in mijn rdam is het anders gewoon grijs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef Brupje het volgende:
erg blauw idd in rdam. maar wel droog, waait alleen beetje.
Wie gaat er dan in Tilburg wonen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef flugeltje het volgende:
En wie mijn bubbel rondom Tilburg verhaal nog steeds niet geloofd...
[afbeelding]
Als ik kijk in Krimpen aan den Ijssel naar het noorden dan zie ik ook blauwe lucht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in mijn rdam is het anders gewoon grijs?
klopt, ik zie de kisten hier heel langszaam voorbij komen. En ze stuiteren behoorlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Schiphol windkracht 9, lekker landen is dat, woei, als je dan tegen de wind land sta je zowat al stil als je op de grond komt.
qua licht, niet qua lucht ;pquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in mijn rdam is het anders gewoon grijs?
thanks, die doet het. Hier zijn er nog meer te proberen (en deze doet het sneller: http://www.noordzee.nu/webcam.htm )quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef broodmonkeh het volgende:
http://www.zind.nl/webcam/
Hoek van Holland
Woensdagmiddag?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef PizzaSalami het volgende:
NS: Amsterdam CS ontruimd
Op het Centraal Station in Amsterdam is woensdagmiddag bijna geen treinverkeer meer mogelijk. Dat is op het station omgeroepen. Een groot deel van de perrons is afgesloten.
Een deel van het dak is kapot en er zijn delen van de glazen overkapping naar beneden gekomen.
Meer volgt.
geluids wal is los gekomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef PPL het volgende:
Weet iemand wat er op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam aan de hand is?
Omdat het standaard zo is begin ik het vermoeden te krijgen dat meetstation Gilze-Rijen gewoon niet zo heel erg goed werkt. Het is ook wel heel erg vreemd dat het zo'n mooi rondje rondom Gilze-Rijen is waar altijd minder wind waait of regen valt ipv de omringende plaatsen....quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wie gaat er dan in Tilburg wonen.
quote:Het spoor ondervindt donderdag grote hinder van de harde wind en regen. Het Centraal Station in Amsterdam is woensdagmiddag ontruimd. Dat is op het station omgeroepen.
Een deel van het dak is kapot en er zijn delen van de glazen overkapping naar beneden gekomen.
inderdaad dat licht is heel raar zoon licht heb ik nog nooit gezien. Maar kan er geen foto van maken. Misschien dat jij het kan?quote:
Kut.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef PizzaSalami het volgende:
Op het Centraal Station in Amsterdam is woensdagmiddag bijna geen treinverkeer meer mogelijk. Dat is op het station omgeroepen. Een groot deel van de perrons is afgesloten.
Meer volgt.
ik heb hier al een tijd geen treinen meer langs zien komen (bij station Lelylaan), dat is dus niet zo gek.quote:
Dat was gisteren ???quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef PizzaSalami het volgende:
Meer volgt.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef flugeltje het volgende:
En wie mijn bubbel rondom Tilburg verhaal nog steeds niet geloofd...
[afbeelding]
dat meen je toch niet hequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef jack4ya het volgende:
Respecht voor die auto... lijkt nauwlijks beschadigd, wat zeg ik ruit, bij bestuurderskant nog heel!
[afbeelding]
Hoendiepflat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb ook even een filmpje gemaakt vanuit m'n raam. Woon ook hier in Groningen, in de Zeeheldenbuurt (ten westen vh centrum.) Ging aardig tekeer.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=oH-Pof8uaQg
quote:whaha..
oeh.. ziet er niet best uit..
hier in e-gebouw ook enge geluiden...
lol
hanze wordt ontruimde
ciao
Ben ik blij dat ik niet met de trein naar Den Helder ben gegaan, zou er denk ik lang over gedaan hebben om terug te komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef PizzaSalami het volgende:
Meer volgt.
ik heb een foto gemaakt.. t heeft een ietsje blauwe gloed als je em bekijkt op je scherm.. maar om nou te zeggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
inderdaad dat licht is heel raar zoon licht heb ik nog nooit gezien. Maar kan er geen foto van maken. Misschien dat jij het kan?
Ik hoop het niet, straks kan m'n vader niet meer thuis komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:42 schreef Jodelaar het volgende:
Dan zal het niet lang duren voor Den Haag Centraal ook gesloten wordt, daar zijn nog meer werkzaamheden..
die waait weg hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:42 schreef ukga het volgende:
terug wind post
Dat meen ik wel, heb je andere auto's wel eens gezien! Ik vind echt dat deze serieus netjes zijn vorm behouden heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
dat meen je toch niet hede auto is helemaal gaar hoor
![]()
nee was net duidelijk te zien, wordt nu donkerderquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik heb een foto gemaakt.. t heeft een ietsje blauwe gloed als je em bekijkt op je scherm.. maar om nou te zeggenwat een blauw licht!
Nou het is was hier tog zeer blauw hoor grijze woken met blauwe gloedquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik heb een foto gemaakt.. t heeft een ietsje blauwe gloed als je em bekijkt op je scherm.. maar om nou te zeggenwat een blauw licht!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:39 schreef ReWinD het volgende:
A2 geheel dicht wegens geluidsscherm
Gepubliceerd op donderdag 18 januari 2007
DRIEBERGEN (ANP) - De politie heeft de snelweg A2 tussen Abcoude en Vinkeveen in beide richtingen afgesloten omdat een geluidsscherm dreigt om te waaien. Dat meldde een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |