Ze gebruikten zijn nummer niet? Alleen het stukslaan van de gitaar wat origineel bij dat nummer hoorde...quote:Op zondag 4 maart 2007 01:17 schreef RAM_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 maart 2007 09:47 schreef Mechamage1982 het volgende:
Weet iemand hoe dat vreselijk irritante maar ergens oh zo leuke nummer heet dat in de clipshow voorbij kwam? Begint rond minuut 12 en eindigt met de briljante Dr. Cox die een gitaar stuk slaat tegen de muur van 't ziekenhuis? Any ideas?
Colin Hay - Overkill
En als je ze officieel zou hebben zou je weten dat het er maar 2 zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef RAM_ het volgende:
K heb ze alle 5 idd zeer goed
Bron.quote:Braff Set for 'Scrubs' Payday.
Scrubs star Zach Braff is set to become one of the highest paid actors on TV if the hit sitcom gets renewed for a seventh season. According to sources, the 31-year-old actor has landed a deal that will earn him around $350,000 (£179,000) per episode for the 2007-08 season. The new deal will put him in the top echelon of highest-paid male actors on television, alongside Two and Half Men star Charlie Sheen, whose paycheck is also in the $350,000 per episode range. Braff, who also wrote, directed and starred in the 2004 independent romantic comedy Garden State, plays Dr John 'J.D.' Dorian on the show
Uiteraard niet, Zach Braff is het middelpunt van de serie, en hij helpt ook heel veel mee bij de regie en opzet van de serie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef r8ality het volgende:
Vreemd. Ik had eerder verwacht dat John C. McGinley meer zou verdienen. Die is uiteindelijk wel iets meer "versatile" en speelt ook steengoed.
hoe denk je dat Friends het 10 seizoenen uitgehouden heeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Toch wel erg veel geld, dan krijg ik altijd het idee dat de acteurs er niet zo veel zin meer in hebben en dat ze daarom met geld worden teruggelokt.
Dat is sowieso verbazend omdat dat altijd al een kut-show is geweestquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:42 schreef -Muse- het volgende:
[..]
hoe denk je dat Friends het 10 seizoenen uitgehouden heeft
Zeg! Friends ruledequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is sowieso verbazend omdat dat altijd al een kut-show is geweestScrubs is van een heel andere klasse.
Maar wel alle 6 evenveel. Vanaf seizoen 1. Dat siert ze dan weer welquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef -Muse- het volgende:
Die mensen kregen een miljoen per afleveringHoe ziek is dat!
Wat zouden Turk en Carla en Elliott enzo verdienen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar wel alle 6 evenveel. Vanaf seizoen 1. Dat siert ze dan weer wel.
REM met Half A Worldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef Mavro het volgende:
Nieuwe ep was weer leuk. Vooral Janitor met vis
Weet iemand toevallig de song aan het eind van de ep?
This coffee is like crackquote:
Valt wel mee, is gewoon een typetje wat 'ie goed kan.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:51 schreef smurfzilla het volgende:
vind het weer maar een matige aflevering. Krijg het gevoel dat de "rek" tussen de karakters er nu wel uit is eigenlijk. Alles is nu wel gezegd en gedaan als je het mij vraagt (alhoewel cox natuurlijk een gefuckignweldige acteur is als je het mij vraagt)
Brian Dancer, dat was idd in een vorige aflevering ook al gezegd. Ik zag het ook, best subtielquote:Op maandag 12 maart 2007 22:45 schreef -Muse- het volgende:
Die patch op dat jack van die soldaat "Pvt. Dancer"
Toch is Carla een onmisbare rol vind ik....quote:Op maandag 12 maart 2007 23:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Brian Dancer, dat was idd in een vorige aflevering ook al gezegd. Ik zag het ook, best subtiel
Verder was de ep wel aardig, alleen jammer dat de Janitor van vervelende pestkop nu een beetje erg duidelijk het sukkeltje is geworden.
Het enige karakter wat wat mij betreft niet boeiend is is die van Carla, de rest is stuk voor stuk grappig.
En dan programmeren ze dat op een tijdstip waarop geen hond naar Veronica kijktquote:Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef jeann het volgende:
Veronica zend weer Scrubs afleveringen uit.
Vandaag 2 afleveringen!!!
In The Last Kiss en GardenState ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef RAM_ het volgende:
in de nieuwe film van Zach speelt ook Private dancer:) grappig om te zien in totaal andere rol hun 2
www.rodisc.nlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef lj_lightning het volgende:
Ik wil de DVD-boxen hebben maar in NL (iig bij Bol.com) zijn ze alleen Import te krijgen... en duurt 6 weken ofzo*zucht*
![]()
Wauw, dat vond ik het ongrappigste van de hele aflevering.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:30 schreef Cheiron het volgende:
Mooie aflevering deze week. De lelijke dr. Reid was supergrappig
Sjeezquote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef Lakai het volgende:
Ja je kun het bestellen he
die shirts zijn trouwens wel verrekte duur!! een origineel shirt is 280 $...en dan zijn er nog allemaal replica's te koop voor minder....
ik zou trouwens niet weten waar je zo iets in Nederland zou kunnen krijgen..
Ik denk dat ie meer een originele hockey-jersey bedoelt, niet persé uit Scrubsquote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez
Dat is behoorlijke boel geld voor iets wat in een serie gedragen wordt
Relax, alleen kan je alleen betalen met visa/credit card enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef washandje het volgende:
www.cd-wow.com
Heeft scrubs seizoenen voor 20-30 euro incl. verzenden (zijn versies met Nederlandse ondertiteling enzo geloof ik). Topsite
www.cd-wow.nl al geprobeerd?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Relax, alleen kan je alleen betalen met visa/credit card enzogeen Paypal/iDeal whatever.. ik heb namelijk geen creditcard ding
![]()
En die haircutquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef lj_lightning het volgende:
Ik was gister in de bios (Norbit) en toen was er een trailer van "Wild Hogs" en daar speelt Dr. Cox (John C. McGinley) ook in mee, als gay-politie man
![]()
![]()
Inderdaad, ik zag die trailer bij 300. Was wel leukquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef lj_lightning het volgende:
Ik was gister in de bios (Norbit) en toen was er een trailer van "Wild Hogs" en daar speelt Dr. Cox (John C. McGinley) ook in mee, als gay-politie man
![]()
![]()
Donderdagavond op NBC.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:28 schreef Hijacking het volgende:
op welke dagen en hoelaat komt dit op tv![]()
www.tvgids.nlquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:33 schreef Hijacking het volgende:
[..]
(Y) en op de nederlandse kanalen ?
http://www2.cd-wow.nl/?affid=15184 deze link haalt van alles nog een hele euro af, 5 euro winst als je alle seizoenen haaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |