Huil niet zo, Merkie maakt altijd erg mooie en uitgebreide OPs voor o.a. het 24 topic. Niks aan te merken op jouw OP, maar Merkie is gek genoeg om daar een uur in te stoppen.quote:
Het was meer een samenwerkingsverband met Meho en Tehoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:40 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Huil niet zo, Merkie maakt altijd erg mooie en uitgebreide OPs voor o.a. het 24 topic. Niks aan te merken op jouw OP, maar Merkie is gek genoeg om daar een uur in te stoppen.Genieten we allemaal van
Vrijdagavond volgens mij op Veronica, ergens rond middernacht, maar daar liggen ze nog flink achter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer komt het altijd op tv?. is me even te veel werk om uit te zoeken welke zender en welke dag. Heb het vorige week tenminste ergens gezien...
Is dat interessant dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:15 schreef Richardfun het volgende:
Happel, je hebt toch wel s1-s5 eerst gekeken?
Of 'the Todd'. Of onze onze kneus uit het mortarium. Want als Kelso weg is, tegen wie moet dr. Cox dan de hele tijd opstandig doen? :pquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef smurfzilla het volgende:
Daar dacht ik ook aan aangezien zijn leeftijd in de serie. En dan Cox als de nieuwe chief of medicine
Dat zijn geen belangrijke karakters.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef Mavro het volgende:
[..]
Of 'the Todd'. Of onze onze kneus uit het mortarium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |