Ja! Het ABBA-altaar. In Stockholm, en dat staat ook in de diverse topics hier in TRV.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:02 schreef Douwe het volgende:
Wát? Het ABBA altaar? Waar is dat, en waarom vertel je dat pas nu ik terugben?
In het Muziekmuseum. Zit naast het militair museum. Toen ik in mei daar was, kon je gratis naar binnen.quote:
Dat klinkt allemaal niet best. Ik hoop dat je nog wat schade kan verhalen op die organisatie.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef flipsen het volgende:
En dat er zaterdagnacht een thermosfles (wtf?) en 2 maté bekers gejat zijn, en vannacht of vanochtend 4 displays van 80cm bij 2 meter zijn verdwenen, dat helpt ook niet.
Ik vrees voor flipsen dat die organisatie al lang het land uit is en hun BV leeggeplunderd heeft....quote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet best. Ik hoop dat je nog wat schade kan verhalen op die organisatie.
Rijbewijs met hoed op en schmink en alle volgende delenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:00 schreef k_man het volgende:
Die Joker, is dat nou Oversight van Fok?
quote:I wish this my proposal will not come to you as a surprise.I am Mr. Robert
Nduoma,a Regional Director of Ecobank Lome-Togo(Economic community of West
African Bank) with regional Office here in Lome-Togo.We had a foreign
client,who used to work with Shell International Republic of Togo,he
deposited a huge amount of $4.5m(Four million five hundred thousand United
States Dollars),with our Bank.
Eventually this client,died on the 21st of April 2001,our client,his wife
and their children were involved in a car accident along Kara-Sokode
expressway while arriving from a Holiday to Lome,Togo.
A sitaution I have monitored closely with my position in the Bank. Now,
having monitored this deposit and managed it over the years before his
death, and hence nobody has showed up as the next of kin for the past three
years plus, I have removed the file to my private vault.
I seek your consent to present as the next of kin to the deceased, so that
the proceeds of this account can be paid to you. I now solicit for your
assistance to present you as the next of kin as every other arrangement has
being concluded by me and I am only waiting for a foreigner to enable me
move the fund to his designated foreign bank account in his country.
This does not have any risk attached to it as all the internal
documentations will be handled by me. I therefore request you to confirm
your interest by a return message and I will furnish you with details but do
not forget to keep top secret. you will be entitled to 25% of the total sum
as gratification,while 5% will be set aside to take care of expenses that
may arise during the time of transfer and also telephone/fax bills, and 70%
will be for me and my partner.
I look forward to hearing from you immediately you recieves this message.
Best Regards,
Mr.Robert Nduoma
Goede actie waarmee hij heeft aangetoond dat de regels in Nederland kloppen en ook precies zo nageleefd worden. Beetje jammer dat dat nou juist níet zijn bedoeling wasquote:
Whehe "huge amount", en dan maar 4.5 miljoen in de aanbieding hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
Ik had vandaag weer eens mail uit Togo
[..]
Regel = regel, en ambtenaars moeten die regels naleven. Misschien komt er nu wel een extra paragraaf erbij dat je er niet als een clown uit mag zienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goede actie waarmee hij heeft aangetoond dat de regels in Nederland kloppen en ook precies zo nageleefd worden. Beetje jammer dat dat nou juist níet zijn bedoeling was
Die uitzondering is dus niet nodig. Want je mag er precies zo op staan als je er dagelijks uit ziet, De uitzondering gaat er om dat je mag afwijken van de regels als je levensovertuiging dat noodzaakt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:17 schreef Fogel het volgende:
Regel = regel, en ambtenaars moeten die regels naleven. Misschien komt er nu wel een extra paragraaf erbij dat je er niet als een clown uit mag zien
Als ongeschoren door het leven gaan je levensovertuiging is en je daarmee een uitzondering op de regels van de pasfoto hebt gebruikt (je baard bedekt je aangezicht), dan kun je je beter niet scherenquote:Eens kijken of ze bij mij morgen op schiphol ook mijn ID kaart af willen pakken, ik sta ongeschoren op de foto en ben van plan me morgen te gaan scheren![]()
Er zijn zover ik weet geen regels tegen baardgroei!? Maar die ID kaart is volgens mij ook van voor die regels. Kreeg van het consulaat in ieder geval die fotomatrix toegestuurd als richtlijn voor mijn nieuwe paspoort (wat ik nu al 2 a 3 maanden van plan ben aan te vragen), zal eens kijken of daar wat over baardgroei op staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die uitzondering is dus niet nodig. Want je mag er precies zo op staan als je er dagelijks uit ziet, De uitzondering gaat er om dat je mag afwijken van de regels als je levensovertuiging dat noodzaakt.
[..]
Als ongeschoren door het leven gaan je levensovertuiging is en je daarmee een uitzondering op de regels van de pasfoto hebt gebruikt (je baard bedekt je aangezicht), dan kun je je beter niet scheren
Mooie nummers heeft zequote:Op woensdag 31 januari 2007 00:12 schreef flipsen het volgende:
Hm, morgen toch maar even bellen met het fulco theater in IJsselstein. Ik ben al jaren een grote fan van Frederique Spigt en zaterdag is zo'n beetje de laatste kans dat ik haar kan zien. Duimen dat er nog kaarten zijn
Kut! Heb ik gemist! Gelijk op uitzending gemist zoeken, doei!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef Douwe het volgende:
Ik zag haar vorige week voor het eerst! Bij Spuiten en Slikken
't is hier mooi weer en ze checken je al in voor de tweede vlucht op Trondheim. Dus ik denk dat ze op je blijven wachten. Misschien een fast-transfer op het platformquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:34 schreef Fogel het volgende:
Ga ik het halen, of niet....
Place your bets!
Ja, het gaat om de hele reis, dus op Schiphol kun je een voucher gaan scoren voor eten en drinken en 50 euro korting op de volgende vlucht...quote:40 minuten is de minimum transfertijd op Schiphol volgens de KLM, en dus volg ik hun regels. Als ik dan nog 3 a 4 uur later pas op mijn bestemming aankom met de volgende vlucht, heb ik dan recht op iets?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
En fok had rust nodig blijkbaar
Zoiets zal het wel zijn ja, dat verhaal van Breuls is vast onzinquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nadat er in elke krant Fok! stond, was dat waarschijnlijk wel nodig...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |