dat hoeven ze hier voorlopig nog niet te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Brandweer Amsterdam raadt mensen aan binnen te blijven.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
wegblijft? Nee, er komt nog veel meer aan.
Ik hoop dat die cam goed vast ziet. Soms zie je het beeld schokken vanwege de wind.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:53 schreef Dichterbijer het volgende:
Nog een leuke webcam met uitzicht op zee: http://www.zeezicht.nl/nl/webcam.aspx
hopen dat FOK wel up blijft deze keerquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Website KNMI heeft het moeilijk
Website Schiphol ligt vrijwel plat
Weleens gehad op een mooie zaterdagquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:57 schreef SoupNazi het volgende:
Volgens mij kun je in Scheveningen/Katwijk/etc. niet eens over straat omdat je dan gezandstraalt wordt.
Ja, volgens mij oko wel iets ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef Hi_flyer het volgende:
Gewoon al meerdere stations landinwaarts met windkracht 9! Dit pakt allemaal wat zwaarder uit dan voorzien geloof ik!
mooi tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, volgens mij oko wel iets ja.
Ik ook als ik de drukte in de meldkamer zo hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Brandweer Amsterdam raadt mensen aan binnen te blijven.
al een flinke lijst iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:03 schreef Robbiej het volgende:
http://www.pd5hw.nl/p2000/
zie al die stormschades...
alleen als het gevaarlijk isquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef Robbiej het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die stormschades? mocht er wat gebeuren moet je dan gewoon 112 bellen of wat?
je kan ook wachten tot iemand anders dat doet en dan kijken op p2000 hoe lang dat duurtquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef Robbiej het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die stormschades? mocht er wat gebeuren moet je dan gewoon 112 bellen of wat?
En dat is nog maar met 7 bft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Weleens gehad op een mooie zaterdag
30 graden maar ook met een forse wind (6bft voorspelling). Dus ik buggy en vlieger in de auto en naar t strand. Kom ik daar staat er een goede 7bft. Een heleboel strandgangers hadden daar helemaal geen rekening meegehouden. Proberen ze allemaal een tentje op te zetten met 7bft
Als dat je dan uiteindelijke lukt dan was zandstraal van een meter hoog genoeg om je tent binnen 10 minuten in te graven in het stuifzand. Heb me kapot gelachen
Tot dat ik thuis kwam en tot de conclusie kwam dat ik 3 uur lang in de brandende zon had gereden zonder zonnebrandcreme. Heb een week lang niet goed kunnen zittenJa was mooi
Maar wel in de zomer dus met veel droog zand. Heb er ook wel eens met dik 6bft gestaan en dan moest je zoeken naar stuifzandquote:
kan je dat ergens zien op een webcam?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef Againzender het volgende:
Het binnenkomen van de vliegtuigen op (ik denk) de Oostbaan is hier prachtig te zienal zal het aan boord niet zo'n pretje zijn, want ze schommelen behoorlijk
Waarom is dat prachtig te zien? Is het zoiets? http://www.youtube.com/watch?v=RhHnI0aJbbIquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef Againzender het volgende:
Het binnenkomen van de vliegtuigen op (ik denk) de Oostbaan is hier prachtig te zienal zal het aan boord niet zo'n pretje zijn, want ze schommelen behoorlijk
-edit- verkeerd gelezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:10 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Waarom is dat prachtig te zien? Is het zoiets? http://www.youtube.com/watch?v=RhHnI0aJbbI
Wel te verwachten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:11 schreef veldmuis het volgende:
MW-Brabant is nog ernstig rustig..
Onze bubbel, die overigens nog steeds op een krappe windkracht 5 staatquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:11 schreef veldmuis het volgende:
MW-Brabant is nog ernstig rustig..
jullie zitten precies in dat vlekje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Onze bubbel, die overigens nog steeds op een krappe windkracht 5 staat
bah bah.. niet echt fijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef Againzender het volgende:
Geloof me, ik weet niet beterquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
jullie zitten precies in dat vlekje?das wel erg lullig
met Rotterdam is dat meestal ook zo hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet niet beter
Het is altijd zo geweest en zal ook wel altijd zo blijven...
Ik wens jullie wederom heel erg veel plezier met de storm
Ik zit hier in Alexander en hier is 't niet echt bijzonder, beetje wind, verder niks.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met Rotterdam is dat meestal ook zo hoorNu krijgen wij ook weer niet de volle laag
met onweer etc is het altijd zeker erg, dat gaat echt met een boogje om ons heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |