quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:45 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Nou het is was hier tog zeer blauw hoor grijze woken met blauwe gloed![]()
doe datquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik plak de OP er wel ff in
Meh, dat zag ik dus niet zal is proberen in photoshop voor te doen wat ik zag.. en andere...quote:
mjah.. ik ga zo ook nog ff naar buitenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga zometeen hier maar eens rondfietsen in Amersfoort, hier in de omgeving nog geen enkele schade gezien.Er moet toch minstens ergens een boom omgewaaid zijn.
lekker slim met dit weerquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga zometeen hier maar eens rondfietsen in Amersfoort, hier in de omgeving nog geen enkele schade gezien.Er moet toch minstens ergens een boom omgewaaid zijn.
Jaquote:
quote:De hulpdiensten in de regio Hollands-Midden adviseren inwoners met klem donderdagmiddag niet naar buiten te gaan na vieren. ,,Volgens onze informatie gaat het na vier uur nog harder waaien vanuit het westen en nu is het al windkracht tien. Mensen lopen een groot risico geraakt te worden door rondvliegende voorwerpen'', vertelt een woordvoerster van de politie.
Het informatienummer van de politie Hollands-Midden is 's ochtends ruim duizend keer gebeld, normaal het aantal telefoontjes over een hele dag. Het gaat voornamelijk om meldingen over weggewaaide dakpannen, dak- of dekplaten van panden, omgewaaide bomen en ramen die uit de sponningen dreigen te klappen.
Ook het noodnummer 1-1-2 wordt veel gebeld. ,,We moeten soms mensen teleurstellen. Door de drukte moeten we keuzes maken'', aldus de woordvoerster.
ja, we zijn er nog nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:00 schreef MissHobje het volgende:
nieuwe piek verwacht tussen 18/19 van de storm windkracht 10![]()
Deze gaat de boeken in dus..
hmm.. zoiets heb ik echt niet gezien hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:00 schreef Jodelaar het volgende:
Zo zag het er zoon beetje uit, kan het niet precies na doen..
[afbeelding]
Wind mee hequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:54 schreef Party_P het volgende:
VOlgens mij is dit het meest hardlopende topic van de dag
Ik ben benieuwd wat er allemaal achter weg gaat komen, als je op filenieuws kijkt zie je steeds meer waarschuwingsbordjes verschijnen.quote:
'an sich' moest er ook bij hequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:05 schreef soylent het volgende:
Vette shit, an sich. Nu ben ik gelukkig thuis.
iets super-cell achtigs.. maar dan uitgerekt.. tot windkracht 12 zit erinquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:08 schreef Againzender het volgende:
Dat front! Steeds meer onweer!
waarom nou in t noordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
In het noorden 'zware slagregens, onweer en zware storm'... damn...
Zou een kaart van mij ook goed zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:07 schreef Againzender het volgende:
Windkracht 11 inn VlissingenHopelijk heeft Speedy die kaart kunnen dumpen....
tjeem, na 4 uur, en juist dán moet ik op de fiets medicijnen bezorgen. Wordt een heel avontuurquote:
Welke zaal was dat? Ik hoop zaal 1 van het USC, zodat hij gerepareerd moet worden en ik morgen geen tentamen Beleidssociologie hebquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef VeX- het volgende:
Ik zat net in zo'n groot tentamengebouw van de UVA en sommige delen van het plafond vielen gewoon naar beneden Ik houd eigenlijk wel van stevig weer
Naah, tis alweer op hoor. Je kan nu rustig naar buiten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik luister nu journaal, dat van die HELE harde regen met storm klopt in Groningen..
Et komt langzaam naar het zuide gezakt, nog ff geduld hebbenquote:
Ik heb 'm in ieder gevalquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:07 schreef Againzender het volgende:
Windkracht 11 inn VlissingenHopelijk heeft Speedy die kaart kunnen dumpen....
Bring it onquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier was het ook weer rustiger maar ik hoor weer onweerDat hoeft voor mij niet.
Dus Groningen, die komt straks weer bij jullie...
Hier in Winschoten is het nu inderdaad ook iets rustiger.. maar toch blijf ik lekker binnen nuquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef anneja het volgende:
[..]
Naah, tis alweer op hoor. Je kan nu rustig naar buiten.
Hier op het bouwterrein tegenover kwam net ook ineens een busje aanrijden, springen tig bouwvakkermannetjes uit en die beginnen als gekken alle losliggende bouwmaterialen op te ruimen. Zo heerlijk op tijd ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef HansU het volgende:
ik hoorde net buiten een heleboel glas breken. En nog steeds is hier op een bouwterrein een kraan bezig met dingetjes te heisen, zijn die lui leip ofzo.
Als het niet heel belangrijk is, zou ik lekker binnen blijvenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga steeds meer twijfelen of ik nog een poging ga doen naar Amsterdam te gaan straks
dat front is zo bar... dat is niet vrolijk meer... naar het schijntquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik deed net ff het raam open liet de wind in mijn gezicht blazen. Het voelt vies, warm en klam aan.
KAN AUB IEMAND EVEN VERTELLEN OF DAT SUPERCELL DING OVER OMG ROTTERDAM GAAT?.
Ik zou het niet doen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga steeds meer twijfelen of ik nog een poging ga doen naar Amsterdam te gaan straks
Ik kan nou niet echt volgen waar dat ding heen gaat... Volgens Timo dingens op RTL7 gaat het richting zuid maar wel sloom. Dus ja ik kan begrepen dat het bar isquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat front is zo bar... dat is niet vrolijk meer... naar het schijnt
front? Welk front?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat front is zo bar... dat is niet vrolijk meer... naar het schijnt
Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Niet alle bruggen.. Ik dacht dat alleen de Erasmusbrug is afgesloten voor al het verkeer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoorde dat in Rotterdam de bruggen zijn afgesloten vanwege de wind. weet iemand hier meer over?
welke had je ?www.buienradar.nl?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef Jodelaar het volgende:
Link naar buienradar? die ik had doet het niet
ja tussen 18/19 wordt dat verwachtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
Gaat het trouwens nog een keer een beetje toenemen? Aan de kust is het al een hele tijd stabiel en dat schiet niet op![]()
15:10 nuquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Buienrader liep een uur terug nog steeds op 09:30. KNMI doet het ook niet...
trekt van West naar Oost, dus echt Noorden gaat het zwaar krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, doet het nu wel.. jee, wat een buienlijn.
Ah dank.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef aswin het volgende:
[..]
Niet alle bruggen.. Ik dacht dat alleen de Erasmusbrug is afgesloten voor al het verkeer.
gezelligquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
trekt van West naar Oost, dus echt Noorden gaat het zwaar krijgen
Van noord naar zuid toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
in Delft nu ook regen trouwens...
Wereld uur recordquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef HansU het volgende:
fietsers met windje mee gaan echt wreed hard
Dus de Willemsbrug is, voor zover jij weet, nog open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef aswin het volgende:
[..]
Niet alle bruggen.. Ik dacht dat alleen de Erasmusbrug is afgesloten voor al het verkeer.
maar zakt ook naar het zuidenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
in Delft nu ook regen trouwens...
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)quote:
50 kilometer per uur op m'n mountainbike (alleen hier is de wind niet zo hard vergeleken met de kust)quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef HansU het volgende:
fietsers met windje mee gaan echt wreed hard
aah.. ok..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)
Volgens RTL7 gaat dat ding naar het zuiden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)
alhoewel hij wel naar het zuiden gezakt te zijn... Maar buienradar doet het niet echt lekker hierquote:
Ja, maar Radio Rijnmond komt zo weer met een nieuwsoverzicht, ik zal wel even luisterenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus de Willemsbrug is, voor zover jij weet, nog open.
misschien overspoeld door een Tsunamiquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef Robbiej het volgende:
hmm lelystad staat niet meer bij windstoten grafiek op buienradar? vaag...
nee want dan was ik er ook niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef HansU het volgende:
[..]
misschien overspoeld door een Tsunami
nee, het is niet echt stabiel inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef kepler het volgende:
[..]
alhoewel hij wel naar het zuiden gezakt te zijn... Maar buienradar doet het niet echt lekker hier
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven.
Als je al aankomt in Amsterdam, is het nog maar de vraag of de vlucht niet gecancelled is, en of je nog wel terug komt...
ik doe voor de zekerheid mn raam maar dichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het is niet echt stabiel inderdaad
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik doe voor de zekerheid mn raam maar dicht
bizar zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb nu een foto van de blauwe lucht. En er was ook een straalblauwelucht tussen 2 wolken te zien met zelfs een straaltje zon
Ik heb alleen maar blauwe lucht om me heenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb nu een foto van de blauwe lucht. En er was ook een straalblauwelucht tussen 2 wolken te zien met zelfs een straaltje zon
Ah, geen nieuws over de Willemsbrug. Die is nog open dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef aswin het volgende:
[..]
Ja, maar Radio Rijnmond komt zo weer met een nieuwsoverzicht, ik zal wel even luisteren![]()
ik zit ook in haarlem (schalkwijk) en het wordt echt pikkedonker nu.. maar nog geen regen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef menesis het volgende:
Ik zag net nog blauwe lucht maar nu breekt de pleures uit. Zoveel regen heb ik nooit gezien!! (haarlem)
ik moet de radio gewoon harder zetten om het nog te kunnen horen!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Xenwolfie het volgende:
De algemene windsnelheid is een stuk hoger geworden, naast de stoten.
Ja Willemsbrug is nog open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus de Willemsbrug is, voor zover jij weet, nog open.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Alle meetpunten aan de kust geven stabiele windsnelheid aan vanaf een uurtje of 10 tot aan nu.
Op het nieuws; "Blijft u na 16.00u binnen, uw waagt uw leven als u naar buiten gaat. Dit is een dringende oproep "
Hoor ik net
Ik hoor dat het toch wat harder is geworden. Bij mij dan he.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Alle meetpunten aan de kust geven stabiele windsnelheid aan vanaf een uurtje of 10 tot aan nu.
Op het nieuws; "Blijft u na 16.00u binnen, uw waagt uw leven als u naar buiten gaat. Dit is een dringende oproep "
Hoor ik net
Wtf..had jij ook net bestuursrecht? Ik heb niks gemerkt hoor..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef VeX- het volgende:
Ik zat net in zo'n groot tentamengebouw van de UVA en sommige delen van het plafond vielen gewoon naar beneden Ik houd eigenlijk wel van stevig weer
Kijk zo maak je zo'n beest snel zindelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef flugeltje het volgende:
Whehehehe, de hond buitengezet die spurt naar het veldje hiervoor, plast en rent als een gek weer naar binnen
meteen genezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef flugeltje het volgende:
Whehehehe, de hond buitengezet die spurt naar het veldje hiervoor, plast en rent als een gek weer naar binnen
stilte voor de nog heftigere stormquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:40 schreef mausie het volgende:
Hmm ook in Den Helder ineens heel rustig en blauw.
kicke thxquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef THCees het volgende:
kijk dan
http://members.home.nl/rolfhobby/Koningsplein-Web-Cam.html
Jup, maar walburg is wel afgesloten ivm met neervallende stukken plafond, zie Zwijndrecht topic.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef MissBliss het volgende:
Hier valt het trouwens echt wel mee (Zwijndrecht)... Zware storm ok, maar geen omvallende bomen, rondvliegende dakpannen ofzo
Ik merk het (Amsterdam RAI) pik donker hier..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:35 schreef Omnifacer het volgende:
regen is INEENS begonnen, en ZWAAR ook (Amsterdam-West)
gvb rijdt tot nader order, connexxion weet ik nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef -lucas- het volgende:
weet iemand of er bussen rijden? tussen amsterdam en almere bijvoorbeeld?
doet hier niks..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef THCees het volgende:
kijk dan
hier is het juist vet lichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik merk het (Amsterdam RAI) pik donker hier..
Holy shit! Onweer ook zo te horen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef THCees het volgende:
kijk dan
hehe die 2 seconden..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Samson het volgende:
Bizar, nu is het hier ff bijna windstil![]()
Ohquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup, maar walburg is wel afgesloten ivm met neervallende stukken plafond, zie Zwijndrecht topic.
Ja in Capelle is het ook niet echt vrolijk....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Het begint echt hard te gaan in Krimpen aan den Ijssel. Naast Capelle is dat dus.
Was toen net in Walburgquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OhNou daar gaan we ook maar niet heen dan!
idd, het zal wel van korte duur zijnquote:
ja GVD en hier in Rdam zitten we tegen een blauwe lucht aan te kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Het begint echt hard te gaan in Krimpen aan den Ijssel. Naast Capelle is dat dus.
en die bestelbus heeft pech?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:46 schreef Cassius het volgende:
Straat wordt afgesloten @ Koningsplein.
foto doet het nu dus welquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:46 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
deze schijnt in drachten zijn genomen waar ik woon
staat op de nos site waar je foto's in kan sturen
geloof er niks van
gast, capelle a/d ijssel is hier 1km vandaan..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Ja in Capelle is het ook niet echt vrolijk....
Klopt, zeer veel regen de laatste 20 minutenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Horizontale regen is al tot Utrecht afgezakt.
nog beetje meer jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, laat maar komen voor de rest.
Ik hoorde van 60minuten vertraging tussen Schiedam en Rotterdam CSquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef -Carioca- het volgende:
Het dak van het station in Schiedam dreigt ook weg te waaien. Ook dit station wordt ontruimd op dit moment
Dat zal wel gevolgen hebben voor de Metro's in heel Rotterdamquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef -Carioca- het volgende:
Het dak van het station in Schiedam dreigt ook weg te waaien. Ook dit station wordt ontruimd op dit moment
Valt wel mee denk ik. De metro naar Capelle heeft msch wt vertraging.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zal wel gevolgen hebben voor de Metro's in heel Rotterdam
sport? en waar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
Goh training afgelast. Verassend.
Hier ook maar dat is dan ook Meppel ;-) (heb hier twee kleine filmpjes staan (www.wiljedat.nl) )quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef du_ke het volgende:
Het is hier (Meppel) nu bijna donker..
Niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef Dennisch het volgende:
In Hilversum wordt het nu donkergrijs buiten
Ik ga echt niet overnachten op m'n werk hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Nationaal Crisiscentrum: "BLIJF BINNEN"
Ze hebben een zijstraat van de Emmastraat (achterom) afgezet omdat ze bang zijn dat er een deel van de kerktoren naar beneden komt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef Dennisch het volgende:
In Hilversum wordt het nu donkergrijs buiten
Het is gewoon een publiciteitsstuntquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef opinionr het volgende:
Toevallig is vandaag in de bioscopen
in Nederland de première van de Vlaamse
succesfilm Windkracht 10.De film is
gebaseerd op de gelijknamige TROS-serie
uit de jaren negentig.
yeah, die grote rode strepen gaan recht op mijn huis af...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef i2Them2 het volgende:
Vooral bij het 2e lijntje met onweer zeer veel wind:
[afbeelding]
Zou dat Brabant nog gaan halen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Horizontale regen is al tot Utrecht afgezakt.
ik zit precies tussen die 2 dingen inquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef i2Them2 het volgende:
Vooral bij het 2e lijntje met onweer zeer veel wind:
[afbeelding]
Schiedam pauperstadquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:55 schreef -Carioca- het volgende:
Update, een luisteraar op Radio Rijnmond meld daarnet dat meer dan 30 meter van het dak van Station Schiedam daarnet de lucht in is gegaan. Nog geen 5 minuten geleden.
wordt watquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:01 schreef kepler het volgende:
al het treinverkeer zal stil komen te liggen is de verwachting...
telegraaf.nlquote:BLIJF BINNEN!
Het Nationaal Crisiscentrum waarschuwt alle Neder-landers in verband met de zware zuidwesterstorm binnen te blijven.
Ik weet niet of dat goed isquote:
Zet een emmertje buiten.. even koken en klaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:03 schreef Schuifpui het volgende:
Geen water(omg IJsselstein, UT)
Ben benieuwd of dat ook door de storm komt.![]()
Hier (Jean-Monnetpark, Apeldoorn) ookquote:
Tussen Brabant en Zeeland rijden ook geen treinen meer vanwege een omgewaaide boom op het spoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:01 schreef kepler het volgende:
al het treinverkeer zal stil komen te liggen is de verwachting...
Emmertje wel verankeren !quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zet een emmertje buiten.. even koken en klaar.
okay, goed punt... volgens de planning dan..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat goed is![]()
Toch lijkt dit een stuk minder hard te gaan dan die van januari 1990. Of leek het toen gewoon veel heftiger omdat ik pas acht jaar oud was?
Hier in Utrecht ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Hier (Jean-Monnetpark, Apeldoorn) ook
In Breda niet. Wij hebben betere stroomquote:
die staan op station.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Jodelaar het volgende:
me vader is naar huis gestuurd met alle werknemers daar (rond 400) om nog zo snel mogelijk de trein te pakken
nu het nog kanquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:02 schreef LeNeHe het volgende:
Krijg net een mail dat we worden geadviseerd naar huis te gaan nu!
de laatste trein die ze kunnen halen komt over 20 minuten die van Zoetermeer naar den haag.. dan kan je vanuit daar nog naar Rotterdam maar al het treinverkeer naar Utrecht is stil.quote:
ja, ging even goed losquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik merk het (Amsterdam RAI) pik donker hier..
denk je dat die nog rijdt ja..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:10 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
de laatste trein die ze kunnen halen komt over 20 minuten die van Zoetermeer naar den haag..
Me oma die was zo gek om tog naar het zwembad te gaanze heeft het overleefd
welk dorp ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Jodelaar het volgende:
me vader is naar huis gestuurd met alle werknemers daar (rond 400) om nog zo snel mogelijk de trein te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |