Welke panden hebben we het dan over?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:47 schreef Douwe het volgende:
Vreemd, dat wordt inderdaad altijd ingezet als ik het pand betreed
Oke, ik ga nu voor de derde keer op wintersportvakantie (Met school) zo'n 50 man in een groot huis, hartstikke gezelligquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:28 schreef Vava het volgende:
Nou, op mijn zevende door mijn moeder, oom en tante meegenomen naar Oostenrijk om te skiën en ik vond het verschrikkelijkDie kou en de verplichte lessen
![]()
Het skiën zelf vind ik leuk voor een uurtje, ik ga ook wel eens skiën op zo'n baan in hier in de buurt maar eens in de zoveel tijd vind ik meer dan genoeg. Geen skivakanties voor mij
Dat is al een stuk gezelligerquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:31 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oke, ik ga nu voor de derde keer op wintersportvakantie (Met school) zo'n 50 man in een groot huis, hartstikke gezellig![]()
Meeten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moet werken vanuit Amersfoort op zaterdag, blijf dan slapen in Haarlem zodat ik zondag Amsterdam nog ff in kan.
Wil jij geen SLR?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef DutchTrain het volgende:
Voor de liefhebber al vast wat foto's van afgelopen weekend...
>>>klik<<<
Het zou best wat vaker en iets meer mogen sneeuwen in Nederland maar zoals in Oostenrijk enz...quote:
Een gratis lift naar Haarlem is nooit weg.quote:
De derde keer in Florence. Totaal zo'n 10 dagen van m'n leven daar door de stad gelopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:24 schreef k_man het volgende:
Wil jij geen SLR?
Hoeveelste keer Florence was dit nu?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:23 schreef k_man het volgende:
Wintersport is trouwens stom. Discussie gesloten.
Bij deze beide meningen sluit ik mij aan. Ik heb geen winter nodig om te kunnen sportenquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben nog nooit van mijn leven op wintersport geweest.
Grafisch Lyceum Rotterdam.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is al een stuk gezelligerDie vakantie van mij was toen een paar dagen leuk, toen een nichtje van mijn leeftijd er ook was maar die ging na een paar dagen weer naar huis
![]()
Wat voor school doe je?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
Bij deze beide meningen sluit ik mij aan. Ik heb geen winter nodig om te kunnen sporten![]()
Heer Bokelweg! Jeugdsentimentquote:
Om de hoek bij de Coolsingel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:02 schreef Vava het volgende:
Oja daar, bij het Hofplein in de buurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |