Nee, mijn ouders en ik hebben sinds een jaar een godsgruwelijke tyfushekel aan Disneyquote:
Oehhhquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders en ik hebben sinds een jaar een godsgruwelijke tyfushekel aan Disney. Nee, maar egale, warme sokken!
ik kreeg gister ook sokken van mn moederquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt altijd mijn sokken. Hele hippe.
En dat terwijl je twee kunstbenen hebtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb skisokken tot mn knieen gekregenlekker warm
Whehehehehehehehehe, dat houdt het spannend schnabbelkequote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Purplke, lieve scnhabbel, dat kerstmanneke in je ava bedert de helft van de tijd mn uitzicht![]()
en dan te bedenk dat die warmte eigelijk niet nodig isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dat terwijl je twee kunstbenen hebt![]()
Zo zie je, sommige dingen in het leven zijn te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en dan te bedenk dat die warmte eigelijk niet nodig is![]()
Hobbel, hobbel, hobbelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:04 schreef Biogarde het volgende:
Wat een kutava.
ik vind bijvoorbeeld dat god de levens van die mensen in de twin towers ook veel te hoog gegrepen heeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo zie je, sommige dingen in het leven zijn te hoog gegrepen.
zozo dat duurt langquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef Stofje het volgende:
Poepen, brb.
Hoe kan ik nou iets killen wat al gekilled is door een andere killer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef purplerose het volgende:
skippybal, je bent net zo een topickiller als de schijtende stofwolk!
Krijg jij toevallig extra heffing op je afvalstoffenheffingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:07 schreef Stofje het volgende:
Klaar.
Ging zeker een beetje moeilijk?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:07 schreef Stofje het volgende:
Klaar.
Schijnt nogal pijn te doen als je anus 10 hechtingen heeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ging zeker een beetje moeilijk?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga volgende week weertwijfel tussen kort kapsel of gewoon milimeter
Kort GEEN milimeterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga volgende week weertwijfel tussen kort kapsel of gewoon milimeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |