quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef THCees het volgende:
detentie-boot is losgeslagen oh oh
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:31 schreef THCees het volgende:
detentie-boot is losgeslagen oh oh
Mooi schilderijtjequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:34 schreef MaximusF1 het volgende:
Fotootje uit het noorden van Frankrijk (Wimereux)
[afbeelding]
in mijn rdam is het anders gewoon grijs?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef Brupje het volgende:
erg blauw idd in rdam. maar wel droog, waait alleen beetje.
Wie gaat er dan in Tilburg wonen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef flugeltje het volgende:
En wie mijn bubbel rondom Tilburg verhaal nog steeds niet geloofd...
[afbeelding]
Als ik kijk in Krimpen aan den Ijssel naar het noorden dan zie ik ook blauwe lucht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in mijn rdam is het anders gewoon grijs?
klopt, ik zie de kisten hier heel langszaam voorbij komen. En ze stuiteren behoorlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Schiphol windkracht 9, lekker landen is dat, woei, als je dan tegen de wind land sta je zowat al stil als je op de grond komt.
qua licht, niet qua lucht ;pquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in mijn rdam is het anders gewoon grijs?
thanks, die doet het. Hier zijn er nog meer te proberen (en deze doet het sneller: http://www.noordzee.nu/webcam.htm )quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef broodmonkeh het volgende:
http://www.zind.nl/webcam/
Hoek van Holland
Woensdagmiddag?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:36 schreef PizzaSalami het volgende:
NS: Amsterdam CS ontruimd
Op het Centraal Station in Amsterdam is woensdagmiddag bijna geen treinverkeer meer mogelijk. Dat is op het station omgeroepen. Een groot deel van de perrons is afgesloten.
Een deel van het dak is kapot en er zijn delen van de glazen overkapping naar beneden gekomen.
Meer volgt.
geluids wal is los gekomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef PPL het volgende:
Weet iemand wat er op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam aan de hand is?
Omdat het standaard zo is begin ik het vermoeden te krijgen dat meetstation Gilze-Rijen gewoon niet zo heel erg goed werkt. Het is ook wel heel erg vreemd dat het zo'n mooi rondje rondom Gilze-Rijen is waar altijd minder wind waait of regen valt ipv de omringende plaatsen....quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wie gaat er dan in Tilburg wonen.
quote:Het spoor ondervindt donderdag grote hinder van de harde wind en regen. Het Centraal Station in Amsterdam is woensdagmiddag ontruimd. Dat is op het station omgeroepen.
Een deel van het dak is kapot en er zijn delen van de glazen overkapping naar beneden gekomen.
inderdaad dat licht is heel raar zoon licht heb ik nog nooit gezien. Maar kan er geen foto van maken. Misschien dat jij het kan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |