Opbouwende kritiek is altijd welkomquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:01 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik je een tip mag geven flipsen
Qua blauw op blauw, tja... kwestie van smaak? Of bedoel je met de achtergrond de gebruikte foto's?quote:die blauwe buttons op de mainpage van je site zijn nogal storend met de kleur van de achtergrond, ook blauw. En de ene keer noem je home Home en de andere keer Startpagina. Verder zie ik het volledige menu bij de ene pagina wel, bij de andere niet.
"plenty"... ik schep iedere ochtend meer sneeuw van mijn auto dan er totaal op die fotos te zien isquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kom lekker naar Groningen. Plenty of snow.![]()
[[url=http://img121.imagevenue.com/loc405/th_39703_sneeuw1_122_405lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img160.imagevenue.com/loc445/th_39708_sneeuw2_122_445lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img121.imagevenue.com/loc403/th_39712_sneeuw3_122_403lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img120.imagevenue.com/loc351/th_39716_sneeuw4_122_351lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img34.imagevenue.com/loc546/th_39721_sneeuw5_122_546lo.jpg]afbeelding][/URL]
Zeker weten! Stockholm is een van de mooiste steden waar ik geweest ben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij is Stockholm zonder sneeuw ook zeer de moeite waard...
Nou, hier sneeuwde het ook hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kom lekker naar Groningen. Plenty of snow.![]()
Het is geen Noorwegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
"plenty"... ik schep iedere ochtend meer sneeuw van mijn auto dan er totaal op die fotos te zien is
Je hebt een blauwe achtergrond met in het midden een foto die eigenlijk net te lang is waardoor je moet scrollen. De achtergrond van het menu is ook blauw waardoor het ontzettend "zoekerig" leest. Met het menu bedoel ik dus het menu met 7 vakjes.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek is altijd welkom
[..]
Qua blauw op blauw, tja... kwestie van smaak? Of bedoel je met de achtergrond de gebruikte foto's?
Home en Startpagina is niet consequent, gaan we wat aan doen. Maar wat verdient de voorkeur?
De navigatie is nog niet optimaal, maar er moest wel wat staan natuurlijk. De onvolledige menu's zijn bij de 'nieuwe' reizen (wandel, fiets, golf en individueel), omdat domweg die onderdelen nog niet klaar zijn. Dus vandaar dat die geghost zijn. Of bedoelde je dat niet? Als je bijv. op 'wij zijn wij' klikt wordt de opmaak sowieso anders...
Camera inmiddels wel gearriveerd, maar nog geen tijd om mee te spelenEn die 2GB geheugenkaart had ik ergens anders besteld (want goedkoper), en die is er nog niet. M'n 512 MB ligt in BsAs...
Oh je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik doel niet op filmpjes met bewegende beelden. Ik doel op rijdende auto's. Zoals hieronder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef k_man het volgende:
Het is technisch onmogelijk om met een SLR filmpjes te maken Jag. Een SLR is er puur om mee te fotograferen.
En ook één van de leukste. Zeg nou zelf, waar kun je nog meer ter wereld een ABBA-altaar bezoeken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:28 schreef Fogel het volgende:
Zeker weten! Stockholm is een van de mooiste steden waar ik geweest ben.
De temperatuur is met 30 graden gestegen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef Fogel het volgende:
Als je het koud wil hebben, ga dan naar Kautokeino (was vandaag de koudste plek in Noorwegen met -32.5 °C, op de warmste plek was het +2.8).
Tjee, nog zo'n zeurkous.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef Fogel het volgende:
Dus volgens jou, k_man, zou ik geen DSLR mogen bezitten omdat ik 3900 van de 4000 (ofzo) fotos de portretstand, landschapstand of de nachtstand heb gebruikt?
Sorry hoor maar ik vind je gewoon nogal elitair overkomen. Het lijkt net alsof iemand die totaal geen ervaring heeft met fotografie niet met een DSLR mag beginnen. Of dat er bepaalde "eisen" zijn als je een DSLR wil kopen. Als iemand een DSLR koopt en zich gaat richten op fotografie dan leert die persoon denk ik een stuk meer dan iemand die eerst jarenlang moet oefenen met een digitale compactcamera.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, nog zo'n zeurkous.
Van mij mag je hoor. En Jag ook. Als jullie graag een paar honderd euro te veel uitgeven voor een camera moet je dat helemaal zelf weten.
Het was niet als zeuren bedoeld, maar door jouw argumentatie wilde ik alleen laten zien dat je een DSLR ook best voor point and shoot kan gebruiken. Die paar euro extra heb ik er graag voor over om niet te hoeven wachten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, nog zo'n zeurkous.
Van mij mag je hoor. En Jag ook. Als jullie graag een paar honderd euro te veel uitgeven voor een camera moet je dat helemaal zelf weten.
1024x768 en ik werk in Firefox. Misschien heeft het met Firefox te maken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef flipsen het volgende:
Oh en Jag, wat voor schermresoultie gebruik jij in vredesnaam, dat je moet scrollen800x600???
Mooi klote voor je! Nu maar hopen dat alle 100 geinteresseerden bij je gaan boeken, hou je in ieder geval nog iets er aan overquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef flipsen het volgende:
..verhaal...
Wat een dramatische dag is dit geweest...![]()
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het toolbars.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:18 schreef Fogel het volgende:
Misschien heb je teveel toolbars enzo geinstalleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |