trekt van West naar Oost, dus echt Noorden gaat het zwaar krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, doet het nu wel.. jee, wat een buienlijn.
Ah dank.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef aswin het volgende:
[..]
Niet alle bruggen.. Ik dacht dat alleen de Erasmusbrug is afgesloten voor al het verkeer.
gezelligquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
trekt van West naar Oost, dus echt Noorden gaat het zwaar krijgen
Van noord naar zuid toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
in Delft nu ook regen trouwens...
Wereld uur recordquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef HansU het volgende:
fietsers met windje mee gaan echt wreed hard
Dus de Willemsbrug is, voor zover jij weet, nog open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef aswin het volgende:
[..]
Niet alle bruggen.. Ik dacht dat alleen de Erasmusbrug is afgesloten voor al het verkeer.
maar zakt ook naar het zuidenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
in Delft nu ook regen trouwens...
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)quote:
50 kilometer per uur op m'n mountainbike (alleen hier is de wind niet zo hard vergeleken met de kust)quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef HansU het volgende:
fietsers met windje mee gaan echt wreed hard
aah.. ok..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)
Volgens RTL7 gaat dat ding naar het zuiden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)
alhoewel hij wel naar het zuiden gezakt te zijn... Maar buienradar doet het niet echt lekker hierquote:
Ja, maar Radio Rijnmond komt zo weer met een nieuwsoverzicht, ik zal wel even luisterenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus de Willemsbrug is, voor zover jij weet, nog open.
misschien overspoeld door een Tsunamiquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef Robbiej het volgende:
hmm lelystad staat niet meer bij windstoten grafiek op buienradar? vaag...
nee want dan was ik er ook niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef HansU het volgende:
[..]
misschien overspoeld door een Tsunami
nee, het is niet echt stabiel inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef kepler het volgende:
[..]
alhoewel hij wel naar het zuiden gezakt te zijn... Maar buienradar doet het niet echt lekker hier
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven.
Als je al aankomt in Amsterdam, is het nog maar de vraag of de vlucht niet gecancelled is, en of je nog wel terug komt...
ik doe voor de zekerheid mn raam maar dichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het is niet echt stabiel inderdaad
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik doe voor de zekerheid mn raam maar dicht
bizar zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb nu een foto van de blauwe lucht. En er was ook een straalblauwelucht tussen 2 wolken te zien met zelfs een straaltje zon
Ik heb alleen maar blauwe lucht om me heenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb nu een foto van de blauwe lucht. En er was ook een straalblauwelucht tussen 2 wolken te zien met zelfs een straaltje zon
Ah, geen nieuws over de Willemsbrug. Die is nog open dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef aswin het volgende:
[..]
Ja, maar Radio Rijnmond komt zo weer met een nieuwsoverzicht, ik zal wel even luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |