Op de milimeter nouwkeurigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:36 schreef Skull-splitter het volgende:
exacto...
Doe maar nauwkeurigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op de milimeter nouwkeurig![]()
omdat je er dan uitziet als een persoon die midden in een luizenplaag leeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoezo dat niet dan?
ik heb t gister gezienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kijk "Lama gezocht" op uitzendinggemist.nl![]()
.
Maar ik ben ook een beetje vreemd enzo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind kaal sexy.
ik vind kaal ook wel sexyquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een beetje vreemd enzo.
Verkapte-Danny-inlik-postquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik vind kaal sexy.
Van die freefighter koppiesquote:
Que?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Allemaal chemtrails in de lucht hier trouwens
Ik lik altijd opvallend in. Kijk maar naar mijn ava.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkapte-Danny-inlik-post![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik lik altijd opvallend in. Kijk maar naar mijn ava..
Yes! Tijd om mijn intellect weer te schowenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Contrails zoals het zo mooi heet.
Maar in TRU-kringen denken (weten ze zeker natuurlijk, de rest is dom door de media en blabla) ze dat dit bepaalde gassen zijn van enge regeringen om onze hersens te beïnvloeden en ons AIDS (was het maar zo'n feest...) te voeren.
En dat hangt dus nu boven mij huis![]()
Kusjes, een AIDS-patiënt in wording![]()
ik begin altijd pas aan drugs en drank rond 6 uurquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yes! Tijd om mijn intellect weer te schowen![]()
Je kent natuurlijk wel de strepen die achter een vliegtuig komen. Normaal lost dat weer snel op, zoals dit:
[afbeelding]
Maarrrrr, als er goeie weersomstandigheden zijn blijft het hanf en soms zelfs verspreiden. Zoals dit:
[afbeelding]
Contrails zoals het zo mooi heet.
Maar in TRU-kringen denken (weten ze zeker natuurlijk, de rest is dom door de media en blabla) ze dat dit bepaalde gassen zijn van enge regeringen om onze hersens te beïnvloeden en ons AIDS (was het maar zo'n feest...) te voeren.
En dat hangt dus nu boven mij huis![]()
Kusjes, een AIDS-patiënt in wording![]()
Ik ga vanavond in m'n uppie bier drinken met een boek op schoot. Dat is pas stoerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik begin altijd pas aan drugs en drank rond 6 uur
ik moet eigeljk theorie voor auto rijden leren want dat heb ik woensdag maar k vind t zonde van mn tijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in m'n uppie bier drinken met een boek op schoot. Dat is pas stoer![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in m'n uppie bier drinken met een boek op schoot. Dat is pas stoer![]()
Klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Woensdag hoelaat ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik moet eigeljk theorie voor auto rijden leren want dat heb ik woensdag maar k vind t zonde van mn tijdja ik weet het zeker, ik ga spelletje doen en morgen wel leren
![]()
doeeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |