quote:Reisdag: ‘Het reizen vereist sterke zenuwen’
selexyz donner staat weer geheel in het teken van reizen: reisboeken, reisplezier, reisangst, informatie over reisbestemmingen, reisfotografie etc.
Laat u verrassen en kom inspiratie opdoen voor uw vakantie bij de diverse stands (verkeersbureaus, reisorganisaties, uitgeverijen, demonstraties, buitensport, auteurs, muziek enz.
Kijk eens in: Tapas!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:01 schreef Jaguarized het volgende:
Wat zijn tapas eigenlijk?Is dat alleen lekker als je van olijven houdt?
Je zou bijna een tapas-meet organiseren voor die arme jongenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:47 schreef Douwe het volgende:
Kan UIO Jag niet meenemen naar Duende voor ee lesje tapas? Misschien dat ie dan daarna nog wel een keer mag terugkomen
Wanneer was de vorige keer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je zou bijna een tapas-meet organiseren voor die arme jongen![]()
of begrijp ik nu ineens waarom hij er vorige keer niet bij was
Ergens in 2005 ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer was de vorige keer?
Oh dan zal er wel een reden zijn dat ik er toen niet bij was.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
Oh dan zal er wel een reden zijn dat ik er toen niet bij was.![]()
quote:Geregistreerd op: maandag 27 december 2004 @ 11:05
Ja dan klopt mijn conclusie toch?quote:
En dan gelijk al een naamtopicquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef Fogel het volgende:
Heb je wel een creditcard?
Duende is in Amsterdam toch? Daar heb ik volgens mij ook een keer gegeten! De naam komt me iig erg bekend voorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:47 schreef Douwe het volgende:
Kan UIO Jag niet meenemen naar Duende voor ee lesje tapas? Misschien dat ie dan daarna nog wel een keer mag terugkomen
Voorspelbaar?quote:
Of je had hem in [V&A] gezet, dat had ook nog gekund...quote:
Maar zonder chip erop?quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
Chip?
Dagbladet?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef Fogel het volgende:
"Ik dacht dat de wereld ten onder ging!!!" Aldus een dame die zo gelukkig was een aardbeving van maar liefst 4.0 op de richterschaal te overleven (volgens een krant met de diepgang ala telegraaf).
Achtgrond: er was vanmiddag een aardbeving van 4.0 bij Ålesund in de buurt. Met die sterkte hoor je de kopjes net rammelen in de kast...
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:23 schreef Fogel het volgende:
En speciaal voor Jag: een Post It Jaguar:
[afbeelding]
Nee, die is net een tikkeltje beter dan Verdens Gang, beter bekend als VG.quote:
Geen idee... waarschijnlijk wel, maar de qualiteit van automatische vertalingen laat meestal te wensen over...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef Jaguarized het volgende:
Bestaat er ook een website waar ik hele pagina's kan vertalen van het Noors naar het Nederlands?
een piñata was! (wilde m'n knuppel al gaan pakken)quote:Op zondag 21 januari 2007 18:23 schreef Fogel het volgende:
En speciaal voor Jag: een Post It Jaguar:
[afbeelding]
Het is een bekende tapasbar in Amsterdam, maar de kwaliteit laat vaak te wensen over.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Vava het volgende:
Duende is in Amsterdam toch? Daar heb ik volgens mij ook een keer gegeten! De naam komt me iig erg bekend voor
Mooi zo. Ben net terug uit Moskou en heb de volgende trip al gepland.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef Hik het volgende:
Verder is de rotzooi opgeruimd, zijn de Fatboys besteld, de week naar Moskou/St.Petersburg geboekt (22-28febr) en de koffer gepakt voor Ghana (morgen).
Nou, we vroegen toen aan een medewerkster van een winkel naar een goed restaurant voor tapas, het moest ook op loopafstand zijn (we waren toen bij de Dam in de buurt). Zij raadde ons Duende aanquote:Op maandag 22 januari 2007 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een bekende tapasbar in Amsterdam, maar de kwaliteit laat vaak te wensen over.
Ja daar was ik ook bij!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, we vroegen toen aan een medewerkster van een winkel naar een goed restaurant voor tapas, het moest ook op loopafstand zijn (we waren toen bij de Dam in de buurt). Zij raadde ons Duende aanWij dachten, ze woont hier dus ze zal het wel weten
Echt bijzonder vonden we het ook niet idd maar toch wel smakelijk gegeten!
Dat was idd met jouquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook bij!![]()
Laatst stond er in de NL20 een berichtje over het feit dat daar een dansavond zou zijn, was het dus een open podium...muhahah! Niemand die dat natuurlijk doet.
Het is er wel altijd poepdruk!
Ik weet niet hoe je 't volhoudt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Fogel het volgende:
Deze week wordt hier ca 1 meter sneeuw verwacht!
Ookquote:
Hmm... dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ja, maar dan zou niemand meer hebben gedurfd..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook
Maar moest jij niet op dat open podium dansen?
Haarlem? Waar! Wat deed je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef DutchTrain het volgende:
... en weer terug uit Haarlem. Morgen nog een keer
Hier nog iets gebeurd
Nada, nix bijzonders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef DutchTrain het volgende:
... en weer terug uit Haarlem. Morgen nog een keer
Hier nog iets gebeurd
Ik heb meer moeite met zon op zich.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:42 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je 't volhoudt! [afbeelding]
Als je alle sneeuwvlokken die hier gaan vallen deze week achter elkaar legt, haal je ook wel ca. 1 meter denk ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Fogel het volgende:
Sponsor ben ik zelf welquote:
Moet je wel hééél snel zijn!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je alle sneeuwvlokken die hier gaan vallen deze week achter elkaar legt, haal je ook wel ca. 1 meter denk ik![]()
Bofkont!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef DutchTrain het volgende: Gelukkig ga ik naar een plek 1500 km zuidelijker en 3 graden warmer![]()
Het is maar zo'n -2 tot -8, valt heel erg mee. Enige wat irritant is met al die sneeuw is dat ik de auto twee keer per dag van sneeuw moet ontdoen en in extreme gevallen eerst een uitrit moet maken (=sneeuw wegscheppen)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je alle sneeuwvlokken die hier gaan vallen deze week achter elkaar legt, haal je ook wel ca. 1 meter denk ik![]()
Gelukkig ga ik naar een plek 1500 km zuidelijker en 3 graden warmer![]()
Nu wel, maar vanaf donderdag zou het er droog en zonnig moeten zijn bij 1-5 gradenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef Bora-Bora het volgende:
(het regent daar toch, op dit moment?....)
Dat was dus die drukte voor die deur daar! Was jij ook toevallig onderdeel van dat schorem dat het fietspad blokkeerde waardoor ik moest afstappen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Patronaat. Concert vanThe Fratellis
![]()
En morgenochtend weer naar Haarlem voor werk![]()
Nee ik was precies voor aanvang van het concert binnen (zonder rij) en na afloop vrij snel weer wegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:56 schreef Douwe het volgende:
Dat was dus die drukte voor die deur daar! Was jij ook toevallig onderdeel van dat schorem dat het fietspad blokkeerde waardoor ik moest afstappen?
Ja da's minder dan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Vava het volgende: Sponsor ben ik zelf welmaar ik mag vast geen vrij hebben van mijn werk
![]()
Met de Schotse countrymuziek is anders ook niets misquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker wezen stampen op Chelsea Dagger DT?
Das geen antwoord op mijn vraag DT.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met de Schotse countrymuziek is anders ook niets mis![]()
Leuk om bezig te blijvenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:05 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Dat wordt dus vlokjes achter elkaar leggen, zoals DutchTrain al suggereerde...
Dan pak je toch een vlucht verder naar het Noorden of de grens over richting Noorwegen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:07 schreef Douwe het volgende:
Ik helemaal een vliegticket Stockholm boeken voor dit weekend in de hoop op veel sneeuw... schiet het daar ook niet op
Nee dank je...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef Fogel het volgende:
Als je het koud wil hebben, ga dan naar Kautokeino (was vandaag de koudste plek in Noorwegen met -32.5 °C, op de warmste plek was het +2.8).
Daar had je toch kinderen voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
...in extreme gevallen eerst een uitrit moet maken (=sneeuw wegscheppen)
Volgens mij is Stockholm zonder sneeuw ook zeer de moeite waard...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:07 schreef Douwe het volgende:
Ik helemaal een vliegticket Stockholm boeken voor dit weekend in de hoop op veel sneeuw... schiet het daar ook niet op
Kom lekker naar Groningen. Plenty of snow.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:07 schreef Douwe het volgende:
Opbouwende kritiek is altijd welkomquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:01 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik je een tip mag geven flipsen
Qua blauw op blauw, tja... kwestie van smaak? Of bedoel je met de achtergrond de gebruikte foto's?quote:die blauwe buttons op de mainpage van je site zijn nogal storend met de kleur van de achtergrond, ook blauw. En de ene keer noem je home Home en de andere keer Startpagina. Verder zie ik het volledige menu bij de ene pagina wel, bij de andere niet.
"plenty"... ik schep iedere ochtend meer sneeuw van mijn auto dan er totaal op die fotos te zien isquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kom lekker naar Groningen. Plenty of snow.![]()
[[url=http://img121.imagevenue.com/loc405/th_39703_sneeuw1_122_405lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img160.imagevenue.com/loc445/th_39708_sneeuw2_122_445lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img121.imagevenue.com/loc403/th_39712_sneeuw3_122_403lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img120.imagevenue.com/loc351/th_39716_sneeuw4_122_351lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img34.imagevenue.com/loc546/th_39721_sneeuw5_122_546lo.jpg]afbeelding][/URL]
Zeker weten! Stockholm is een van de mooiste steden waar ik geweest ben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij is Stockholm zonder sneeuw ook zeer de moeite waard...
Nou, hier sneeuwde het ook hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kom lekker naar Groningen. Plenty of snow.![]()
Het is geen Noorwegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
"plenty"... ik schep iedere ochtend meer sneeuw van mijn auto dan er totaal op die fotos te zien is
Je hebt een blauwe achtergrond met in het midden een foto die eigenlijk net te lang is waardoor je moet scrollen. De achtergrond van het menu is ook blauw waardoor het ontzettend "zoekerig" leest. Met het menu bedoel ik dus het menu met 7 vakjes.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek is altijd welkom
[..]
Qua blauw op blauw, tja... kwestie van smaak? Of bedoel je met de achtergrond de gebruikte foto's?
Home en Startpagina is niet consequent, gaan we wat aan doen. Maar wat verdient de voorkeur?
De navigatie is nog niet optimaal, maar er moest wel wat staan natuurlijk. De onvolledige menu's zijn bij de 'nieuwe' reizen (wandel, fiets, golf en individueel), omdat domweg die onderdelen nog niet klaar zijn. Dus vandaar dat die geghost zijn. Of bedoelde je dat niet? Als je bijv. op 'wij zijn wij' klikt wordt de opmaak sowieso anders...
Camera inmiddels wel gearriveerd, maar nog geen tijd om mee te spelenEn die 2GB geheugenkaart had ik ergens anders besteld (want goedkoper), en die is er nog niet. M'n 512 MB ligt in BsAs...
Oh je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik doel niet op filmpjes met bewegende beelden. Ik doel op rijdende auto's. Zoals hieronder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef k_man het volgende:
Het is technisch onmogelijk om met een SLR filmpjes te maken Jag. Een SLR is er puur om mee te fotograferen.
En ook één van de leukste. Zeg nou zelf, waar kun je nog meer ter wereld een ABBA-altaar bezoeken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:28 schreef Fogel het volgende:
Zeker weten! Stockholm is een van de mooiste steden waar ik geweest ben.
De temperatuur is met 30 graden gestegen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef Fogel het volgende:
Als je het koud wil hebben, ga dan naar Kautokeino (was vandaag de koudste plek in Noorwegen met -32.5 °C, op de warmste plek was het +2.8).
Tjee, nog zo'n zeurkous.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef Fogel het volgende:
Dus volgens jou, k_man, zou ik geen DSLR mogen bezitten omdat ik 3900 van de 4000 (ofzo) fotos de portretstand, landschapstand of de nachtstand heb gebruikt?
Sorry hoor maar ik vind je gewoon nogal elitair overkomen. Het lijkt net alsof iemand die totaal geen ervaring heeft met fotografie niet met een DSLR mag beginnen. Of dat er bepaalde "eisen" zijn als je een DSLR wil kopen. Als iemand een DSLR koopt en zich gaat richten op fotografie dan leert die persoon denk ik een stuk meer dan iemand die eerst jarenlang moet oefenen met een digitale compactcamera.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, nog zo'n zeurkous.
Van mij mag je hoor. En Jag ook. Als jullie graag een paar honderd euro te veel uitgeven voor een camera moet je dat helemaal zelf weten.
Het was niet als zeuren bedoeld, maar door jouw argumentatie wilde ik alleen laten zien dat je een DSLR ook best voor point and shoot kan gebruiken. Die paar euro extra heb ik er graag voor over om niet te hoeven wachten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, nog zo'n zeurkous.
Van mij mag je hoor. En Jag ook. Als jullie graag een paar honderd euro te veel uitgeven voor een camera moet je dat helemaal zelf weten.
1024x768 en ik werk in Firefox. Misschien heeft het met Firefox te maken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef flipsen het volgende:
Oh en Jag, wat voor schermresoultie gebruik jij in vredesnaam, dat je moet scrollen800x600???
Mooi klote voor je! Nu maar hopen dat alle 100 geinteresseerden bij je gaan boeken, hou je in ieder geval nog iets er aan overquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef flipsen het volgende:
..verhaal...
Wat een dramatische dag is dit geweest...![]()
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het toolbars.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:18 schreef Fogel het volgende:
Misschien heb je teveel toolbars enzo geinstalleerd?
Maandag, morgen drukke dag!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen dus maar ff langs de Hema. Ik ben tv kijken!
Hoe lang kom je hier nou al Jag? Natuurlijk ben ik elitair. Arrogant trouwens ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:24 schreef Jaguarized het volgende:
Sorry hoor maar ik vind je gewoon nogal elitair overkomen. Het lijkt net alsof iemand die totaal geen ervaring heeft met fotografie niet met een DSLR mag beginnen.
Hoi terug. Welkom ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Knoekie het volgende:
Hoi
Nu ook alquote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef Knoekie het volgende:
Morgen is het zondag
quote:
Nee, maar het is mierenneukerquote:Op zondag 28 januari 2007 02:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Al is het logisch dat het geen miereeuker moet zijn
Terug van de reis of van de kroeg?quote:
Volgens Van Dale... maar het blijft vreemd, net of er met meerdere mieren geneukt wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 09:45 schreef Fogel het volgende:
Volgens welk groen boekje is dat zo? Die editie waar een pannekoek opeens in meerdere pannen gebakken moest worden en dus een pannenkoek werd?
Van "mierenneuken" is het nog enigszins te begrijpen dat je waarschijnlijk onvoldoende voldoening krijgt als het je lukt om 1 mier te neuken, en daardoor maar meerdere tegelijk/achter elkaar (het is maar een theorie).quote:Op zondag 28 januari 2007 22:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Volgens Van Dale... maar het blijft vreemd, net of er met meerdere mieren geneukt wordtMet een mier zal niet eens lukken
![]()
Toe maar!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:54 schreef Douwe het volgende:
[..]
Reis én kroeg
Kom uit een sneeuwrijk Stockholm...
Wat moest jij in Stockholm?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:54 schreef Douwe het volgende:
[..]
Reis én kroeg
Kom uit een sneeuwrijk Stockholm...
IJshockey! Begreep er geen snars van, er gebeurde vreemde dingen, het publiek juichte voor beide partijen maar t was wel spektaculair!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toe maar!
Hoe was het in Stockholm, behalve sneeuwrijk? Wat gedaan daar wat je ons hier absoluut moet aanbevelen?
Zuipenquote:
Heb je ook dingen op die ijsboenmachine (of hoe zo'n ding ook heet) gegooid? Schijnt erbij te horen (in ieder geval in Duitsland...)quote:Op zondag 28 januari 2007 23:07 schreef Douwe het volgende:
[..]
IJshockey! Begreep er geen snars van, er gebeurde vreemde dingen, het publiek juichte voor beide partijen maar t was wel spektaculair!
[..]
Zuipen
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van "mierenneuken" is het nog enigszins te begrijpen dat je waarschijnlijk onvoldoende voldoening krijgt als het je lukt om 1 mier te neuken, en daardoor maar meerdere tegelijk/achter elkaar (het is maar een theorie).
Maar, een pannekoek die in meerdere pannen gebakken wordt, nah.
Maar in Zweden is het 'uitzicht' meestal beterquote:Op zondag 28 januari 2007 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
Zuipen kan ook in de kroeg in Nederland.
In Zweden deed niemand dat. Ik heb dus ook maar besloten de popcorn er niet aan te verspillenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je ook dingen op die ijsboenmachine (of hoe zo'n ding ook heet) gegooid? Schijnt erbij te horen (in ieder geval in Duitsland...)
Niet met Zweedse chicks natuurlijkquote:Op zondag 28 januari 2007 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
Zuipen kan ook in de kroeg in Nederland.
De achterliggende gedachte (met dank aan discovery Channel): Denk aan een aap die honig (of wat anders zoets, weet niet meer precies) aan een stokje smeert, dit stokje vervolgens een mierennest in duwt, en dan de mieren opeet. Een mier per keer vangen schiet niet op...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:10 schreef Vava het volgende:
[..]Ik zie nu allerlei vaagheden voor me
![]()
Gelukkig is het maar een theorie![]()
Met het verschil, de aap met honing is na afloop voldaan en de mierenneuker kan zich beter op iets anders concentrerenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte (met dank aan discovery Channel): Denk aan een aap die honig (of wat anders zoets, weet niet meer precies) aan een stokje smeert, dit stokje vervolgens een mierennest in duwt, en dan de mieren opeet. Een mier per keer vangen schiet niet op...
Ja, maar die aap moet zijn activieteit vele malen herhalen om voldaan te raken. Vs. de mierenneuker die toch ook een keer moet gaan slapenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Met het verschil, de aap met honing is na afloop voldaan en de mierenneuker kan zich beter op iets anders concentreren![]()
En die mierenneuker herhaalt zijn activiteit natuurlijk liever nietquote:Op zondag 28 januari 2007 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar die aap moet zijn activieteit vele malen herhalen om voldaan te raken. Vs. de mierenneuker die toch ook een keer moet gaan slapen![]()
Chicks gescoord? Hoe bedoel je? Telt oogcontact al?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vertel es Douwe, hoeveel chicks heb je gescoord en wat zijn the places to be in Stockholm?
Oja! Jij ging toch ook naar Stockholm?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vertel es Douwe, hoeveel chicks heb je gescoord en wat zijn the places to be in Stockholm?
Ik neem aan dat de mieren het geheel niet overleven. Dus als hij het wil herhalen met dezelfde mier, dan issie een necro-mierenneuker.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef Vava het volgende:
[..]
En die mierenneuker herhaalt zijn activiteit natuurlijk liever niet![]()
Voor zover mogelijk jaquote:Op zondag 28 januari 2007 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de mieren het geheel niet overleven. Dus als hij het wil herhalen met dezelfde mier, dan issie een necro-mierenneuker.
Nee oogcontact telt niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef Douwe het volgende:
[..]
Chicks gescoord? Hoe bedoel je? Telt oogcontact al?
Nog het ABBA-altaar opgezocht?quote:
Ja! Het ABBA-altaar. In Stockholm, en dat staat ook in de diverse topics hier in TRV.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:02 schreef Douwe het volgende:
Wát? Het ABBA altaar? Waar is dat, en waarom vertel je dat pas nu ik terugben?
In het Muziekmuseum. Zit naast het militair museum. Toen ik in mei daar was, kon je gratis naar binnen.quote:
Dat klinkt allemaal niet best. Ik hoop dat je nog wat schade kan verhalen op die organisatie.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef flipsen het volgende:
En dat er zaterdagnacht een thermosfles (wtf?) en 2 maté bekers gejat zijn, en vannacht of vanochtend 4 displays van 80cm bij 2 meter zijn verdwenen, dat helpt ook niet.
Ik vrees voor flipsen dat die organisatie al lang het land uit is en hun BV leeggeplunderd heeft....quote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet best. Ik hoop dat je nog wat schade kan verhalen op die organisatie.
Rijbewijs met hoed op en schmink en alle volgende delenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:00 schreef k_man het volgende:
Die Joker, is dat nou Oversight van Fok?
quote:I wish this my proposal will not come to you as a surprise.I am Mr. Robert
Nduoma,a Regional Director of Ecobank Lome-Togo(Economic community of West
African Bank) with regional Office here in Lome-Togo.We had a foreign
client,who used to work with Shell International Republic of Togo,he
deposited a huge amount of $4.5m(Four million five hundred thousand United
States Dollars),with our Bank.
Eventually this client,died on the 21st of April 2001,our client,his wife
and their children were involved in a car accident along Kara-Sokode
expressway while arriving from a Holiday to Lome,Togo.
A sitaution I have monitored closely with my position in the Bank. Now,
having monitored this deposit and managed it over the years before his
death, and hence nobody has showed up as the next of kin for the past three
years plus, I have removed the file to my private vault.
I seek your consent to present as the next of kin to the deceased, so that
the proceeds of this account can be paid to you. I now solicit for your
assistance to present you as the next of kin as every other arrangement has
being concluded by me and I am only waiting for a foreigner to enable me
move the fund to his designated foreign bank account in his country.
This does not have any risk attached to it as all the internal
documentations will be handled by me. I therefore request you to confirm
your interest by a return message and I will furnish you with details but do
not forget to keep top secret. you will be entitled to 25% of the total sum
as gratification,while 5% will be set aside to take care of expenses that
may arise during the time of transfer and also telephone/fax bills, and 70%
will be for me and my partner.
I look forward to hearing from you immediately you recieves this message.
Best Regards,
Mr.Robert Nduoma
Goede actie waarmee hij heeft aangetoond dat de regels in Nederland kloppen en ook precies zo nageleefd worden. Beetje jammer dat dat nou juist níet zijn bedoeling wasquote:
Whehe "huge amount", en dan maar 4.5 miljoen in de aanbieding hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
Ik had vandaag weer eens mail uit Togo
[..]
Regel = regel, en ambtenaars moeten die regels naleven. Misschien komt er nu wel een extra paragraaf erbij dat je er niet als een clown uit mag zienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goede actie waarmee hij heeft aangetoond dat de regels in Nederland kloppen en ook precies zo nageleefd worden. Beetje jammer dat dat nou juist níet zijn bedoeling was
Die uitzondering is dus niet nodig. Want je mag er precies zo op staan als je er dagelijks uit ziet, De uitzondering gaat er om dat je mag afwijken van de regels als je levensovertuiging dat noodzaakt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:17 schreef Fogel het volgende:
Regel = regel, en ambtenaars moeten die regels naleven. Misschien komt er nu wel een extra paragraaf erbij dat je er niet als een clown uit mag zien
Als ongeschoren door het leven gaan je levensovertuiging is en je daarmee een uitzondering op de regels van de pasfoto hebt gebruikt (je baard bedekt je aangezicht), dan kun je je beter niet scherenquote:Eens kijken of ze bij mij morgen op schiphol ook mijn ID kaart af willen pakken, ik sta ongeschoren op de foto en ben van plan me morgen te gaan scheren![]()
Er zijn zover ik weet geen regels tegen baardgroei!? Maar die ID kaart is volgens mij ook van voor die regels. Kreeg van het consulaat in ieder geval die fotomatrix toegestuurd als richtlijn voor mijn nieuwe paspoort (wat ik nu al 2 a 3 maanden van plan ben aan te vragen), zal eens kijken of daar wat over baardgroei op staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die uitzondering is dus niet nodig. Want je mag er precies zo op staan als je er dagelijks uit ziet, De uitzondering gaat er om dat je mag afwijken van de regels als je levensovertuiging dat noodzaakt.
[..]
Als ongeschoren door het leven gaan je levensovertuiging is en je daarmee een uitzondering op de regels van de pasfoto hebt gebruikt (je baard bedekt je aangezicht), dan kun je je beter niet scheren
Mooie nummers heeft zequote:Op woensdag 31 januari 2007 00:12 schreef flipsen het volgende:
Hm, morgen toch maar even bellen met het fulco theater in IJsselstein. Ik ben al jaren een grote fan van Frederique Spigt en zaterdag is zo'n beetje de laatste kans dat ik haar kan zien. Duimen dat er nog kaarten zijn
Kut! Heb ik gemist! Gelijk op uitzending gemist zoeken, doei!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef Douwe het volgende:
Ik zag haar vorige week voor het eerst! Bij Spuiten en Slikken
't is hier mooi weer en ze checken je al in voor de tweede vlucht op Trondheim. Dus ik denk dat ze op je blijven wachten. Misschien een fast-transfer op het platformquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:34 schreef Fogel het volgende:
Ga ik het halen, of niet....
Place your bets!
Ja, het gaat om de hele reis, dus op Schiphol kun je een voucher gaan scoren voor eten en drinken en 50 euro korting op de volgende vlucht...quote:40 minuten is de minimum transfertijd op Schiphol volgens de KLM, en dus volg ik hun regels. Als ik dan nog 3 a 4 uur later pas op mijn bestemming aankom met de volgende vlucht, heb ik dan recht op iets?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
En fok had rust nodig blijkbaar
Zoiets zal het wel zijn ja, dat verhaal van Breuls is vast onzinquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nadat er in elke krant Fok! stond, was dat waarschijnlijk wel nodig...![]()
Welke panden hebben we het dan over?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef Douwe het volgende:
Vreemd, dat wordt inderdaad altijd ingezet als ik het pand betreed
Oke, ik ga nu voor de derde keer op wintersportvakantie (Met school) zo'n 50 man in een groot huis, hartstikke gezelligquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:28 schreef Vava het volgende:
Nou, op mijn zevende door mijn moeder, oom en tante meegenomen naar Oostenrijk om te skiën en ik vond het verschrikkelijkDie kou en de verplichte lessen
![]()
Het skiën zelf vind ik leuk voor een uurtje, ik ga ook wel eens skiën op zo'n baan in hier in de buurt maar eens in de zoveel tijd vind ik meer dan genoeg. Geen skivakanties voor mij
Dat is al een stuk gezelligerquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:31 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oke, ik ga nu voor de derde keer op wintersportvakantie (Met school) zo'n 50 man in een groot huis, hartstikke gezellig![]()
Meeten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moet werken vanuit Amersfoort op zaterdag, blijf dan slapen in Haarlem zodat ik zondag Amsterdam nog ff in kan.
Wil jij geen SLR?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef DutchTrain het volgende:
Voor de liefhebber al vast wat foto's van afgelopen weekend...
>>>klik<<<
Het zou best wat vaker en iets meer mogen sneeuwen in Nederland maar zoals in Oostenrijk enz...quote:
Een gratis lift naar Haarlem is nooit weg.quote:
De derde keer in Florence. Totaal zo'n 10 dagen van m'n leven daar door de stad gelopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:24 schreef k_man het volgende:
Wil jij geen SLR?
Hoeveelste keer Florence was dit nu?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:23 schreef k_man het volgende:
Wintersport is trouwens stom. Discussie gesloten.
Bij deze beide meningen sluit ik mij aan. Ik heb geen winter nodig om te kunnen sportenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben nog nooit van mijn leven op wintersport geweest.
Grafisch Lyceum Rotterdam.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is al een stuk gezelligerDie vakantie van mij was toen een paar dagen leuk, toen een nichtje van mijn leeftijd er ook was maar die ging na een paar dagen weer naar huis
![]()
Wat voor school doe je?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
Bij deze beide meningen sluit ik mij aan. Ik heb geen winter nodig om te kunnen sporten![]()
Heer Bokelweg! Jeugdsentimentquote:
Om de hoek bij de Coolsingel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:02 schreef Vava het volgende:
Oja daar, bij het Hofplein in de buurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |