een piñata was! (wilde m'n knuppel al gaan pakken)quote:Op zondag 21 januari 2007 18:23 schreef Fogel het volgende:
En speciaal voor Jag: een Post It Jaguar:
[afbeelding]
Het is een bekende tapasbar in Amsterdam, maar de kwaliteit laat vaak te wensen over.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Vava het volgende:
Duende is in Amsterdam toch? Daar heb ik volgens mij ook een keer gegeten! De naam komt me iig erg bekend voor
Mooi zo. Ben net terug uit Moskou en heb de volgende trip al gepland.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef Hik het volgende:
Verder is de rotzooi opgeruimd, zijn de Fatboys besteld, de week naar Moskou/St.Petersburg geboekt (22-28febr) en de koffer gepakt voor Ghana (morgen).
Nou, we vroegen toen aan een medewerkster van een winkel naar een goed restaurant voor tapas, het moest ook op loopafstand zijn (we waren toen bij de Dam in de buurt). Zij raadde ons Duende aanquote:Op maandag 22 januari 2007 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een bekende tapasbar in Amsterdam, maar de kwaliteit laat vaak te wensen over.
Ja daar was ik ook bij!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, we vroegen toen aan een medewerkster van een winkel naar een goed restaurant voor tapas, het moest ook op loopafstand zijn (we waren toen bij de Dam in de buurt). Zij raadde ons Duende aanWij dachten, ze woont hier dus ze zal het wel weten
Echt bijzonder vonden we het ook niet idd maar toch wel smakelijk gegeten!
Dat was idd met jouquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook bij!![]()
Laatst stond er in de NL20 een berichtje over het feit dat daar een dansavond zou zijn, was het dus een open podium...muhahah! Niemand die dat natuurlijk doet.
Het is er wel altijd poepdruk!
Ik weet niet hoe je 't volhoudt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Fogel het volgende:
Deze week wordt hier ca 1 meter sneeuw verwacht!
Ookquote:
Hmm... dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ja, maar dan zou niemand meer hebben gedurfd..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook
Maar moest jij niet op dat open podium dansen?
Haarlem? Waar! Wat deed je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef DutchTrain het volgende:
... en weer terug uit Haarlem. Morgen nog een keer
Hier nog iets gebeurd
Nada, nix bijzonders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef DutchTrain het volgende:
... en weer terug uit Haarlem. Morgen nog een keer
Hier nog iets gebeurd
Ik heb meer moeite met zon op zich.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:42 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je 't volhoudt! [afbeelding]
Als je alle sneeuwvlokken die hier gaan vallen deze week achter elkaar legt, haal je ook wel ca. 1 meter denk ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:27 schreef Fogel het volgende:
Sponsor ben ik zelf welquote:
Moet je wel hééél snel zijn!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je alle sneeuwvlokken die hier gaan vallen deze week achter elkaar legt, haal je ook wel ca. 1 meter denk ik![]()
Bofkont!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef DutchTrain het volgende: Gelukkig ga ik naar een plek 1500 km zuidelijker en 3 graden warmer![]()
Het is maar zo'n -2 tot -8, valt heel erg mee. Enige wat irritant is met al die sneeuw is dat ik de auto twee keer per dag van sneeuw moet ontdoen en in extreme gevallen eerst een uitrit moet maken (=sneeuw wegscheppen)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je alle sneeuwvlokken die hier gaan vallen deze week achter elkaar legt, haal je ook wel ca. 1 meter denk ik![]()
Gelukkig ga ik naar een plek 1500 km zuidelijker en 3 graden warmer![]()
Nu wel, maar vanaf donderdag zou het er droog en zonnig moeten zijn bij 1-5 gradenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef Bora-Bora het volgende:
(het regent daar toch, op dit moment?....)
Dat was dus die drukte voor die deur daar! Was jij ook toevallig onderdeel van dat schorem dat het fietspad blokkeerde waardoor ik moest afstappen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Patronaat. Concert vanThe Fratellis
![]()
En morgenochtend weer naar Haarlem voor werk![]()
Nee ik was precies voor aanvang van het concert binnen (zonder rij) en na afloop vrij snel weer wegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:56 schreef Douwe het volgende:
Dat was dus die drukte voor die deur daar! Was jij ook toevallig onderdeel van dat schorem dat het fietspad blokkeerde waardoor ik moest afstappen?
Ja da's minder dan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Vava het volgende: Sponsor ben ik zelf welmaar ik mag vast geen vrij hebben van mijn werk
![]()
Met de Schotse countrymuziek is anders ook niets misquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker wezen stampen op Chelsea Dagger DT?
Das geen antwoord op mijn vraag DT.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met de Schotse countrymuziek is anders ook niets mis![]()
Leuk om bezig te blijvenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:05 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Dat wordt dus vlokjes achter elkaar leggen, zoals DutchTrain al suggereerde...
Dan pak je toch een vlucht verder naar het Noorden of de grens over richting Noorwegen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:07 schreef Douwe het volgende:
Ik helemaal een vliegticket Stockholm boeken voor dit weekend in de hoop op veel sneeuw... schiet het daar ook niet op
Nee dank je...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef Fogel het volgende:
Als je het koud wil hebben, ga dan naar Kautokeino (was vandaag de koudste plek in Noorwegen met -32.5 °C, op de warmste plek was het +2.8).
Daar had je toch kinderen voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
...in extreme gevallen eerst een uitrit moet maken (=sneeuw wegscheppen)
Volgens mij is Stockholm zonder sneeuw ook zeer de moeite waard...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:07 schreef Douwe het volgende:
Ik helemaal een vliegticket Stockholm boeken voor dit weekend in de hoop op veel sneeuw... schiet het daar ook niet op
Kom lekker naar Groningen. Plenty of snow.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:07 schreef Douwe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |