En dan programmeren ze dat op een tijdstip waarop geen hond naar Veronica kijktquote:Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef jeann het volgende:
Veronica zend weer Scrubs afleveringen uit.
Vandaag 2 afleveringen!!!
In The Last Kiss en GardenState ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef RAM_ het volgende:
in de nieuwe film van Zach speelt ook Private dancer:) grappig om te zien in totaal andere rol hun 2
www.rodisc.nlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef lj_lightning het volgende:
Ik wil de DVD-boxen hebben maar in NL (iig bij Bol.com) zijn ze alleen Import te krijgen... en duurt 6 weken ofzo*zucht*
![]()
Wauw, dat vond ik het ongrappigste van de hele aflevering.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:30 schreef Cheiron het volgende:
Mooie aflevering deze week. De lelijke dr. Reid was supergrappig
Sjeezquote:Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef Lakai het volgende:
Ja je kun het bestellen he
die shirts zijn trouwens wel verrekte duur!! een origineel shirt is 280 $...en dan zijn er nog allemaal replica's te koop voor minder....
ik zou trouwens niet weten waar je zo iets in Nederland zou kunnen krijgen..
Ik denk dat ie meer een originele hockey-jersey bedoelt, niet persé uit Scrubsquote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez
Dat is behoorlijke boel geld voor iets wat in een serie gedragen wordt
Relax, alleen kan je alleen betalen met visa/credit card enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef washandje het volgende:
www.cd-wow.com
Heeft scrubs seizoenen voor 20-30 euro incl. verzenden (zijn versies met Nederlandse ondertiteling enzo geloof ik). Topsite
www.cd-wow.nl al geprobeerd?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:48 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Relax, alleen kan je alleen betalen met visa/credit card enzogeen Paypal/iDeal whatever.. ik heb namelijk geen creditcard ding
![]()
En die haircutquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef lj_lightning het volgende:
Ik was gister in de bios (Norbit) en toen was er een trailer van "Wild Hogs" en daar speelt Dr. Cox (John C. McGinley) ook in mee, als gay-politie man
![]()
![]()
Inderdaad, ik zag die trailer bij 300. Was wel leukquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef lj_lightning het volgende:
Ik was gister in de bios (Norbit) en toen was er een trailer van "Wild Hogs" en daar speelt Dr. Cox (John C. McGinley) ook in mee, als gay-politie man
![]()
![]()
Donderdagavond op NBC.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:28 schreef Hijacking het volgende:
op welke dagen en hoelaat komt dit op tv![]()
www.tvgids.nlquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:33 schreef Hijacking het volgende:
[..]
(Y) en op de nederlandse kanalen ?
http://www2.cd-wow.nl/?affid=15184 deze link haalt van alles nog een hele euro af, 5 euro winst als je alle seizoenen haaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |