quote:Reisdag: ‘Het reizen vereist sterke zenuwen’
selexyz donner staat weer geheel in het teken van reizen: reisboeken, reisplezier, reisangst, informatie over reisbestemmingen, reisfotografie etc.
Laat u verrassen en kom inspiratie opdoen voor uw vakantie bij de diverse stands (verkeersbureaus, reisorganisaties, uitgeverijen, demonstraties, buitensport, auteurs, muziek enz.
Kijk eens in: Tapas!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:01 schreef Jaguarized het volgende:
Wat zijn tapas eigenlijk?Is dat alleen lekker als je van olijven houdt?
Je zou bijna een tapas-meet organiseren voor die arme jongenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:47 schreef Douwe het volgende:
Kan UIO Jag niet meenemen naar Duende voor ee lesje tapas? Misschien dat ie dan daarna nog wel een keer mag terugkomen
Wanneer was de vorige keer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je zou bijna een tapas-meet organiseren voor die arme jongen![]()
of begrijp ik nu ineens waarom hij er vorige keer niet bij was
Ergens in 2005 ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer was de vorige keer?
Oh dan zal er wel een reden zijn dat ik er toen niet bij was.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
Oh dan zal er wel een reden zijn dat ik er toen niet bij was.![]()
quote:Geregistreerd op: maandag 27 december 2004 @ 11:05
Ja dan klopt mijn conclusie toch?quote:
En dan gelijk al een naamtopicquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef Fogel het volgende:
Heb je wel een creditcard?
Duende is in Amsterdam toch? Daar heb ik volgens mij ook een keer gegeten! De naam komt me iig erg bekend voorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:47 schreef Douwe het volgende:
Kan UIO Jag niet meenemen naar Duende voor ee lesje tapas? Misschien dat ie dan daarna nog wel een keer mag terugkomen
Voorspelbaar?quote:
Of je had hem in [V&A] gezet, dat had ook nog gekund...quote:
Maar zonder chip erop?quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
Chip?
Dagbladet?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef Fogel het volgende:
"Ik dacht dat de wereld ten onder ging!!!" Aldus een dame die zo gelukkig was een aardbeving van maar liefst 4.0 op de richterschaal te overleven (volgens een krant met de diepgang ala telegraaf).
Achtgrond: er was vanmiddag een aardbeving van 4.0 bij Ålesund in de buurt. Met die sterkte hoor je de kopjes net rammelen in de kast...
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:23 schreef Fogel het volgende:
En speciaal voor Jag: een Post It Jaguar:
[afbeelding]
Nee, die is net een tikkeltje beter dan Verdens Gang, beter bekend als VG.quote:
Geen idee... waarschijnlijk wel, maar de qualiteit van automatische vertalingen laat meestal te wensen over...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef Jaguarized het volgende:
Bestaat er ook een website waar ik hele pagina's kan vertalen van het Noors naar het Nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |