trekt van West naar Oost, dus echt Noorden gaat het zwaar krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, doet het nu wel.. jee, wat een buienlijn.
Ah dank.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef aswin het volgende:
[..]
Niet alle bruggen.. Ik dacht dat alleen de Erasmusbrug is afgesloten voor al het verkeer.
gezelligquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
trekt van West naar Oost, dus echt Noorden gaat het zwaar krijgen
Van noord naar zuid toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
in Delft nu ook regen trouwens...
Wereld uur recordquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef HansU het volgende:
fietsers met windje mee gaan echt wreed hard
Dus de Willemsbrug is, voor zover jij weet, nog open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:22 schreef aswin het volgende:
[..]
Niet alle bruggen.. Ik dacht dat alleen de Erasmusbrug is afgesloten voor al het verkeer.
maar zakt ook naar het zuidenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:24 schreef kepler het volgende:
[..]
in Delft nu ook regen trouwens...
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)quote:
50 kilometer per uur op m'n mountainbike (alleen hier is de wind niet zo hard vergeleken met de kust)quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef HansU het volgende:
fietsers met windje mee gaan echt wreed hard
aah.. ok..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)
Volgens RTL7 gaat dat ding naar het zuiden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
laatste bewegende beeld wat ik zag trok die lijn van West naar Oost (hij werd wel steeds langer naar het zuiden toe)
alhoewel hij wel naar het zuiden gezakt te zijn... Maar buienradar doet het niet echt lekker hierquote:
Ja, maar Radio Rijnmond komt zo weer met een nieuwsoverzicht, ik zal wel even luisterenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus de Willemsbrug is, voor zover jij weet, nog open.
misschien overspoeld door een Tsunamiquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef Robbiej het volgende:
hmm lelystad staat niet meer bij windstoten grafiek op buienradar? vaag...
nee want dan was ik er ook niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef HansU het volgende:
[..]
misschien overspoeld door een Tsunami
nee, het is niet echt stabiel inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef kepler het volgende:
[..]
alhoewel hij wel naar het zuiden gezakt te zijn... Maar buienradar doet het niet echt lekker hier
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:20 schreef Jernau.Morat.Gurge... het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker thuis blijven.
Als je al aankomt in Amsterdam, is het nog maar de vraag of de vlucht niet gecancelled is, en of je nog wel terug komt...
ik doe voor de zekerheid mn raam maar dichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het is niet echt stabiel inderdaad
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik doe voor de zekerheid mn raam maar dicht
bizar zegquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb nu een foto van de blauwe lucht. En er was ook een straalblauwelucht tussen 2 wolken te zien met zelfs een straaltje zon
Ik heb alleen maar blauwe lucht om me heenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:30 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb nu een foto van de blauwe lucht. En er was ook een straalblauwelucht tussen 2 wolken te zien met zelfs een straaltje zon
Ah, geen nieuws over de Willemsbrug. Die is nog open dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:29 schreef aswin het volgende:
[..]
Ja, maar Radio Rijnmond komt zo weer met een nieuwsoverzicht, ik zal wel even luisteren![]()
ik zit ook in haarlem (schalkwijk) en het wordt echt pikkedonker nu.. maar nog geen regen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef menesis het volgende:
Ik zag net nog blauwe lucht maar nu breekt de pleures uit. Zoveel regen heb ik nooit gezien!! (haarlem)
ik moet de radio gewoon harder zetten om het nog te kunnen horen!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:32 schreef Xenwolfie het volgende:
De algemene windsnelheid is een stuk hoger geworden, naast de stoten.
Ja Willemsbrug is nog open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus de Willemsbrug is, voor zover jij weet, nog open.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Alle meetpunten aan de kust geven stabiele windsnelheid aan vanaf een uurtje of 10 tot aan nu.
Op het nieuws; "Blijft u na 16.00u binnen, uw waagt uw leven als u naar buiten gaat. Dit is een dringende oproep "
Hoor ik net
Ik hoor dat het toch wat harder is geworden. Bij mij dan he.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Alle meetpunten aan de kust geven stabiele windsnelheid aan vanaf een uurtje of 10 tot aan nu.
Op het nieuws; "Blijft u na 16.00u binnen, uw waagt uw leven als u naar buiten gaat. Dit is een dringende oproep "
Hoor ik net
Wtf..had jij ook net bestuursrecht? Ik heb niks gemerkt hoor..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef VeX- het volgende:
Ik zat net in zo'n groot tentamengebouw van de UVA en sommige delen van het plafond vielen gewoon naar beneden Ik houd eigenlijk wel van stevig weer
Kijk zo maak je zo'n beest snel zindelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef flugeltje het volgende:
Whehehehe, de hond buitengezet die spurt naar het veldje hiervoor, plast en rent als een gek weer naar binnen
meteen genezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef flugeltje het volgende:
Whehehehe, de hond buitengezet die spurt naar het veldje hiervoor, plast en rent als een gek weer naar binnen
stilte voor de nog heftigere stormquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:40 schreef mausie het volgende:
Hmm ook in Den Helder ineens heel rustig en blauw.
kicke thxquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef THCees het volgende:
kijk dan
http://members.home.nl/rolfhobby/Koningsplein-Web-Cam.html
Jup, maar walburg is wel afgesloten ivm met neervallende stukken plafond, zie Zwijndrecht topic.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef MissBliss het volgende:
Hier valt het trouwens echt wel mee (Zwijndrecht)... Zware storm ok, maar geen omvallende bomen, rondvliegende dakpannen ofzo
Ik merk het (Amsterdam RAI) pik donker hier..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:35 schreef Omnifacer het volgende:
regen is INEENS begonnen, en ZWAAR ook (Amsterdam-West)
gvb rijdt tot nader order, connexxion weet ik nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef -lucas- het volgende:
weet iemand of er bussen rijden? tussen amsterdam en almere bijvoorbeeld?
doet hier niks..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef THCees het volgende:
kijk dan
hier is het juist vet lichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik merk het (Amsterdam RAI) pik donker hier..
Holy shit! Onweer ook zo te horen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef THCees het volgende:
kijk dan
hehe die 2 seconden..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Samson het volgende:
Bizar, nu is het hier ff bijna windstil![]()
Ohquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup, maar walburg is wel afgesloten ivm met neervallende stukken plafond, zie Zwijndrecht topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |