Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Kan een modje deze knul eens wat notes geven en een fatsoenlijke banaanvraag voor 'm doen? 48 dagen wegens baggeren volstaat wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef FiXeR999 het volgende:
Nee.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kan een modje deze knul eens wat notes geven en een fatsoenlijke banaanvraag voor 'm doen? 48 dagen wegens baggeren volstaat wel.
BAN! Na 3 keer baggeren in dit topic, nog steeds geen PI gebruiken!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Stoffie toch, lichtelijk gefrustreerd.
Geirriteerd is het juiste woord denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Stoffie toch, lichtelijk gefrustreerd.
Oh, het zijn tiet'nquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, tieten waren op verzoek. Ik heb ook een foto van ons newbie ritueel geplaatst..
Ik neem 'm even mee naar achteren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kan een modje deze knul eens wat notes geven en een fatsoenlijke banaanvraag voor 'm doen? 48 dagen wegens baggeren volstaat wel.
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag ik jou stoned voeren op de meet samen met dingie, thesorrow en boem-dikkie?.
Ik vind dat een stomme user, Bio. Ik heb dat soort users vroegah regelmatig een ban aangenaaid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik neem 'm even mee naar achteren.
Ik neem dat stokje van je over.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind dat een stomme user, Bio. Ik heb dat soort users vroegah regelmatig een ban aangenaaid.
Nu ga ik ook twijfelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:54 schreef Biogarde het volgende:
Tenzij ik aan jouw stok mag zitten.
Bel me
Logisch. Datum prikken?quote:
Dat is om het zo verkapt mogelijk te houden.quote:
Ja, maar we weten toch allebei voor wie we willen gaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is om het zo verkapt mogelijk te houden.
Dit onder het motto; "Er zijn meer kapers op de kust"![]()
Actually, yes i wouldquote:
Ah kom op, niet zo flauw.quote:
sowwiequote:
hihi je zei komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga ook gezellig komenlekker party vieren
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:25 schreef RealZeus het volgende:
Nog 3 weken en dan is deze combinatie te zien op de A28.![]()
[afbeelding]
Als ik me goed herinner zijn dit de paint-skilz van Boem-Dikkie.
Oe! Meneer. Anaal tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zal je bij die meeting is laten voele wat komen is, jij slikheks
Blozen hoeft niet, slikken welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe! Meneer. Anaal tochNog even en ik ga blozen
![]()
![]()
Gaat automatisch dat slikkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Blozen hoeft niet, slikken wel
*schenkt er wat cola bijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus zet een fles wodka voor Dingie neer.
Let's see what happens![]()
Doe ik toch altijd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef pussydeluxe het volgende:
PI's mensen.
Ben je in vorm ? Kuttopicsdieomslotjesvragen genoegquote:
ja ik ben al een rondje aan het makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je in vorm ? Kuttopicsdieomslotjesvragen genoeg![]()
Omdat het daar pas over een uur gezellig begint te worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zitten we nog niet in de kroeg ?
Je moet wel opschieten !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Gezellig, ik zoek mee naar die topics en ik plaats ze in dit topic. Lekker NSB'en.
En had ik die baggerbek net een linkje gegeven om aan te geven hoe het wel moet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik ben al een rondje aan het maken
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef liiszle het volgende:
misschien hea, kom ik niet.
dat ik misschien niet komquote:
Waar hangt dat misschien van af ?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar hangt dat misschien van af ?![]()
Let wel op je woorden he, ik heb net toegezegt dat ik er ook zal zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
aan dat ik misschien een wedstrijd heb.
maar ik ga uiteraaaaard mn best doen om jullie te komen vergezellen![]()
Donequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Euh sorry, maar ik ben alle aandacht zat. Mag ik toegevoegt worden aan de steeds langer wordende lijst van komers aub?![]()
Kan hier niet achterblijven he....
Kijk eens onderaan de lijst...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Euh sorry, maar ik ben alle aandacht zat. Mag ik toegevoegt worden aan de steeds langer wordende lijst van komers aub?![]()
Kan hier niet achterblijven he....
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
aan dat ik misschien een wedstrijd heb.
maar ik ga uiteraaaaard mn best doen om jullie te komen vergezellen![]()
Kut, daar heb je een best punt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wedstrijden zijn overrated,het is maar een spelletje.
Dit is je leven.![]()
Toch?![]()
Tot nog toe stond ik bij de aandachthoeren.... ff spieken waar ik nu sta dan..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens onderaan de lijst...![]()
Je staat er allang bij![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kut, daar heb je een best punt.
Ok, count me in then!
Staat je goed, dat blauw.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet wel opschieten !
Omdat ik er nu heen ga lopen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Omdat de ijskast dichterbij is?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Great minds think alikequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat is jouw reden waarom je nu niet in de kroeg zit?
Met dank aan TheYoung1.
Je bent dus gewaarschuwt, draai je niet met je rug naar me toequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij gaat TheYoung de gehele meet achter z'n erectie aanlopen, als ik dat zo lees.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:59 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij gaat TheYoung de gehele meet achter z'n erectie aanlopen, als ik dat zo lees.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je bent dus gewaarschuwt, draai je niet met je rug naar me toe![]()
Dat was dus ook mijn reactie.quote:
Tuurlijk, ja, nee, zo staat het inderdaad in het script.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou, zover ik het begrepen had, was het een polonaise die van de bar, via de dames-wc naar buiten ging en dat rondje dan nog es zou worden...
Met een eetpauze ergens daartussen.
Och, zou het anders zijn, ik kan me goed aanpassenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ja, nee, zo staat het inderdaad in het script.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef TheYoung1 het volgende:
MissHoningdropje...
Oehquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef TheSorrow het volgende:
9 februari die boobs uit de OP live zien op de meet![]()
zag je er de vorige keer niet meer tegenop?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:08 schreef Stofje het volgende:
Zo denk je nog onbezorgd naar een meet te kunnen, zo zie je er ineens behoorlijk tegenop.
Nee toch? Ik heb er nooit tegenop gezien, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
zag je er de vorige keer niet meer tegenop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |