anja in Hind herken. Dingen waar mensen zich aan zouden kunnen ergeren.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
En dat kan ik ook wel zien. Raffa was ook best arrogant, af en toe. Ze had er ook reden voor, natuurlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, veel mensen hebben volgens mij geen notie van wat arrogantie is. Hind en Raffa werden ook door velen arrogant verklaard.
dat onderste is helaas maar al te waarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat kan ik ook wel zien. Raffa was ook best arrogant, af en toe. Ze had er ook reden voor, natuurlijk.
Verder is het zo dat je in Nederland al gauw arrogant verklaard wordt als je je kop maar een klein beetje boven het maaiveld uitsteekt....
Precies, dat vind ik zo jammer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
Verder is het zo dat je in Nederland al gauw arrogant verklaard wordt als je je kop maar een klein beetje boven het maaiveld uitsteekt....
Zoiets ja. Je moet in Nederland altijd enthousiast zijn, anders ben je nonchalant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik zo jammer.
Als je niet doodnerveus en overdreven zielig gaat doen bij een uitslag of niet hyperenthousiast gaat staan zwaaien als de camera op je staat gericht ben je direct een arrogante lul of muts.
amen... met Boris als hele goede tweedequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
curly wurly natuurlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En wat is je snack voor vanavond
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik (let op: ik!!!) vind dat ze een hele arrogante houding heeft. Zij heeft het allemaal al eens gezien en gedaan met haar optredens. Een beetje dat...
Dat is mijn (leg op: MIJN) mening...
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef buzzer het volgende:
Ben verslaafd aan die chips.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
curly wurly natuurlijk![]()
En ik heb nog Cheese union chips.... maar alleen als ik er trek in heb
Lekker, Doritosquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Cheese union is lekker ja, net als Doritos
Het is heerlijke irritatie-tv... en met Fok! is het nog wel grappig om te volgen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:49 schreef Natalie het volgende:
Eens kijken of het vanavond wat wordt.
Op een paar goede na (Sharon, Anja) vind ik het niveau belabberd slecht. En dan heb ik niet alleen over de kandidaten. Vraag me bij vlagen af waarom ik nog kijk...
Wellicht tervergeefs ga ik vanavond maar weer kijken in de hoop verrast te worden door mensen die tot nu toe nog niet veel bijzonders gedaan hebben.
Normaal gesproken blijf ik bij talentenjachten wel hangen, hoe slecht ze ook zijn, maar ook ik trok ooit m'n grens en dat was wel bij Popstars. Dat vond ik zowaar nog kanslozer dan X-Factor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat het in zijn soort het slechtste programma tot nu toe is... het kan bij lange na niet tippen aan Idols en zelfs Popstars was beter
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:03 schreef alwaysthebest het volgende:
De kledingmensen hebben hun best weer proberen te doen..
Ik vind het weer niksquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:03 schreef Natalie het volgende:
Goh, ze heeft eindelijk iets degelijks aan. Maarre... die ketting aan d'r jas kan wel weg.
Vergeleken met die verschrikkelijke strapless jurk van laatst, is álles beterquote:
Dat gebeurt morgenavond wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand die glimlach van Richy AUB uitzetten??
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand aan de bovenlip van Christian trekken, zelfs Bonfire heeft een betere lach
Neuh, eerst Dorine en Anjaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat gebeurt morgenavond wel.
Net nu Sharon komt?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Henkjan in strak fietsbroekje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |