Ik las ergens dat er een oud doktor terug komt, die de training course weer overnieuw moet nemen.... dat zal ook wel weer een strijd worden aan welke "kant" hij terrecht zal komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:36 schreef washandje het volgende:
Ik ben er denk ik achter wat er mis is met deze serie in seizoen 6. Iedereen vindt elkaar veel te aardig. Nu JD en Turk echt gesetteld zijn in het ziekenhuis zijn er veel minder boeiende conflicten en aan het eind van elke aflevering is iedereen weer goede vrienden. Er moet iets gaan gebeuren wat het hele ziekenhuis op zijn kop zet. Elliot in een trio met Turk en dr. Cox ofzo. Of een atoombom een paar kilometer verderop, zoiets.
Waar is jou avatar van, ziet er echt te grappig uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:48 schreef Symer het volgende:
Op www.tv.com staan een paar korte clips van de aflevering van vanavond, lijkt een leuke ep te worden
Van zo'n hele droge site waar ze een .gif maken van shows of films en daar dan een muziekje achter zetten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Waar is jou avatar van, ziet er echt te grappig uit![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef roepdeman het volgende:
Ik mis The Todd elke aflevering het meest
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ach, hou je waffel dan maar dicht.
Gnork een end op kneusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ach, hou je waffel dan maar dicht.
bij mij doet ie het ook amper!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef washandje het volgende:
Leuke aflevering vandaag
Met die oost-europese chirurg en het afwisselen van de wachten om op JD te passen
En de moraal was deze keer ook wel tof
Thetoddtime.com doet het niet
Wat een loooooos filmpjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef seto het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rj1EDNVQsgY
Dit is het filmpje van die Todd site
The Todd
Erg leuke ep btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |