Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
moet toch iets doenquote:
De betreffende tieten zijn niet van een Fok!kster, het is nu vervangen door een Bouncing Bob.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:58 schreef SiemeN het volgende:
Waarom zijn de tieten weg?
Daar gaan we verandering in brengen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Er valt mij iets op he, aan die fotos. En wel dat er alleen maar fluitjes op die tafel staan![]()
Niet als je bij HeatWave in de buurt staat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Er valt mij iets op he, aan die fotos. En wel dat er alleen maar fluitjes op die tafel staan![]()
Donkere Rum + Colaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
Amschterdammerts en borrelglazen for teh pwn!!!1!1![]()
colaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Donkere Rum + Colamaar voor een paar keer, voor de rest gigantisch veel bier!
Das wel veel hoor. Ik als arme student probeer het tot maximaal 50% te beperkenquote:Ik heb mn geld bewaard, dus ik heb ong. 100 euro voor de meet, genoeg?
ik moet er ook van eten s'avonds + s'nachts, en misschien de trein terug betalenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
cola
[..]
Das wel veel hoor. Ik als arme student probeer het tot maximaal 50% te beperken
Waren toch mijn tieten, en ik ben een foksterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De betreffende tieten zijn niet van een Fok!kster, het is nu vervangen door een Bouncing Bob.
Net zo geil toch?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Nee, het waren weer andere tieten. Maar die van Bob mogen nu wel in het zonnetje gezet wordenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waren toch mijn tieten, en ik ben een fokster
Ik had meer letters!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb met wel twee woorden gepost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |