Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Kan een modje deze knul eens wat notes geven en een fatsoenlijke banaanvraag voor 'm doen? 48 dagen wegens baggeren volstaat wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef FiXeR999 het volgende:
Nee.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kan een modje deze knul eens wat notes geven en een fatsoenlijke banaanvraag voor 'm doen? 48 dagen wegens baggeren volstaat wel.
BAN! Na 3 keer baggeren in dit topic, nog steeds geen PI gebruiken!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Stoffie toch, lichtelijk gefrustreerd.
Geirriteerd is het juiste woord denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Stoffie toch, lichtelijk gefrustreerd.
Oh, het zijn tiet'nquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, tieten waren op verzoek. Ik heb ook een foto van ons newbie ritueel geplaatst..
Ik neem 'm even mee naar achteren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kan een modje deze knul eens wat notes geven en een fatsoenlijke banaanvraag voor 'm doen? 48 dagen wegens baggeren volstaat wel.
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag ik jou stoned voeren op de meet samen met dingie, thesorrow en boem-dikkie?.
Ik vind dat een stomme user, Bio. Ik heb dat soort users vroegah regelmatig een ban aangenaaid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik neem 'm even mee naar achteren.
Ik neem dat stokje van je over.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind dat een stomme user, Bio. Ik heb dat soort users vroegah regelmatig een ban aangenaaid.
Nu ga ik ook twijfelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:54 schreef Biogarde het volgende:
Tenzij ik aan jouw stok mag zitten.
Bel me
Logisch. Datum prikken?quote:
Dat is om het zo verkapt mogelijk te houden.quote:
Ja, maar we weten toch allebei voor wie we willen gaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is om het zo verkapt mogelijk te houden.
Dit onder het motto; "Er zijn meer kapers op de kust"![]()
Actually, yes i wouldquote:
Ah kom op, niet zo flauw.quote:
sowwiequote:
hihi je zei komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga ook gezellig komenlekker party vieren
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:25 schreef RealZeus het volgende:
Nog 3 weken en dan is deze combinatie te zien op de A28.![]()
[afbeelding]
Als ik me goed herinner zijn dit de paint-skilz van Boem-Dikkie.
Oe! Meneer. Anaal tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zal je bij die meeting is laten voele wat komen is, jij slikheks
Blozen hoeft niet, slikken welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe! Meneer. Anaal tochNog even en ik ga blozen
![]()
![]()
Gaat automatisch dat slikkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Blozen hoeft niet, slikken wel
*schenkt er wat cola bijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus zet een fles wodka voor Dingie neer.
Let's see what happens![]()
Doe ik toch altijd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef pussydeluxe het volgende:
PI's mensen.
Ben je in vorm ? Kuttopicsdieomslotjesvragen genoegquote:
ja ik ben al een rondje aan het makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je in vorm ? Kuttopicsdieomslotjesvragen genoeg![]()
Omdat het daar pas over een uur gezellig begint te worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zitten we nog niet in de kroeg ?
Je moet wel opschieten !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Gezellig, ik zoek mee naar die topics en ik plaats ze in dit topic. Lekker NSB'en.
En had ik die baggerbek net een linkje gegeven om aan te geven hoe het wel moet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik ben al een rondje aan het maken
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef liiszle het volgende:
misschien hea, kom ik niet.
dat ik misschien niet komquote:
Waar hangt dat misschien van af ?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar hangt dat misschien van af ?![]()
Let wel op je woorden he, ik heb net toegezegt dat ik er ook zal zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
aan dat ik misschien een wedstrijd heb.
maar ik ga uiteraaaaard mn best doen om jullie te komen vergezellen![]()
Donequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Euh sorry, maar ik ben alle aandacht zat. Mag ik toegevoegt worden aan de steeds langer wordende lijst van komers aub?![]()
Kan hier niet achterblijven he....
Kijk eens onderaan de lijst...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Euh sorry, maar ik ben alle aandacht zat. Mag ik toegevoegt worden aan de steeds langer wordende lijst van komers aub?![]()
Kan hier niet achterblijven he....
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
aan dat ik misschien een wedstrijd heb.
maar ik ga uiteraaaaard mn best doen om jullie te komen vergezellen![]()
Kut, daar heb je een best punt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wedstrijden zijn overrated,het is maar een spelletje.
Dit is je leven.![]()
Toch?![]()
Tot nog toe stond ik bij de aandachthoeren.... ff spieken waar ik nu sta dan..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens onderaan de lijst...![]()
Je staat er allang bij![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kut, daar heb je een best punt.
Ok, count me in then!
Staat je goed, dat blauw.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet wel opschieten !
Omdat ik er nu heen ga lopen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Omdat de ijskast dichterbij is?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Great minds think alikequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat is jouw reden waarom je nu niet in de kroeg zit?
Met dank aan TheYoung1.
Je bent dus gewaarschuwt, draai je niet met je rug naar me toequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij gaat TheYoung de gehele meet achter z'n erectie aanlopen, als ik dat zo lees.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij gaat TheYoung de gehele meet achter z'n erectie aanlopen, als ik dat zo lees.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je bent dus gewaarschuwt, draai je niet met je rug naar me toe![]()
Dat was dus ook mijn reactie.quote:
Tuurlijk, ja, nee, zo staat het inderdaad in het script.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou, zover ik het begrepen had, was het een polonaise die van de bar, via de dames-wc naar buiten ging en dat rondje dan nog es zou worden...
Met een eetpauze ergens daartussen.
Och, zou het anders zijn, ik kan me goed aanpassenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ja, nee, zo staat het inderdaad in het script.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef TheYoung1 het volgende:
MissHoningdropje...
Oehquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef TheSorrow het volgende:
9 februari die boobs uit de OP live zien op de meet![]()
zag je er de vorige keer niet meer tegenop?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:08 schreef Stofje het volgende:
Zo denk je nog onbezorgd naar een meet te kunnen, zo zie je er ineens behoorlijk tegenop.
Nee toch? Ik heb er nooit tegenop gezien, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
zag je er de vorige keer niet meer tegenop?
ow, yvonne overviel je gewoonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee toch? Ik heb er nooit tegenop gezien, als ik het me goed herinner.
Allereerst wist ik inderdaad niet dat yvonne zou komen en bovendien heeft ze me helemaal niet overvallen... Dat heeft ze zelf de wereld ingeholpen, maar ikzelf ben eerlijk gezegd geen seconde onder de indruk geweest. Of jij moet zelf iets totaal anders gezien hebben? Zo vaag, alsof ik rood aanliep, alsof ik begon te stamelen... Ik dronk m'n biertje, zij trachtte me te overvallen, overviel me inderdaad omdat ze een stukje info had dat ze helemaal niet behoorde te weten, maar de rest was er eigenlijk helemaal niks aan de hand. M.a.w.: Ik heb me geen moment niet op m'n gemak gevoeld.quote:
Nee, ik weet hoe het ging Stofje, ik wist alleen niet dat jij niet wist dat ze zou komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Allereerst wist ik inderdaad niet dat yvonne zou komen en bovendien heeft ze me helemaal niet overvallen... Dat heeft ze zelf de wereld ingeholpen, maar ikzelf ben eerlijk gezegd geen seconde onder de indruk geweest. Of jij moet zelf iets totaal anders gezien hebben? Zo vaag, alsof ik rood aanliep, alsof ik begon te stamelen... Ik dronk m'n biertje, zij trachtte me te overvallen, overviel me inderdaad omdat ze een stukje info had dat ze helemaal niet behoorde te weten, maar de rest was er eigenlijk helemaal niks aan de hand. M.a.w.: Ik heb me geen moment niet op m'n gemak gevoeld.
Maar goed, ik realiseer me best dat het op deze manier overkomt als een erg zwak verweer.
Heljawelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Vooral dat laatste plaatje komt me bekend voor......
je vergeet de tietenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:14 schreef oshiro het volgende:
Kick, TVP en bier.
PDL komt toch ook?quote:
Of je kijkt even naar de OPquote:
Let op de quote in de post in kwestiequote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar de OP![]()
Oej wat een misstap van mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Let op de quote in de post in kwestie![]()
You betquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oej wat een misstap van mij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Moeilijk wakker worden vandaag, ben al 2 uur bezig..
Goedemorgen allen.
Je staat er bijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef liiszle het volgende:
je eh dus, waarom sta ik nog nie in de OP lijst
en nog bovenaan ookquote:
aaaight neger steelo!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou , training was niet zo lekker, ik kan nu namelijk niet meernormaal lopen, het lijkt meer alsof ik mank ben aan 1 been nu![]()
maar die doen toch ook al tijd alsof ze mank zijnquote:
Ja, maar ik doe niet alsofquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar die doen toch ook al tijd alsof ze mank zijn![]()
wat werkt ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef Biogarde het volgende:
Ah. Werkt.
Van C&A.quote:
got a point there..quote:
Hela, een dubbel post.quote:
Ik ga vanavond, morgen én overmorgen werkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:59 schreef Biogarde het volgende:
Werken is voor de domme.
Eens. Ze verkopen er sokken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Láng geleden dat ik daar geweest ben. Was toch altijd wel een sympathieke winkel.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond, morgen én overmorgen werken.
Tof!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt altijd mijn sokken. Hele hippe.
Nee, mijn ouders en ik hebben sinds een jaar een godsgruwelijke tyfushekel aan Disneyquote:
Oehhhquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders en ik hebben sinds een jaar een godsgruwelijke tyfushekel aan Disney. Nee, maar egale, warme sokken!
ik kreeg gister ook sokken van mn moederquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt altijd mijn sokken. Hele hippe.
En dat terwijl je twee kunstbenen hebtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb skisokken tot mn knieen gekregenlekker warm
Whehehehehehehehehe, dat houdt het spannend schnabbelkequote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Purplke, lieve scnhabbel, dat kerstmanneke in je ava bedert de helft van de tijd mn uitzicht![]()
en dan te bedenk dat die warmte eigelijk niet nodig isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dat terwijl je twee kunstbenen hebt![]()
Zo zie je, sommige dingen in het leven zijn te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en dan te bedenk dat die warmte eigelijk niet nodig is![]()
Hobbel, hobbel, hobbelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:04 schreef Biogarde het volgende:
Wat een kutava.
ik vind bijvoorbeeld dat god de levens van die mensen in de twin towers ook veel te hoog gegrepen heeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo zie je, sommige dingen in het leven zijn te hoog gegrepen.
zozo dat duurt langquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef Stofje het volgende:
Poepen, brb.
Hoe kan ik nou iets killen wat al gekilled is door een andere killer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef purplerose het volgende:
skippybal, je bent net zo een topickiller als de schijtende stofwolk!
Krijg jij toevallig extra heffing op je afvalstoffenheffingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:07 schreef Stofje het volgende:
Klaar.
Ging zeker een beetje moeilijk?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:07 schreef Stofje het volgende:
Klaar.
Schijnt nogal pijn te doen als je anus 10 hechtingen heeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ging zeker een beetje moeilijk?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga volgende week weertwijfel tussen kort kapsel of gewoon milimeter
Kort GEEN milimeterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga volgende week weertwijfel tussen kort kapsel of gewoon milimeter
Op de milimeter nouwkeurigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:36 schreef Skull-splitter het volgende:
exacto...
Doe maar nauwkeurigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op de milimeter nouwkeurig![]()
omdat je er dan uitziet als een persoon die midden in een luizenplaag leeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoezo dat niet dan?
ik heb t gister gezienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kijk "Lama gezocht" op uitzendinggemist.nl![]()
.
Maar ik ben ook een beetje vreemd enzo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind kaal sexy.
ik vind kaal ook wel sexyquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een beetje vreemd enzo.
Verkapte-Danny-inlik-postquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind kaal sexy.
Van die freefighter koppiesquote:
Que?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Allemaal chemtrails in de lucht hier trouwens
Ik lik altijd opvallend in. Kijk maar naar mijn ava.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkapte-Danny-inlik-post![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik lik altijd opvallend in. Kijk maar naar mijn ava..
Yes! Tijd om mijn intellect weer te schowenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Contrails zoals het zo mooi heet.
Maar in TRU-kringen denken (weten ze zeker natuurlijk, de rest is dom door de media en blabla) ze dat dit bepaalde gassen zijn van enge regeringen om onze hersens te beïnvloeden en ons AIDS (was het maar zo'n feest...) te voeren.
En dat hangt dus nu boven mij huis![]()
Kusjes, een AIDS-patiënt in wording![]()
ik begin altijd pas aan drugs en drank rond 6 uurquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yes! Tijd om mijn intellect weer te schowen![]()
Je kent natuurlijk wel de strepen die achter een vliegtuig komen. Normaal lost dat weer snel op, zoals dit:
[afbeelding]
Maarrrrr, als er goeie weersomstandigheden zijn blijft het hanf en soms zelfs verspreiden. Zoals dit:
[afbeelding]
Contrails zoals het zo mooi heet.
Maar in TRU-kringen denken (weten ze zeker natuurlijk, de rest is dom door de media en blabla) ze dat dit bepaalde gassen zijn van enge regeringen om onze hersens te beïnvloeden en ons AIDS (was het maar zo'n feest...) te voeren.
En dat hangt dus nu boven mij huis![]()
Kusjes, een AIDS-patiënt in wording![]()
Ik ga vanavond in m'n uppie bier drinken met een boek op schoot. Dat is pas stoerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik begin altijd pas aan drugs en drank rond 6 uur
ik moet eigeljk theorie voor auto rijden leren want dat heb ik woensdag maar k vind t zonde van mn tijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in m'n uppie bier drinken met een boek op schoot. Dat is pas stoer![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in m'n uppie bier drinken met een boek op schoot. Dat is pas stoer![]()
Klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Woensdag hoelaat ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik moet eigeljk theorie voor auto rijden leren want dat heb ik woensdag maar k vind t zonde van mn tijdja ik weet het zeker, ik ga spelletje doen en morgen wel leren
![]()
doeeg![]()
Half 11quote:
Tentamens volgende weekquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Half 11jij ook wheheh dat zou tof zijn
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Jah ik ook om half 11![]()
![]()
Gezellig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een hele goede morgen Bob. Hoe was het in Holly?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Fiets en ik hebben woensdag ochtend lekker al een baggermeet
Oe, krijg gelijk trek in patatje oorlog met mayo en pindasausquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef TheSorrow het volgende:
Dat is net als patat zonder mayo, kom op
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef TheSorrow het volgende:
Dat is net als patat zonder mayo, kom op
Aight!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:53 schreef TheSorrow het volgende:
Mja ik heb ook trek in patattekesZullen we samen gaan halen?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef TheSorrow het volgende:*komt met auto richting dingie gereden
*
jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Alleen dan zonder bier![]()
Maassluis, ben je zo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef TheSorrow het volgende:*komt met auto richting dingie gereden
*
Ben je naar de Hollywood geweest?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een hele goede morgen Bob. Hoe was het in Holly?
Ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben je naar de Hollywood geweest?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jak wil best daarna bier gaan drinken maar ik heb dan oplevering van mijn examen project, dus dat word m niet
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:25 schreef Biogarde het volgende:
Yo niggah, bitch ass cunt ho homie cunt ass niggah what.
Da's Boem z'n muzak
Underground? Is dat in een kelder?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]niet van die commerciele hiphop dat is debiel. Verder hou ik van heeeel veel hoor
![]()
Underground Hiphop, Oude hardrock ( acdc / van halen / iron maiden/ deep purple / jimmy hendrix ) en reggae ( buju banton, bob marley, damian marley , piste 10 , en nog een heleboel meer)
neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Underground? Is dat in een kelder?
Een groot deel van die lineup staat echt aan de top in het jump en hardstyle genre, en dat voor 8 euro. Hollywood is niet echt de beste tent ofzo maar als er een leuk feest is ga ik wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef boem-dikkie het volgende:van die muziek houd ik ook echt niet
van dat jump en gebonk de hele tijd
Minimal.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
Mwah, Hardstyle trek ik ook niet. Minimal en D 'n B is wel weer vet, net als wazige IDM.
Verder lekker rocken en chille hiphop B-D style![]()
Children of Bodom ? Dat is wel leuk om op gitaar te spelenquote:
Ook wel fijn ja, aallen niet voor een complete nachtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Minimal.. d 'n b
. Je vind jungle zeker ook wel tof?
Ala the berzerker, dat vind ik echt ng steeds een geniale combinatie van 2 stijlen.quote:
Hier haakte ik af, met mijn elitaire bipsje. Artiesten met 'bad' en 'z' in hun naam.quote:
Laat staan als ze 'Da' ervoor zetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hier haakte ik af, met mijn elitaire bipsje. Artiesten met 'bad' en 'z' in hun naam.
Vind ik bij metal ook vaak, zoals bij Children of Bodom , Geweldige Riffs en solo's alleen die zang vind ik niet mooiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
Metal is zo af en toe wel leuk. Jammer dat die "zangers" het meestal voor mij verneuken![]()
Wel vet om bij een festival even dus die lui te gaan beuken en springen met heeeeel veel bier op![]()
Geeft te denken, als je de grootste van een scene bent, met teksten alsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:49 schreef pc-fr34k het volgende:
da pauli en bad boyz zijn juist degene die het grootst zijn in de scene.. En ruthless, balistic enzo.
Ik nu Explosions in the sky. Ook goed. Erg goed, zelfs.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ik luister nu Boards of Canada[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Nosh het volgende:
Coke in my nose, my willy in some hoes[/i].
Zeer fijn inderdaad. Ga je ook naar ze in Paradiso volgende maand?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik nu Explosions in the sky. Ook goed. Erg goed, zelfs. [afbeelding]
Je weet zelf ook dat het meestal om de beats gaat ipv om de teksten. Het gaat om feesten en niet over diepe teksten. De teksten die erin voorkomen gaan meestal ook over dingen die bij het feesten horen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geeft te denken, als je de grootste van een scene bent, met teksten als
Coke in my nose, my willy in some hoes.
Ofzo.
4 dagen ervoor zijn The Decemberists al aan de beurt, maar lijkt me erg stoer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeer fijn inderdaad. Ga je ook naar ze in Paradiso volgende maand?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:15 schreef Stofje het volgende:
Oh, PDL was nog ingelogd, dat zei ik dus.
Opletten met uitloggen k1p, je weet nooit wat die stofje allemaal op je account doet! Ik zou hem niet vertrouwen!quote:
Je hapt!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat het meestal om de beats gaat ipv om de teksten. Het gaat om feesten en niet over diepe teksten. De teksten die erin voorkomen gaan meestal ook over dingen die bij het feesten horen.
Ook zo'n fout nummer, doorgesnoven dirk..
quote:
Serieus, hardstyle en jump (franse tek uitgezonderd) vind ik rommel. Juist door dat hele 'Explosive car tuning', 'VW Golf en gáán'-gehalte.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
Ik kon niet geloven dat jij zo erover dacht terwijl ik het op de meet nog over feesten heb gehad met je.
Ja ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Serieus, hardstyle en jump (franse tek uitgezonderd) vind ik rommel. Juist door dat hele 'Explosive car tuning', 'VW Golf en gáán'-gehalte.
Industrial.quote:Industrial, alles uit de Third Movement/Deathchant/Planet Mu-stal: gááf.
Edwinquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef Stofje het volgende:
Ik luister K's Choice. Het eerste album. Hihi. Hihi. Hihi.
Edwin van der Sar is toch de zangerer ervan?quote:
Stuiterenquote:
Met bacon?? Ja??WWquote:
Mits voedsel.quote:
quote:
quote:
Ik wilde hem ookal hier posten!quote:
Weltrusten.quote:Op zondag 21 januari 2007 07:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Meuning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |