Ga fietsen, stommerdquote:Op zondag 21 januari 2007 05:33 schreef opgebaarde het volgende:
ben je een aandachtshoer ofzo....?
Hm, stomme vraag, negeer de vraag
Wat een goed antwoord. Misschien kom ik nu door jou welquote:Op zondag 21 januari 2007 05:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi!
Wij kennen elkaar niet dus of je nou wel of niet komt mij maakt het niet zoveel uit.![]()
Wat remlof zegt.quote:
Je komt nu pas achter haar fotoboek?quote:Op zondag 21 januari 2007 05:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik keek even in je fobo.
Kom maar wel hihihi![]()
Je hebt gelijk, het is geen weer noch het tijdstip om een parkeergarage te bouwen in de zandbakquote:
Jij ziet dat naakt wel zitten he, ouwe player.quote:
Jaquote:Op zondag 21 januari 2007 05:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je komt nu pas achter haar fotoboek?
quote:Op zondag 21 januari 2007 05:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik keek even in je fobo.
Kom maar wel hihihi![]()
ow yeahquote:Op zondag 21 januari 2007 05:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij ziet dat naakt wel zitten he, ouwe player.
we houden je wel bezig tot de eerste treinquote:Op zondag 21 januari 2007 05:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee maar echt hè. Heb totaal geen zin om op de eerste trein te wachten. En de laatste gaat 11 uur ofzoEn dan ook nog alleen naar een kroeg vol enge Fokkers
Het is een aanrader, serieus!quote:Op zondag 21 januari 2007 05:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee maar echt hè. Heb totaal geen zin om op de eerste trein te wachten. En de laatste gaat 11 uur ofzoEn dan ook nog alleen naar een kroeg vol enge Fokkers
Ach zo lang is het niet wachten, ja als je om 3 uur weg gaat ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 05:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee maar echt hè. Heb totaal geen zin om op de eerste trein te wachten. En de laatste gaat 11 uur ofzo![]()
Ach, het valt best mee. Ikd acht ook de eerste keer van wtf, maar het si hardstikke gezellig, de mensen zijn aardig, je vermaakt je heus wel.quote:En dan ook nog alleen naar een kroeg vol enge Fokkers
Toen ik voor het eerst naar die meet ging heb ik 20 minuten om me heen staan kijken! Herkende niemand natuurlijk..quote:Op zondag 21 januari 2007 05:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Genoeg motelletjes toch, of gewoon in de wc in een kroeg/club?quote:Op zondag 21 januari 2007 05:41 schreef remlof het volgende:
[..]
we houden je wel bezig tot de eerste trein
Aanrader: Ga met ratel, pdl, yvonne, bio of moemoe praten. Vanuit daar werk je echt anar iedereen toe. Daar hoef je niet eens mee te gaan praten, die komen naar je toe als je alleen staat, en brengen je naar iedereen toe.quote:Op zondag 21 januari 2007 05:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst naar die meet ging heb ik 20 minuten om me heen staan kijken! Herkende niemand natuurlijk..
Wilde bijna weg gaan en toen was moemoe daar![]()
Dat is nu niet echt iets waardor ik ineens gaquote:Op zondag 21 januari 2007 05:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst naar die meet ging heb ik 20 minuten om me heen staan kijken! Herkende niemand natuurlijk..
Wilde bijna weg gaan en toen was moemoe daar![]()
Het is juist wel onz kent onz. De meeste mensen hebben elkaar weleens zien posten. En je komt ook mesnen tegen waarvan je denkt die ken ik echt neit ook neit van naam, maar ene groot dele ken je gewoon. Tis net als met een groepje vrienden uitgaan die je kent, en dat die dan mensne tegen komen die ze kennnen. Daar ga je dan ook mee om en zo leer je emer mesnen kennen.quote:Op zondag 21 januari 2007 05:44 schreef Queen_Bee het volgende:
En hoe zit het tegenwoordig met de ons kent ons mentaliteit danOns dus, niet ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |