Ja in Capelle is het ook niet echt vrolijk....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Het begint echt hard te gaan in Krimpen aan den Ijssel. Naast Capelle is dat dus.

Was toen net in Walburgquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OhNou daar gaan we ook maar niet heen dan!

idd, het zal wel van korte duur zijnquote:

ja GVD en hier in Rdam zitten we tegen een blauwe lucht aan te kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Het begint echt hard te gaan in Krimpen aan den Ijssel. Naast Capelle is dat dus.

en die bestelbus heeft pech?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:46 schreef Cassius het volgende:
Straat wordt afgesloten @ Koningsplein.

foto doet het nu dus welquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:46 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
deze schijnt in drachten zijn genomen waar ik woon
staat op de nos site waar je foto's in kan sturen
geloof er niks van

gast, capelle a/d ijssel is hier 1km vandaan..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Ja in Capelle is het ook niet echt vrolijk....

Klopt, zeer veel regen de laatste 20 minutenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Horizontale regen is al tot Utrecht afgezakt.

nog beetje meer jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, laat maar komen voor de rest.

Ik hoorde van 60minuten vertraging tussen Schiedam en Rotterdam CSquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef -Carioca- het volgende:
Het dak van het station in Schiedam dreigt ook weg te waaien. Ook dit station wordt ontruimd op dit moment

Dat zal wel gevolgen hebben voor de Metro's in heel Rotterdamquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef -Carioca- het volgende:
Het dak van het station in Schiedam dreigt ook weg te waaien. Ook dit station wordt ontruimd op dit moment

Valt wel mee denk ik. De metro naar Capelle heeft msch wt vertraging.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zal wel gevolgen hebben voor de Metro's in heel Rotterdam

sport? en waar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
Goh training afgelast. Verassend.

Hier ook maar dat is dan ook Meppel ;-) (heb hier twee kleine filmpjes staan (www.wiljedat.nl) )quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef du_ke het volgende:
Het is hier (Meppel) nu bijna donker..

Niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef Dennisch het volgende:
In Hilversum wordt het nu donkergrijs buiten

Ik ga echt niet overnachten op m'n werk hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Nationaal Crisiscentrum: "BLIJF BINNEN"

Ze hebben een zijstraat van de Emmastraat (achterom) afgezet omdat ze bang zijn dat er een deel van de kerktoren naar beneden komt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef Dennisch het volgende:
In Hilversum wordt het nu donkergrijs buiten

Het is gewoon een publiciteitsstuntquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:56 schreef opinionr het volgende:
Toevallig is vandaag in de bioscopen
in Nederland de première van de Vlaamse
succesfilm Windkracht 10.De film is
gebaseerd op de gelijknamige TROS-serie
uit de jaren negentig.

yeah, die grote rode strepen gaan recht op mijn huis af...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef i2Them2 het volgende:
Vooral bij het 2e lijntje met onweer zeer veel wind:
[afbeelding]

Zou dat Brabant nog gaan halen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Horizontale regen is al tot Utrecht afgezakt.

ik zit precies tussen die 2 dingen inquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef i2Them2 het volgende:
Vooral bij het 2e lijntje met onweer zeer veel wind:
[afbeelding]

Schiedam pauperstadquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:55 schreef -Carioca- het volgende:
Update, een luisteraar op Radio Rijnmond meld daarnet dat meer dan 30 meter van het dak van Station Schiedam daarnet de lucht in is gegaan. Nog geen 5 minuten geleden.

wordt watquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:01 schreef kepler het volgende:
al het treinverkeer zal stil komen te liggen is de verwachting...

telegraaf.nlquote:BLIJF BINNEN!
Het Nationaal Crisiscentrum waarschuwt alle Neder-landers in verband met de zware zuidwesterstorm binnen te blijven.

Ik weet niet of dat goed isquote:

Zet een emmertje buiten.. even koken en klaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:03 schreef Schuifpui het volgende:
Geen water(omg IJsselstein, UT)
Ben benieuwd of dat ook door de storm komt.![]()

Hier (Jean-Monnetpark, Apeldoorn) ookquote:

Tussen Brabant en Zeeland rijden ook geen treinen meer vanwege een omgewaaide boom op het spoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:01 schreef kepler het volgende:
al het treinverkeer zal stil komen te liggen is de verwachting...

Emmertje wel verankeren !quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zet een emmertje buiten.. even koken en klaar.

okay, goed punt... volgens de planning dan..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat goed is![]()
Toch lijkt dit een stuk minder hard te gaan dan die van januari 1990. Of leek het toen gewoon veel heftiger omdat ik pas acht jaar oud was?

Hier in Utrecht ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Hier (Jean-Monnetpark, Apeldoorn) ook

die staan op station.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Jodelaar het volgende:
me vader is naar huis gestuurd met alle werknemers daar (rond 400) om nog zo snel mogelijk de trein te pakken

nu het nog kanquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:02 schreef LeNeHe het volgende:
Krijg net een mail dat we worden geadviseerd naar huis te gaan nu!

de laatste trein die ze kunnen halen komt over 20 minuten die van Zoetermeer naar den haag.. dan kan je vanuit daar nog naar Rotterdam maar al het treinverkeer naar Utrecht is stil.quote:

ja, ging even goed losquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik merk het (Amsterdam RAI) pik donker hier..

denk je dat die nog rijdt ja..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:10 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
de laatste trein die ze kunnen halen komt over 20 minuten die van Zoetermeer naar den haag..
Me oma die was zo gek om tog naar het zwembad te gaanze heeft het overleefd

welk dorp ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef Jodelaar het volgende:
me vader is naar huis gestuurd met alle werknemers daar (rond 400) om nog zo snel mogelijk de trein te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |