Maandag, morgen drukke dag!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen dus maar ff langs de Hema. Ik ben tv kijken!
Hoe lang kom je hier nou al Jag? Natuurlijk ben ik elitair. Arrogant trouwens ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:24 schreef Jaguarized het volgende:
Sorry hoor maar ik vind je gewoon nogal elitair overkomen. Het lijkt net alsof iemand die totaal geen ervaring heeft met fotografie niet met een DSLR mag beginnen.
Hoi terug. Welkom ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Knoekie het volgende:
Hoi
Nu ook alquote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef Knoekie het volgende:
Morgen is het zondag
quote:
Nee, maar het is mierenneukerquote:Op zondag 28 januari 2007 02:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Al is het logisch dat het geen miereeuker moet zijn
Terug van de reis of van de kroeg?quote:
Volgens Van Dale... maar het blijft vreemd, net of er met meerdere mieren geneukt wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 09:45 schreef Fogel het volgende:
Volgens welk groen boekje is dat zo? Die editie waar een pannekoek opeens in meerdere pannen gebakken moest worden en dus een pannenkoek werd?
Van "mierenneuken" is het nog enigszins te begrijpen dat je waarschijnlijk onvoldoende voldoening krijgt als het je lukt om 1 mier te neuken, en daardoor maar meerdere tegelijk/achter elkaar (het is maar een theorie).quote:Op zondag 28 januari 2007 22:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Volgens Van Dale... maar het blijft vreemd, net of er met meerdere mieren geneukt wordtMet een mier zal niet eens lukken
![]()
Toe maar!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:54 schreef Douwe het volgende:
[..]
Reis én kroeg
Kom uit een sneeuwrijk Stockholm...
Wat moest jij in Stockholm?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:54 schreef Douwe het volgende:
[..]
Reis én kroeg
Kom uit een sneeuwrijk Stockholm...
IJshockey! Begreep er geen snars van, er gebeurde vreemde dingen, het publiek juichte voor beide partijen maar t was wel spektaculair!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toe maar!
Hoe was het in Stockholm, behalve sneeuwrijk? Wat gedaan daar wat je ons hier absoluut moet aanbevelen?
Zuipenquote:
Heb je ook dingen op die ijsboenmachine (of hoe zo'n ding ook heet) gegooid? Schijnt erbij te horen (in ieder geval in Duitsland...)quote:Op zondag 28 januari 2007 23:07 schreef Douwe het volgende:
[..]
IJshockey! Begreep er geen snars van, er gebeurde vreemde dingen, het publiek juichte voor beide partijen maar t was wel spektaculair!
[..]
Zuipen
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van "mierenneuken" is het nog enigszins te begrijpen dat je waarschijnlijk onvoldoende voldoening krijgt als het je lukt om 1 mier te neuken, en daardoor maar meerdere tegelijk/achter elkaar (het is maar een theorie).
Maar, een pannekoek die in meerdere pannen gebakken wordt, nah.
Maar in Zweden is het 'uitzicht' meestal beterquote:Op zondag 28 januari 2007 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
Zuipen kan ook in de kroeg in Nederland.
In Zweden deed niemand dat. Ik heb dus ook maar besloten de popcorn er niet aan te verspillenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je ook dingen op die ijsboenmachine (of hoe zo'n ding ook heet) gegooid? Schijnt erbij te horen (in ieder geval in Duitsland...)
Niet met Zweedse chicks natuurlijkquote:Op zondag 28 januari 2007 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
Zuipen kan ook in de kroeg in Nederland.
De achterliggende gedachte (met dank aan discovery Channel): Denk aan een aap die honig (of wat anders zoets, weet niet meer precies) aan een stokje smeert, dit stokje vervolgens een mierennest in duwt, en dan de mieren opeet. Een mier per keer vangen schiet niet op...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:10 schreef Vava het volgende:
[..]Ik zie nu allerlei vaagheden voor me
![]()
Gelukkig is het maar een theorie![]()
Met het verschil, de aap met honing is na afloop voldaan en de mierenneuker kan zich beter op iets anders concentrerenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte (met dank aan discovery Channel): Denk aan een aap die honig (of wat anders zoets, weet niet meer precies) aan een stokje smeert, dit stokje vervolgens een mierennest in duwt, en dan de mieren opeet. Een mier per keer vangen schiet niet op...
Ja, maar die aap moet zijn activieteit vele malen herhalen om voldaan te raken. Vs. de mierenneuker die toch ook een keer moet gaan slapenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Met het verschil, de aap met honing is na afloop voldaan en de mierenneuker kan zich beter op iets anders concentreren![]()
En die mierenneuker herhaalt zijn activiteit natuurlijk liever nietquote:Op zondag 28 januari 2007 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar die aap moet zijn activieteit vele malen herhalen om voldaan te raken. Vs. de mierenneuker die toch ook een keer moet gaan slapen![]()
Chicks gescoord? Hoe bedoel je? Telt oogcontact al?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vertel es Douwe, hoeveel chicks heb je gescoord en wat zijn the places to be in Stockholm?
Oja! Jij ging toch ook naar Stockholm?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vertel es Douwe, hoeveel chicks heb je gescoord en wat zijn the places to be in Stockholm?
Ik neem aan dat de mieren het geheel niet overleven. Dus als hij het wil herhalen met dezelfde mier, dan issie een necro-mierenneuker.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef Vava het volgende:
[..]
En die mierenneuker herhaalt zijn activiteit natuurlijk liever niet![]()
Voor zover mogelijk jaquote:Op zondag 28 januari 2007 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de mieren het geheel niet overleven. Dus als hij het wil herhalen met dezelfde mier, dan issie een necro-mierenneuker.
Nee oogcontact telt niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef Douwe het volgende:
[..]
Chicks gescoord? Hoe bedoel je? Telt oogcontact al?
Nog het ABBA-altaar opgezocht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |