ow, yvonne overviel je gewoonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee toch? Ik heb er nooit tegenop gezien, als ik het me goed herinner.
Allereerst wist ik inderdaad niet dat yvonne zou komen en bovendien heeft ze me helemaal niet overvallen... Dat heeft ze zelf de wereld ingeholpen, maar ikzelf ben eerlijk gezegd geen seconde onder de indruk geweest. Of jij moet zelf iets totaal anders gezien hebben? Zo vaag, alsof ik rood aanliep, alsof ik begon te stamelen... Ik dronk m'n biertje, zij trachtte me te overvallen, overviel me inderdaad omdat ze een stukje info had dat ze helemaal niet behoorde te weten, maar de rest was er eigenlijk helemaal niks aan de hand. M.a.w.: Ik heb me geen moment niet op m'n gemak gevoeld.quote:
Nee, ik weet hoe het ging Stofje, ik wist alleen niet dat jij niet wist dat ze zou komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Allereerst wist ik inderdaad niet dat yvonne zou komen en bovendien heeft ze me helemaal niet overvallen... Dat heeft ze zelf de wereld ingeholpen, maar ikzelf ben eerlijk gezegd geen seconde onder de indruk geweest. Of jij moet zelf iets totaal anders gezien hebben? Zo vaag, alsof ik rood aanliep, alsof ik begon te stamelen... Ik dronk m'n biertje, zij trachtte me te overvallen, overviel me inderdaad omdat ze een stukje info had dat ze helemaal niet behoorde te weten, maar de rest was er eigenlijk helemaal niks aan de hand. M.a.w.: Ik heb me geen moment niet op m'n gemak gevoeld.
Maar goed, ik realiseer me best dat het op deze manier overkomt als een erg zwak verweer.
Heljawelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Vooral dat laatste plaatje komt me bekend voor......
je vergeet de tietenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:14 schreef oshiro het volgende:
Kick, TVP en bier.
PDL komt toch ook?quote:
Of je kijkt even naar de OPquote:
Let op de quote in de post in kwestiequote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar de OP![]()
Oej wat een misstap van mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Let op de quote in de post in kwestie![]()
You betquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oej wat een misstap van mij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Moeilijk wakker worden vandaag, ben al 2 uur bezig..
Goedemorgen allen.
Je staat er bijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef liiszle het volgende:
je eh dus, waarom sta ik nog nie in de OP lijst
en nog bovenaan ookquote:
aaaight neger steelo!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou , training was niet zo lekker, ik kan nu namelijk niet meernormaal lopen, het lijkt meer alsof ik mank ben aan 1 been nu![]()
maar die doen toch ook al tijd alsof ze mank zijnquote:
Ja, maar ik doe niet alsofquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar die doen toch ook al tijd alsof ze mank zijn![]()
wat werkt ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef Biogarde het volgende:
Ah. Werkt.
Van C&A.quote:
got a point there..quote:
Hela, een dubbel post.quote:
Ik ga vanavond, morgen én overmorgen werkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:59 schreef Biogarde het volgende:
Werken is voor de domme.
Eens. Ze verkopen er sokken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Láng geleden dat ik daar geweest ben. Was toch altijd wel een sympathieke winkel.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond, morgen én overmorgen werken.
Tof!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt altijd mijn sokken. Hele hippe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |