Oh, kan ook. Ik hoorde net op radio 1 dat het morgen springtij is. Maar goed, journalisten zijn ook niet onfeilbaar, dus ik ga er maar uit dat jij gelijk hebt dan.quote:
ik zit hier goed in friesland voor vanavond...ben alleen wel bang dat het dak van de vogelhok buiten er af waaitquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Storm zwaarder dan werdt verwacht. ik wist het, zag het aankomen, heb het ook nog gepost dacht ik!
En weet je wat het leuke is?? Rond 15:00 verwachten we de koufront, deze gaat zeer leuke windstoten geven, daarachter zit het zwaarste. Windkracht 11 is daarom hier in het noorden niet uitgesloten!
jah, dat wordt spannend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat koufront verontrust mij, de vlagen zijn nu al zo sterk, en je kan inderdaad op het koufront de zwaarste stoten verwachten
Kas van mijn ouders staat in ieder geval nog hoorde ik van mijn moeder
1 start en 1 landingsbaan open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, weet iemand hoe het met Schiphol zit?? Kan er nog gewoon geland worden?? Vriendje moet vanavond landen om een uur of 6 namelijk
Morgen is het nieuwe maan, maar springtij valt altijd zo'n twee dagen later hier omdat het even duurt voordat de grote golf vanuit de oceaan de Noordzee heeft bereikt. Dus die journalist zit foutquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Ik hoorde net op radio 1 dat het morgen springtij is. Maar goed, journalisten zijn ook niet onfeilbaar, dus ik ga er maar uit dat jij gelijk hebt dan.
Oh das best weinig dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
1 start en 1 landingsbaan open.
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:14 schreef Xenwolfie het volgende:
En de TV begint hier gewoon zwaar te haperen... iemand anders die er last van heeft (met digitaal)?
mijn radioontvangst is niet best, maar dat is analoog.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:14 schreef Xenwolfie het volgende:
En de TV begint hier gewoon zwaar te haperen... iemand anders die er last van heeft (met digitaal)?
die jongen komt heus wel thuis hoor..quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:16 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Mijn oudste zoon (16) vond dat hij wel met de scooter naar school kon vanmorgen (Ik wilde hem brengen). Ik wil absoluut niet dat hij met de scooter naar huis komt straks (12 km langs een procvinciale weg), maar krijg hem utieraard niet te pakken. Hoop maar dat hij mijn sms-je leest voor hij op de scooter stapt :-(
School gaat niet eerder uit. Ik heb wel gevraagd of ze de leerlingen een algemene waarschuwing mee willen geven, want het is natuurlijk vreselijk genant als er iemand je klas in komt voor een persoonlijke boodschap van je moeder als je 16 bent....
Er komt net een vliegtuig binnen zie ik, dus ze gebruiken nog steeds die ene baan om te landen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Hallo, weet iemand hoe het met Schiphol zit?? Kan er nog gewoon geland worden?? Vriendje moet vanavond landen om een uur of 6 namelijk
nog 1 baan over, wellicht al uren vertraging.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:15 schreef MissBliss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |