Almere. Nog lang geen storm, maar een half uur geleden was het nog bijna windstil.quote:
Is dit dan ook het "plaats-hier-foto's-van-je-omgewaaide-schuttingen-en-bomen-topic"?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:46 schreef -skippybal- het volgende:
Topic nummer 4 al terwijl de storm in principe nog moet beginnen![]()
nu al ja?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:48 schreef addie het volgende:
[..]
Is dit dan ook het "plaats-hier-foto's-van-je-omgewaaide-schuttingen-en-bomen-topic"?
Hmm, lijkt me handiger om een stormschade-topic te openen. Anders moeten de arbeiters en strandgangers tig topics doorbladeren voor een paar fotos...quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:48 schreef addie het volgende:
[..]
Is dit dan ook het "plaats-hier-foto's-van-je-omgewaaide-schuttingen-en-bomen-topic"?
Zal ik er vast één openen anders?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me handiger om een stormschade-topic te openen. Anders moeten de arbeiters en strandgangers tig topics doorbladeren voor een paar fotos...
Done.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, lijkt me handiger om een stormschade-topic te openen. Anders moeten de arbeiters en strandgangers tig topics doorbladeren voor een paar fotos...
quote:
Lijkt me geen slecht idee, wellicht vraag je het ffies aan een modje voor de zekerheid, zodat deze het ook weet in ieder geval.quote:
succes vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:56 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, ik ga maar 's aan de koffie, eten en douchen en dan richting trein.
Veel plezier allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |