Almere. Nog lang geen storm, maar een half uur geleden was het nog bijna windstil.quote:
Is dit dan ook het "plaats-hier-foto's-van-je-omgewaaide-schuttingen-en-bomen-topic"?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:46 schreef -skippybal- het volgende:
Topic nummer 4 al terwijl de storm in principe nog moet beginnen![]()
nu al ja?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:48 schreef addie het volgende:
[..]
Is dit dan ook het "plaats-hier-foto's-van-je-omgewaaide-schuttingen-en-bomen-topic"?
Hmm, lijkt me handiger om een stormschade-topic te openen. Anders moeten de arbeiters en strandgangers tig topics doorbladeren voor een paar fotos...quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:48 schreef addie het volgende:
[..]
Is dit dan ook het "plaats-hier-foto's-van-je-omgewaaide-schuttingen-en-bomen-topic"?
Zal ik er vast één openen anders?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me handiger om een stormschade-topic te openen. Anders moeten de arbeiters en strandgangers tig topics doorbladeren voor een paar fotos...
Done.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, lijkt me handiger om een stormschade-topic te openen. Anders moeten de arbeiters en strandgangers tig topics doorbladeren voor een paar fotos...
quote:
Lijkt me geen slecht idee, wellicht vraag je het ffies aan een modje voor de zekerheid, zodat deze het ook weet in ieder geval.quote:
succes vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:56 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, ik ga maar 's aan de koffie, eten en douchen en dan richting trein.
Veel plezier allen
Ik was al begonnen met een nieuw topic (in het vorig deeltje).... maar ik was te laat.quote:
aah, die goede oude tijd van de cartoonrellenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik was al begonnen met een nieuw topic (in het vorig deeltje).... maar ik was te laat.![]()
Met de cartoonrellen en zo, weet ik wel wat reeksen is (door elke keer de OP te plakken).
Het is dan ook net begonnen aan de kust he.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Storm in een glas water..
Hier (Apeldoorn) niets aan het handje.
Beetje wind (normaal) en wat regen...
hier op de A2 ook geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:07 schreef Pietverdriet het volgende:
sprak net een collega die in Keulen in de file staat, daar staat 10 cm water op de straat.
Wat een neerslag dan zeg..quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:07 schreef Pietverdriet het volgende:
sprak net een collega die in Keulen in de file staat, daar staat 10 cm water op de straat.
Volgens mij is dat tegenwoordig alleen nog in het weekeinde.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:12 schreef Suijk het volgende:
Je had 'vroeger' op de Belgische tv altijd van die camera's die switchen tussen allerlei kustplaatsen en dan de actuele beelden lieten zien, maar nu heb ik alleen Donna. Is dat nog ergens te vinden ofzo?
http://www.kustgids.nl/beachcam/index.htmlquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:12 schreef Suijk het volgende:
Je had 'vroeger' op de Belgische tv altijd van die camera's die switchen tussen allerlei kustplaatsen en dan de actuele beelden lieten zien, maar nu heb ik alleen Donna. Is dat nog ergens te vinden ofzo?
Wat zei jequote:Op donderdag 18 januari 2007 09:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Storm in een glas water..
Hier (Apeldoorn) niets aan het handje.
Beetje wind (normaal) en wat regen...
hmm..quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[afbeelding]
Vanavond 00.00 uur volgens de Duitsers
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:14 schreef Estate het volgende:
[..]
Wat zei je![]()
09:06:48 18-01-07 PRIO 2 HV Weersoverlast (Overlast door: tak,boven,voetpad) HENRI DUNANTLAAN APEL 38840 - Brandweer Apeldoorn -
Schiphol gaat straks in ieder geval vrijwel dicht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:14 schreef Hi_flyer het volgende:
Schiphol heeft de afgelopen 24 uur al 44mm regen gehad en dan moet vandaag nog beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |