quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jak wil best daarna bier gaan drinken maar ik heb dan oplevering van mijn examen project, dus dat word m niet
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:25 schreef Biogarde het volgende:
Yo niggah, bitch ass cunt ho homie cunt ass niggah what.
Da's Boem z'n muzak
Underground? Is dat in een kelder?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]niet van die commerciele hiphop dat is debiel. Verder hou ik van heeeel veel hoor
![]()
Underground Hiphop, Oude hardrock ( acdc / van halen / iron maiden/ deep purple / jimmy hendrix ) en reggae ( buju banton, bob marley, damian marley , piste 10 , en nog een heleboel meer)
neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Underground? Is dat in een kelder?
Een groot deel van die lineup staat echt aan de top in het jump en hardstyle genre, en dat voor 8 euro. Hollywood is niet echt de beste tent ofzo maar als er een leuk feest is ga ik wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:22 schreef boem-dikkie het volgende:van die muziek houd ik ook echt niet
van dat jump en gebonk de hele tijd
Minimal.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
Mwah, Hardstyle trek ik ook niet. Minimal en D 'n B is wel weer vet, net als wazige IDM.
Verder lekker rocken en chille hiphop B-D style![]()
Children of Bodom ? Dat is wel leuk om op gitaar te spelenquote:
Ook wel fijn ja, aallen niet voor een complete nachtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Minimal.. d 'n b
. Je vind jungle zeker ook wel tof?
Ala the berzerker, dat vind ik echt ng steeds een geniale combinatie van 2 stijlen.quote:
Hier haakte ik af, met mijn elitaire bipsje. Artiesten met 'bad' en 'z' in hun naam.quote:
Laat staan als ze 'Da' ervoor zetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hier haakte ik af, met mijn elitaire bipsje. Artiesten met 'bad' en 'z' in hun naam.
Vind ik bij metal ook vaak, zoals bij Children of Bodom , Geweldige Riffs en solo's alleen die zang vind ik niet mooiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
Metal is zo af en toe wel leuk. Jammer dat die "zangers" het meestal voor mij verneuken![]()
Wel vet om bij een festival even dus die lui te gaan beuken en springen met heeeeel veel bier op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |