quote:'Scrubs' Prepping for Season Seven
Braff 'would love to' return, but nothing's signed
By Rick Porter
January 18, 2007
When "Scrubs" creator Bill Lawrence gave the go-ahead to a musical episode this season, he did so thinking that "we might wrap it up this year."
But making the musical, which airs Thursday, turned out to be so much fun that "it made us feel like we might do this show one more year."
"Very oddly, you know, 'Scrubs' is actually doing better than it's done in recent years," Lawrence said Wednesday at a press tour session for the show. "And the decision seems to have kind of come back into our lap as to whether or not we are going to go forward. I think we'll probably do another big special [episode] next year, and I would imagine that next you will be the last year of the show."
That's the good news for "Scrubs" fans. The bad news is that series star Zach Braff hasn't committed to returning to the show for a seventh season (his contract ends this year).
"There's so many variables," Braff says. "I would love to do it. I'd love to keep working with Bill and the cast. I think everyone's procrastinating that decision to the last second, so I don't know."
It sounds, though, that Lawrence and Braff, who have a pretty tight relationship, are pretty much a package deal. While Braff asserts that "I think the show can totally go on without me," Lawrence has said he's not sure he'd want to continue without Braff.
However things shake out, though, it does sound like "Scrubs" will be back next season -- if not on NBC, then possibly on ABC, a Disney sibling of the show's producer, Touchstone TV.
"I called up the head of [Touchstone TV], Mark Pedowitz, and said point-blank, 'What should we do?'" Lawrence says. "And he said don't do a series finale, so we're not gonna. And I'm not doing Zach walking out the door, because if we're back next year and he's not back, he will come back for an episode and explain why he's not back."
Fantastisch ja. Vooral de rant van Dr. Coxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en de nieuwe aflevering was hilarisch
Echt briljant.
Vooral dat stukje van Janitor was tof. Vraag me af of dat zijn stem wel wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:20 schreef Symer het volgende:
Wat een fantastische aflevering zeg![]()
Geweldig dat bijna iedereen daar zo kan zingen en dan ook nog met die briljante teksten erbij, ik zat vol verwondering te kijken.
terugvindbraffquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef PeRi het volgende:
Braffvindpost.
Ja, tentamens en ineens drie pagina's verder zonder dat ik 't weet en zulksquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:28 schreef Richardfun het volgende:
Top ep
Maar Merkie, ik dacht dat jij een supermooie OP ging maken voor dit topic. Wasditnou?
Als je een OP gemaakt heb en 'm hier post, kunnen we 'm er gewoon bij plaatsenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, tentamens en ineens drie pagina's verder zonder dat ik 't weet en zulks!
Huil niet zo, Merkie maakt altijd erg mooie en uitgebreide OPs voor o.a. het 24 topic. Niks aan te merken op jouw OP, maar Merkie is gek genoeg om daar een uur in te stoppen.quote:
Het was meer een samenwerkingsverband met Meho en Tehoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:40 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Huil niet zo, Merkie maakt altijd erg mooie en uitgebreide OPs voor o.a. het 24 topic. Niks aan te merken op jouw OP, maar Merkie is gek genoeg om daar een uur in te stoppen.Genieten we allemaal van
Vrijdagavond volgens mij op Veronica, ergens rond middernacht, maar daar liggen ze nog flink achter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer komt het altijd op tv?. is me even te veel werk om uit te zoeken welke zender en welke dag. Heb het vorige week tenminste ergens gezien...
Is dat interessant dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:15 schreef Richardfun het volgende:
Happel, je hebt toch wel s1-s5 eerst gekeken?
Of 'the Todd'. Of onze onze kneus uit het mortarium. Want als Kelso weg is, tegen wie moet dr. Cox dan de hele tijd opstandig doen? :pquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef smurfzilla het volgende:
Daar dacht ik ook aan aangezien zijn leeftijd in de serie. En dan Cox als de nieuwe chief of medicine
Dat zijn geen belangrijke karakters.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef Mavro het volgende:
[..]
Of 'the Todd'. Of onze onze kneus uit het mortarium.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef Breuls het volgende:
Hoooo ho. Janitor exit geen grote impact? Weet je hoe briljant die is?
Ik heb de seizoenen door elkaar gekeken (de seizoenen, niet de afleveringen), en dat ging prima hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef Breuls het volgende:
Ja Happel, doe jezelf een enorm plezier en kijk ze op volgorde.
Mijn gok dan ook.. iig.. lijkt me het meest voor de hand liggende.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef seto het volgende:
Ik gok op Kelso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mordreth op 21-01-2007 10:51:53 ]
Bronquote:Question: Any news on whether this is the final season of Scrubs?— Peter
Ausiello: Actually, great news. My pal Bill Lawrence told Broadcasting & Cable (traitor!) that Scrubs will be back for a seventh and final season on either NBC or ABC. "[Touchstone] told us not to write a finale for this year," he said. "We've essentially been told that NBC is really happy with how we are doing. I would say it's better than a coin flip we are back on NBC." Lawrence also seems to be abandoning the idea of promoting Donald Faison to lead should Zach Braff decide to pack it in this May, telling B&C that the show would not go on without its star. But he "feels pretty good" that Braff will return for the final season. And if Braff returns, can Dr. Kim's sexy obstetrician be far behind?
Goed nieuwsquote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Mordreth het volgende:
Het is zeker: er komt nog 1 seizoen bij!!!!
[..]
Bron
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Mordreth het volgende:
Het is zeker: er komt nog 1 seizoen bij!!!!
[..]
Bron
Toen was het een rumor.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Breuls het volgende:
Dat is wat al eerder in dit topic stond, toch?
Haha, Zach Braff eist wel echt alle aandacht op zegquote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef Mordreth het volgende:
Zach Braff en Donald Faison bij Jimmy Kimmel:
Klik
De Nederlandse release is op vrijdag. Op http://www.epguides.com/scrubs/ staat een overzicht wanneer het wel/niet komtquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef P0rt0 het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer scrubs uit word gezonden in de USA? Zodoende kan ik in mijn agenda zetten wanneer ik Newsleecher aan moet gooien
Volgens mij wel, alleen Elliot weet ik niet zeker. Carla iig wel, cox ook, janitor was briljant, en turk ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef Merkie het volgende:
Hebben we nu alles His en Her stories gehad?
Elliot hebben we wel gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen Elliot weet ik niet zeker. Carla iig wel, cox ook, janitor was briljant, en turk ook natuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:02 schreef smurfzilla het volgende:
Ow gaat er trouwens inderdaad een belangrijk personage dood aan het eind van dit seizoen ? Hoorde het van iemand, en het zou iemand zijn die al sinds seizoen 1 meespeelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>>Fast forward>>>
Ondenkbaar voor een acteur!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:47 schreef Mirel het volgende:
Ja, als je daar acteur was, dan zou je moeten zingen en zo bahhhhhhhhh
Gewoon. Het idee van een ziekenhuis wat in één foute broadway-musical is veranderd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan je het nou briljant vinden JEEEEEEMMMMMMMIIIIIGGGGGGGGG
Dat zou jammer zijn, zonder Kelso zou Sacred Heart niet meer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef -Muse- het volgende:
Ik denk dat Kelso niet lang meer zal blijven, aangezien we nu (ep607), gezien hebben dat hoe hij eigenlijk is...
quote:Now I'm embarresed, cause this one is real.
-That's alright son.
Bob Kelso! Write it down dammit![]()
Ik las ergens dat er een oud doktor terug komt, die de training course weer overnieuw moet nemen.... dat zal ook wel weer een strijd worden aan welke "kant" hij terrecht zal komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:36 schreef washandje het volgende:
Ik ben er denk ik achter wat er mis is met deze serie in seizoen 6. Iedereen vindt elkaar veel te aardig. Nu JD en Turk echt gesetteld zijn in het ziekenhuis zijn er veel minder boeiende conflicten en aan het eind van elke aflevering is iedereen weer goede vrienden. Er moet iets gaan gebeuren wat het hele ziekenhuis op zijn kop zet. Elliot in een trio met Turk en dr. Cox ofzo. Of een atoombom een paar kilometer verderop, zoiets.
Waar is jou avatar van, ziet er echt te grappig uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:48 schreef Symer het volgende:
Op www.tv.com staan een paar korte clips van de aflevering van vanavond, lijkt een leuke ep te worden
Van zo'n hele droge site waar ze een .gif maken van shows of films en daar dan een muziekje achter zetten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Waar is jou avatar van, ziet er echt te grappig uit![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef roepdeman het volgende:
Ik mis The Todd elke aflevering het meest
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ach, hou je waffel dan maar dicht.
Gnork een end op kneusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ach, hou je waffel dan maar dicht.
bij mij doet ie het ook amper!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef washandje het volgende:
Leuke aflevering vandaag
Met die oost-europese chirurg en het afwisselen van de wachten om op JD te passen
En de moraal was deze keer ook wel tof
Thetoddtime.com doet het niet
Wat een loooooos filmpjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef seto het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rj1EDNVQsgY
Dit is het filmpje van die Todd site
The Todd
Erg leuke ep btw
Meh dat denk ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kim een ander heeft.
Dat is sluikreclame voor General Electric:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:06 schreef Hasses het volgende:
Leuke aflevering, weet iemand wat voorn logo op de machine staat waar J.D langsloopt voordat hij Ann echt wil uitvragen ? (rond 17:35 min bij moi) Ik vond het verdacht veel op een Grolsch Beugel logo lijken![]()
`Well, that happend once, but... "quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:01 schreef Evil_Jur het volgende:
"It looks like tiny hamsters died all over your face"
![]()
Agree. Maar toch lig ik nog vaak genoeg in een deukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef smurfzilla het volgende:
Afgezien van my musical vind ik dit seizoen tot nu toe nogal wat minder dan de vorige seizoenen. :/
Janitor!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:44 schreef -Muse- het volgende:
[..]
`Well, that happend once, but... "
Aaaah vond het al zo gek dat bepaalde dingen me nog niet bekend voorkwamenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:49 schreef r8ality het volgende:
Ik ken al die stukjes uit m'n hoofd. Omdat ik geloof ik elke aflevering al minimaal 5x heb gezien. Er zat ook wat cut-material tussen, wat nooit ge-aired is.
Ik dacht het ook al, heb de laatste weken voor de zoveelste keer de meeste aflevering opnieuw gezien en toch kwamen een paar dingen me niet bekend voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:49 schreef r8ality het volgende:
Ik ken al die stukjes uit m'n hoofd. Omdat ik geloof ik elke aflevering al minimaal 5x heb gezien. Er zat ook wat cut-material tussen, wat nooit ge-aired is.
Piep-piep-piep-piepquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:47 schreef Mechamage1982 het volgende:
Weet iemand hoe dat vreselijk irritante maar ergens oh zo leuke nummer heet dat in de clipshow voorbij kwam? Begint rond minuut 12 en eindigt met de briljante Dr. Cox die een gitaar stuk slaat tegen de muur van 't ziekenhuis? Any ideas?
btw, het meest geweldige moment van dit seizoen zat toch wel in deze show met Janitor en zijn practical joke met Kelso. Kom er maar 's op![]()
John C. McGinley is gewoon een supergoede acteurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:25 schreef -Muse- het volgende:
Die Keniaanse internEn ik krijg toch altijd kippenvel als ik Cox zie bij Ben's begravenis
Season 2 Episode 20 - My Interpretationquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:26 schreef Geqxon het volgende:
Die twee slutty Elliot shots, iemand enig idee uit elke episodes die komen? Ik wil die wel eens in verband zien, want dit zag er er wel erg dirty uit
You the manquote:Op zondag 4 maart 2007 00:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Season 2 Episode 20 - My Interpretation
Zowiezo een van de betere afleveringenquote:
Ze gebruikten zijn nummer niet? Alleen het stukslaan van de gitaar wat origineel bij dat nummer hoorde...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:17 schreef RAM_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 maart 2007 09:47 schreef Mechamage1982 het volgende:
Weet iemand hoe dat vreselijk irritante maar ergens oh zo leuke nummer heet dat in de clipshow voorbij kwam? Begint rond minuut 12 en eindigt met de briljante Dr. Cox die een gitaar stuk slaat tegen de muur van 't ziekenhuis? Any ideas?
Colin Hay - Overkill
En als je ze officieel zou hebben zou je weten dat het er maar 2 zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef RAM_ het volgende:
K heb ze alle 5 idd zeer goed
Bron.quote:Braff Set for 'Scrubs' Payday.
Scrubs star Zach Braff is set to become one of the highest paid actors on TV if the hit sitcom gets renewed for a seventh season. According to sources, the 31-year-old actor has landed a deal that will earn him around $350,000 (£179,000) per episode for the 2007-08 season. The new deal will put him in the top echelon of highest-paid male actors on television, alongside Two and Half Men star Charlie Sheen, whose paycheck is also in the $350,000 per episode range. Braff, who also wrote, directed and starred in the 2004 independent romantic comedy Garden State, plays Dr John 'J.D.' Dorian on the show
Uiteraard niet, Zach Braff is het middelpunt van de serie, en hij helpt ook heel veel mee bij de regie en opzet van de serie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef r8ality het volgende:
Vreemd. Ik had eerder verwacht dat John C. McGinley meer zou verdienen. Die is uiteindelijk wel iets meer "versatile" en speelt ook steengoed.
hoe denk je dat Friends het 10 seizoenen uitgehouden heeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Toch wel erg veel geld, dan krijg ik altijd het idee dat de acteurs er niet zo veel zin meer in hebben en dat ze daarom met geld worden teruggelokt.
Dat is sowieso verbazend omdat dat altijd al een kut-show is geweestquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:42 schreef -Muse- het volgende:
[..]
hoe denk je dat Friends het 10 seizoenen uitgehouden heeft
Zeg! Friends ruledequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is sowieso verbazend omdat dat altijd al een kut-show is geweestScrubs is van een heel andere klasse.
Maar wel alle 6 evenveel. Vanaf seizoen 1. Dat siert ze dan weer welquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef -Muse- het volgende:
Die mensen kregen een miljoen per afleveringHoe ziek is dat!
Wat zouden Turk en Carla en Elliott enzo verdienen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar wel alle 6 evenveel. Vanaf seizoen 1. Dat siert ze dan weer wel.
REM met Half A Worldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef Mavro het volgende:
Nieuwe ep was weer leuk. Vooral Janitor met vis
Weet iemand toevallig de song aan het eind van de ep?
This coffee is like crackquote:
Valt wel mee, is gewoon een typetje wat 'ie goed kan.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:51 schreef smurfzilla het volgende:
vind het weer maar een matige aflevering. Krijg het gevoel dat de "rek" tussen de karakters er nu wel uit is eigenlijk. Alles is nu wel gezegd en gedaan als je het mij vraagt (alhoewel cox natuurlijk een gefuckignweldige acteur is als je het mij vraagt)
Brian Dancer, dat was idd in een vorige aflevering ook al gezegd. Ik zag het ook, best subtielquote:Op maandag 12 maart 2007 22:45 schreef -Muse- het volgende:
Die patch op dat jack van die soldaat "Pvt. Dancer"
Toch is Carla een onmisbare rol vind ik....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Brian Dancer, dat was idd in een vorige aflevering ook al gezegd. Ik zag het ook, best subtiel
Verder was de ep wel aardig, alleen jammer dat de Janitor van vervelende pestkop nu een beetje erg duidelijk het sukkeltje is geworden.
Het enige karakter wat wat mij betreft niet boeiend is is die van Carla, de rest is stuk voor stuk grappig.
En dan programmeren ze dat op een tijdstip waarop geen hond naar Veronica kijktquote:Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef jeann het volgende:
Veronica zend weer Scrubs afleveringen uit.
Vandaag 2 afleveringen!!!
In The Last Kiss en GardenState ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef RAM_ het volgende:
in de nieuwe film van Zach speelt ook Private dancer:) grappig om te zien in totaal andere rol hun 2
www.rodisc.nlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef lj_lightning het volgende:
Ik wil de DVD-boxen hebben maar in NL (iig bij Bol.com) zijn ze alleen Import te krijgen... en duurt 6 weken ofzo*zucht*
![]()
Wauw, dat vond ik het ongrappigste van de hele aflevering.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:30 schreef Cheiron het volgende:
Mooie aflevering deze week. De lelijke dr. Reid was supergrappig
Sjeezquote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef Lakai het volgende:
Ja je kun het bestellen he
die shirts zijn trouwens wel verrekte duur!! een origineel shirt is 280 $...en dan zijn er nog allemaal replica's te koop voor minder....
ik zou trouwens niet weten waar je zo iets in Nederland zou kunnen krijgen..
Ik denk dat ie meer een originele hockey-jersey bedoelt, niet persé uit Scrubsquote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez
Dat is behoorlijke boel geld voor iets wat in een serie gedragen wordt
Relax, alleen kan je alleen betalen met visa/credit card enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef washandje het volgende:
www.cd-wow.com
Heeft scrubs seizoenen voor 20-30 euro incl. verzenden (zijn versies met Nederlandse ondertiteling enzo geloof ik). Topsite
www.cd-wow.nl al geprobeerd?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Relax, alleen kan je alleen betalen met visa/credit card enzogeen Paypal/iDeal whatever.. ik heb namelijk geen creditcard ding
![]()
En die haircutquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef lj_lightning het volgende:
Ik was gister in de bios (Norbit) en toen was er een trailer van "Wild Hogs" en daar speelt Dr. Cox (John C. McGinley) ook in mee, als gay-politie man
![]()
![]()
Inderdaad, ik zag die trailer bij 300. Was wel leukquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef lj_lightning het volgende:
Ik was gister in de bios (Norbit) en toen was er een trailer van "Wild Hogs" en daar speelt Dr. Cox (John C. McGinley) ook in mee, als gay-politie man
![]()
![]()
Donderdagavond op NBC.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:28 schreef Hijacking het volgende:
op welke dagen en hoelaat komt dit op tv![]()
www.tvgids.nlquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:33 schreef Hijacking het volgende:
[..]
(Y) en op de nederlandse kanalen ?
http://www2.cd-wow.nl/?affid=15184 deze link haalt van alles nog een hele euro af, 5 euro winst als je alle seizoenen haaltquote:
Als je even een paar posts voor de jouwe had gelezen was je er achter gekomen dat er deze week geen nieuwe ep is. Daar kom je ook achter via sites als epguides.com en tv.comquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:00 schreef xStijnBx het volgende:
damn kan s6e15 nog niet vinden, normaal staat het vrijdag al op de servers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |