quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef Breuls het volgende:
Hoooo ho. Janitor exit geen grote impact? Weet je hoe briljant die is?
Ik heb de seizoenen door elkaar gekeken (de seizoenen, niet de afleveringen), en dat ging prima hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef Breuls het volgende:
Ja Happel, doe jezelf een enorm plezier en kijk ze op volgorde.
Mijn gok dan ook.. iig.. lijkt me het meest voor de hand liggende.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef seto het volgende:
Ik gok op Kelso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mordreth op 21-01-2007 10:51:53 ]
Bronquote:Question: Any news on whether this is the final season of Scrubs?— Peter
Ausiello: Actually, great news. My pal Bill Lawrence told Broadcasting & Cable (traitor!) that Scrubs will be back for a seventh and final season on either NBC or ABC. "[Touchstone] told us not to write a finale for this year," he said. "We've essentially been told that NBC is really happy with how we are doing. I would say it's better than a coin flip we are back on NBC." Lawrence also seems to be abandoning the idea of promoting Donald Faison to lead should Zach Braff decide to pack it in this May, telling B&C that the show would not go on without its star. But he "feels pretty good" that Braff will return for the final season. And if Braff returns, can Dr. Kim's sexy obstetrician be far behind?
Goed nieuwsquote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Mordreth het volgende:
Het is zeker: er komt nog 1 seizoen bij!!!!
[..]
Bron
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Mordreth het volgende:
Het is zeker: er komt nog 1 seizoen bij!!!!
[..]
Bron
Toen was het een rumor.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Breuls het volgende:
Dat is wat al eerder in dit topic stond, toch?
Haha, Zach Braff eist wel echt alle aandacht op zegquote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef Mordreth het volgende:
Zach Braff en Donald Faison bij Jimmy Kimmel:
Klik
De Nederlandse release is op vrijdag. Op http://www.epguides.com/scrubs/ staat een overzicht wanneer het wel/niet komtquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef P0rt0 het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer scrubs uit word gezonden in de USA? Zodoende kan ik in mijn agenda zetten wanneer ik Newsleecher aan moet gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |