quote:'Scrubs' Prepping for Season Seven
Braff 'would love to' return, but nothing's signed
By Rick Porter
January 18, 2007
When "Scrubs" creator Bill Lawrence gave the go-ahead to a musical episode this season, he did so thinking that "we might wrap it up this year."
But making the musical, which airs Thursday, turned out to be so much fun that "it made us feel like we might do this show one more year."
"Very oddly, you know, 'Scrubs' is actually doing better than it's done in recent years," Lawrence said Wednesday at a press tour session for the show. "And the decision seems to have kind of come back into our lap as to whether or not we are going to go forward. I think we'll probably do another big special [episode] next year, and I would imagine that next you will be the last year of the show."
That's the good news for "Scrubs" fans. The bad news is that series star Zach Braff hasn't committed to returning to the show for a seventh season (his contract ends this year).
"There's so many variables," Braff says. "I would love to do it. I'd love to keep working with Bill and the cast. I think everyone's procrastinating that decision to the last second, so I don't know."
It sounds, though, that Lawrence and Braff, who have a pretty tight relationship, are pretty much a package deal. While Braff asserts that "I think the show can totally go on without me," Lawrence has said he's not sure he'd want to continue without Braff.
However things shake out, though, it does sound like "Scrubs" will be back next season -- if not on NBC, then possibly on ABC, a Disney sibling of the show's producer, Touchstone TV.
"I called up the head of [Touchstone TV], Mark Pedowitz, and said point-blank, 'What should we do?'" Lawrence says. "And he said don't do a series finale, so we're not gonna. And I'm not doing Zach walking out the door, because if we're back next year and he's not back, he will come back for an episode and explain why he's not back."
Fantastisch ja. Vooral de rant van Dr. Coxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en de nieuwe aflevering was hilarisch
Echt briljant.
Vooral dat stukje van Janitor was tof. Vraag me af of dat zijn stem wel wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:20 schreef Symer het volgende:
Wat een fantastische aflevering zeg![]()
Geweldig dat bijna iedereen daar zo kan zingen en dan ook nog met die briljante teksten erbij, ik zat vol verwondering te kijken.
terugvindbraffquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef PeRi het volgende:
Braffvindpost.
Ja, tentamens en ineens drie pagina's verder zonder dat ik 't weet en zulksquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:28 schreef Richardfun het volgende:
Top ep
Maar Merkie, ik dacht dat jij een supermooie OP ging maken voor dit topic. Wasditnou?
Als je een OP gemaakt heb en 'm hier post, kunnen we 'm er gewoon bij plaatsenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, tentamens en ineens drie pagina's verder zonder dat ik 't weet en zulks!
Huil niet zo, Merkie maakt altijd erg mooie en uitgebreide OPs voor o.a. het 24 topic. Niks aan te merken op jouw OP, maar Merkie is gek genoeg om daar een uur in te stoppen.quote:
Het was meer een samenwerkingsverband met Meho en Tehoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:40 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Huil niet zo, Merkie maakt altijd erg mooie en uitgebreide OPs voor o.a. het 24 topic. Niks aan te merken op jouw OP, maar Merkie is gek genoeg om daar een uur in te stoppen.Genieten we allemaal van
Vrijdagavond volgens mij op Veronica, ergens rond middernacht, maar daar liggen ze nog flink achter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer komt het altijd op tv?. is me even te veel werk om uit te zoeken welke zender en welke dag. Heb het vorige week tenminste ergens gezien...
Is dat interessant dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:15 schreef Richardfun het volgende:
Happel, je hebt toch wel s1-s5 eerst gekeken?
Of 'the Todd'. Of onze onze kneus uit het mortarium. Want als Kelso weg is, tegen wie moet dr. Cox dan de hele tijd opstandig doen? :pquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:42 schreef smurfzilla het volgende:
Daar dacht ik ook aan aangezien zijn leeftijd in de serie. En dan Cox als de nieuwe chief of medicine
Dat zijn geen belangrijke karakters.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef Mavro het volgende:
[..]
Of 'the Todd'. Of onze onze kneus uit het mortarium.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef Breuls het volgende:
Hoooo ho. Janitor exit geen grote impact? Weet je hoe briljant die is?
Ik heb de seizoenen door elkaar gekeken (de seizoenen, niet de afleveringen), en dat ging prima hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef Breuls het volgende:
Ja Happel, doe jezelf een enorm plezier en kijk ze op volgorde.
Mijn gok dan ook.. iig.. lijkt me het meest voor de hand liggende.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:09 schreef seto het volgende:
Ik gok op Kelso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mordreth op 21-01-2007 10:51:53 ]
Bronquote:Question: Any news on whether this is the final season of Scrubs?— Peter
Ausiello: Actually, great news. My pal Bill Lawrence told Broadcasting & Cable (traitor!) that Scrubs will be back for a seventh and final season on either NBC or ABC. "[Touchstone] told us not to write a finale for this year," he said. "We've essentially been told that NBC is really happy with how we are doing. I would say it's better than a coin flip we are back on NBC." Lawrence also seems to be abandoning the idea of promoting Donald Faison to lead should Zach Braff decide to pack it in this May, telling B&C that the show would not go on without its star. But he "feels pretty good" that Braff will return for the final season. And if Braff returns, can Dr. Kim's sexy obstetrician be far behind?
Goed nieuwsquote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Mordreth het volgende:
Het is zeker: er komt nog 1 seizoen bij!!!!
[..]
Bron
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Mordreth het volgende:
Het is zeker: er komt nog 1 seizoen bij!!!!
[..]
Bron
Toen was het een rumor.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Breuls het volgende:
Dat is wat al eerder in dit topic stond, toch?
Haha, Zach Braff eist wel echt alle aandacht op zegquote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef Mordreth het volgende:
Zach Braff en Donald Faison bij Jimmy Kimmel:
Klik
De Nederlandse release is op vrijdag. Op http://www.epguides.com/scrubs/ staat een overzicht wanneer het wel/niet komtquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:59 schreef P0rt0 het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer scrubs uit word gezonden in de USA? Zodoende kan ik in mijn agenda zetten wanneer ik Newsleecher aan moet gooien
Volgens mij wel, alleen Elliot weet ik niet zeker. Carla iig wel, cox ook, janitor was briljant, en turk ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:17 schreef Merkie het volgende:
Hebben we nu alles His en Her stories gehad?
Elliot hebben we wel gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen Elliot weet ik niet zeker. Carla iig wel, cox ook, janitor was briljant, en turk ook natuurlijk.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:02 schreef smurfzilla het volgende:
Ow gaat er trouwens inderdaad een belangrijk personage dood aan het eind van dit seizoen ? Hoorde het van iemand, en het zou iemand zijn die al sinds seizoen 1 meespeelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>>Fast forward>>>
Ondenkbaar voor een acteur!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:47 schreef Mirel het volgende:
Ja, als je daar acteur was, dan zou je moeten zingen en zo bahhhhhhhhh
Gewoon. Het idee van een ziekenhuis wat in één foute broadway-musical is veranderd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan je het nou briljant vinden JEEEEEEMMMMMMMIIIIIGGGGGGGGG
Dat zou jammer zijn, zonder Kelso zou Sacred Heart niet meer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef -Muse- het volgende:
Ik denk dat Kelso niet lang meer zal blijven, aangezien we nu (ep607), gezien hebben dat hoe hij eigenlijk is...
quote:Now I'm embarresed, cause this one is real.
-That's alright son.
Bob Kelso! Write it down dammit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |