Geeft te denken, als je de grootste van een scene bent, met teksten alsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:49 schreef pc-fr34k het volgende:
da pauli en bad boyz zijn juist degene die het grootst zijn in de scene.. En ruthless, balistic enzo.
Ik nu Explosions in the sky. Ook goed. Erg goed, zelfs.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ik luister nu Boards of Canada[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Nosh het volgende:
Coke in my nose, my willy in some hoes[/i].
Zeer fijn inderdaad. Ga je ook naar ze in Paradiso volgende maand?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik nu Explosions in the sky. Ook goed. Erg goed, zelfs. [afbeelding]
Je weet zelf ook dat het meestal om de beats gaat ipv om de teksten. Het gaat om feesten en niet over diepe teksten. De teksten die erin voorkomen gaan meestal ook over dingen die bij het feesten horen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geeft te denken, als je de grootste van een scene bent, met teksten als
Coke in my nose, my willy in some hoes.
Ofzo.
4 dagen ervoor zijn The Decemberists al aan de beurt, maar lijkt me erg stoer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeer fijn inderdaad. Ga je ook naar ze in Paradiso volgende maand?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:15 schreef Stofje het volgende:
Oh, PDL was nog ingelogd, dat zei ik dus.
Opletten met uitloggen k1p, je weet nooit wat die stofje allemaal op je account doet! Ik zou hem niet vertrouwen!quote:
Je hapt!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat het meestal om de beats gaat ipv om de teksten. Het gaat om feesten en niet over diepe teksten. De teksten die erin voorkomen gaan meestal ook over dingen die bij het feesten horen.
Ook zo'n fout nummer, doorgesnoven dirk..
quote:
Serieus, hardstyle en jump (franse tek uitgezonderd) vind ik rommel. Juist door dat hele 'Explosive car tuning', 'VW Golf en gáán'-gehalte.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
Ik kon niet geloven dat jij zo erover dacht terwijl ik het op de meet nog over feesten heb gehad met je.
Ja ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Serieus, hardstyle en jump (franse tek uitgezonderd) vind ik rommel. Juist door dat hele 'Explosive car tuning', 'VW Golf en gáán'-gehalte.
Industrial.quote:Industrial, alles uit de Third Movement/Deathchant/Planet Mu-stal: gááf.
Edwinquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:45 schreef Stofje het volgende:
Ik luister K's Choice. Het eerste album. Hihi. Hihi. Hihi.
Edwin van der Sar is toch de zangerer ervan?quote:
Stuiterenquote:
Met bacon?? Ja??WWquote:
Mits voedsel.quote:
quote:
quote:
Ik wilde hem ookal hier posten!quote:
Weltrusten.quote:Op zondag 21 januari 2007 07:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Meuning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |