idd, ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zit hier in Alexander en hier is 't niet echt bijzonder, beetje wind, verder niks.
Ik hoop dat het vanmiddag nog leuk gaat worden.
vast nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dr komt dr vanmiddag een terug uit Parijs toch? Rep oid?
Nee, als ze slim zijn cancellen ze dat vliegtuig of laten ze het uitwijken!quote:
Zijn huurhuizen, de woningstichting heeft dit in al zijn wijsheid besloten, en blijkbaar vonden ze maatregelen ook niet nodig!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze gisteren maatregelen hadden genomen. Ultragoed vastzetten, afplakken, en er vandaag niet aan werken.
Sowieso: welke mafkees laat er in de winter aan z'n dak werken?
Een dak moet je tijdens de warmte repareren, zodat je tijdens de kou goed zit.
Succesquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet zo de weg op met een bestelbus![]()
Ehm, niet, als je niet durft gewoon niet doen, levensgevaarlijk, er is weeralarm hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet zo de weg op met een bestelbus![]()
overdrijven is ook een kunst... flikker ff anders 200kg aan lading achterin. gebeurt je ook niks.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, niet, als je niet durft gewoon niet doen, levensgevaarlijk, er is weeralarm hoor!
Liever een bange ACT-F dan een dode......![]()
Stuur je een kaartje vanuit duitsland?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef Knoflook het volgende:
Wij gaan zo vliegeren met een matras ( zon vlieger van 3 meter), hierachter op het voetbal veld.
We krijgen volgende week zend tijd op tv (reginaal malden:P) waar we als het goed gaat het willen gaan uitzenden.
ik ook ;p vanmorgen was het erger. Tis nu tenminste droog :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |