Meh dat denk ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kim een ander heeft.
Dat is sluikreclame voor General Electric:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:06 schreef Hasses het volgende:
Leuke aflevering, weet iemand wat voorn logo op de machine staat waar J.D langsloopt voordat hij Ann echt wil uitvragen ? (rond 17:35 min bij moi) Ik vond het verdacht veel op een Grolsch Beugel logo lijken![]()
`Well, that happend once, but... "quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:01 schreef Evil_Jur het volgende:
"It looks like tiny hamsters died all over your face"
![]()
Agree. Maar toch lig ik nog vaak genoeg in een deukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef smurfzilla het volgende:
Afgezien van my musical vind ik dit seizoen tot nu toe nogal wat minder dan de vorige seizoenen. :/
Janitor!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:44 schreef -Muse- het volgende:
[..]
`Well, that happend once, but... "
Aaaah vond het al zo gek dat bepaalde dingen me nog niet bekend voorkwamenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:49 schreef r8ality het volgende:
Ik ken al die stukjes uit m'n hoofd. Omdat ik geloof ik elke aflevering al minimaal 5x heb gezien. Er zat ook wat cut-material tussen, wat nooit ge-aired is.
Ik dacht het ook al, heb de laatste weken voor de zoveelste keer de meeste aflevering opnieuw gezien en toch kwamen een paar dingen me niet bekend voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:49 schreef r8ality het volgende:
Ik ken al die stukjes uit m'n hoofd. Omdat ik geloof ik elke aflevering al minimaal 5x heb gezien. Er zat ook wat cut-material tussen, wat nooit ge-aired is.
Piep-piep-piep-piepquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:47 schreef Mechamage1982 het volgende:
Weet iemand hoe dat vreselijk irritante maar ergens oh zo leuke nummer heet dat in de clipshow voorbij kwam? Begint rond minuut 12 en eindigt met de briljante Dr. Cox die een gitaar stuk slaat tegen de muur van 't ziekenhuis? Any ideas?
btw, het meest geweldige moment van dit seizoen zat toch wel in deze show met Janitor en zijn practical joke met Kelso. Kom er maar 's op![]()
John C. McGinley is gewoon een supergoede acteurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:25 schreef -Muse- het volgende:
Die Keniaanse internEn ik krijg toch altijd kippenvel als ik Cox zie bij Ben's begravenis
Season 2 Episode 20 - My Interpretationquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:26 schreef Geqxon het volgende:
Die twee slutty Elliot shots, iemand enig idee uit elke episodes die komen? Ik wil die wel eens in verband zien, want dit zag er er wel erg dirty uit
You the manquote:Op zondag 4 maart 2007 00:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Season 2 Episode 20 - My Interpretation
Zowiezo een van de betere afleveringenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |