Gefixtquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik mis de openingspost!
haal dat nou eens weg, dat hebben ze 1 week gedaan ofzo, sindsdien nooit meer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef tong80 het volgende:
Tijdens Europees voetbal is het tot 20.00 en gaat het verder op het internet, in de herhaling word de hele afl. uitgezonden, herhalingen zijn aan het einde van de avond en gaan de hele nacht door, met tussendoor 10 min teletekst
Loes Luca bedoel je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef pberends het volgende:
Wie is die uberlekkere brunette in Godsnaam?
Hahah ja die zijn wel lolligquote:
Ze was er rond 19.50 geloof ik, maar ik had geen geluid aan.quote:
Dat is haar toch nietquote:
Doesjka van Hoogdalemquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze was er rond 19.50 geloof ik, maar ik had geen geluid aan.
Ja. Erg leuke aflevering.quote:
Heb je het niet gezien dan? Je was natuurlijk druk bezig een nieuw topic te openen...quote:
Dank, zij is lekker zegquote:
In ieder geval de eerste, daarna geloof ik 't wel. Wanneer wordt het uitgezonden? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef Veerboot het volgende:
Haha, dat programma met die boeren wil ik zien
Snachts op Talpa in ieder geval.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In ieder geval de eerste, daarna geloof ik 't wel. Wanneer wordt het uitgezonden? Heb ik gemist.
The Police.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef roburt het volgende:
weet iemand hoe die oude groep heet waar een nummer van gedraait werd toen Tim van Direct er was. ZIjn voorbeeld ofzo.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef roburt het volgende:
weet iemand hoe die oude groep heet waar een nummer van gedraait werd toen Tim van Direct er was. ZIjn voorbeeld ofzo.
Je hebt ook nog iemand die daar iets mee te maken heeft, iets van een zanger of zo. Maar is geloof ik niet zo bekend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef roburt het volgende:
Sting?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt ook nog iemand die daar iets mee te maken heeft, iets van een zanger of zo. Maar is geloof ik niet zo bekend.
Giel zit er, en de band die hij een week geleden al tipte als upcomming is nu te gast de de Jakhalzen. Incrowd anyone?quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Giel Beelen. Maarten 't Hart is aanwezig in verband met een nieuwe publicatie in het wetenschappelijk tijdschrift Nature over de zaak Lucia de B.
Fotograaf Maarten Corbijn, alias Corbino, portretteerde Dolly Parton, Rowan Atkinson maar ook Louis van Gaal en Gerrit Zalm.
We gaan pogo’en met de punkband Malle Pietje & The Bimbo’s. Coryfee van de zender Tien, Caroline Tensen is te gast, zij gaat een programma voor de NCRV presenteren.
Dat en nog veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
Aaah, ik meen te hebben verstaan dat Anton weer kwam. Ik schrok er al van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
Maarten, de broer van Anton Corbijn dus. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:36 schreef pfaf het volgende:
Aaah, ik meen te hebben verstaan dat Anton weer kwam. Ik schrok er al van.
Ga weg, snotjongquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef arneaux het volgende:
Ik ken al die mensen niet eens..
Jullie zijn echt oud..
Je bent niet de enige. Ik heb me ook altijd al afgevraagd hoe oud die tong80 nou was. Heeeel oud denk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef arneaux het volgende:
Ik ken al die mensen niet eens..
Jullie zijn echt oud..
Inderdaad begonnen bij de OOR. Is de huisfotograaf van U2 en Depeche mode bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef pfaf het volgende:
Ik ben slechts 22, maar Anton Corbijn is toch wel een must-know hoor. Legende.
Daarom ben jij ook mod he, omdat jij dat soort must-know dingen weet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef pfaf het volgende:
En dan ben ik weer even oud als jij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef arneaux het volgende:
Dan ben ik precies 22 jaar jonger..
Die Wende is echt debiel. Ik heb haar gezien bij Dit Was Het Nieuws en goeie God wat een geit.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef pfaf het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad begonnen bij de OOR. Is de huisfotograaf van U2 en Depeche mode bijvoorbeeld.
En Heart Shaped Box van Nirvana, in dezelfde kenmerkende stijl overigens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bedenker van de geniaal mooie videoclip van het even wonderschone nummer Enjoy the Silence.
[afbeelding]
is elke nacht op de tv hoor, alleen vrijdag/zaterdag/zondag avond nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:05 schreef boneyard het volgende:
[..]
haal dat nou eens weg, dat hebben ze 1 week gedaan ofzo, sindsdien nooit meer.
oh en Loes Luca![]()
ik doelde op het deel over het hoe het tijdens europees voetbal ging, dat laatste stuk had er uit gemogen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
is elke nacht op de tv hoor, alleen vrijdag/zaterdag/zondag avond niet![]()
Ik zap snachts meestal tussen DWDD en Man Bijt Hond![]()
Zegt me niets, dus dat zou goed kunnen als dat een zanger is.quote:
Jij: Wie is Sting?quote:
Jij: dom. Jij: niet nadenken. Jij: goed topic lezen.quote:
Dan heb ik zeker naar een ander programma gekekenquote:Op maandag 22 januari 2007 22:30 schreef arneaux het volgende:
Claudia was historisch slecht zeg. Ik heb t maar afgezet.
Mja ik vond t gewoon echt helemaal niks. Ze lulde op t laatst door de leader heen, dat interview met die Amerikadeskundige ging kut (al moet ik wel zeggen dat die vrouw ook een heks was).quote:Op maandag 22 januari 2007 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker naar een ander programma gekekenIk vond dat ze 't prima deed.
Was inderdaad 1 van haar mindere uitzendingen.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:30 schreef arneaux het volgende:
Claudia was historisch slecht zeg. Ik heb t maar afgezet.
Jammer... Beterschap Matthijs!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Matthijs was gister bij HS al ernstig verkouden
Gisteren tijdens holland Sport had Matthijs al nauwlijks een stem , en kon hij zich verstoppen achter De Jong.nbij DWDD is dat onmogelijk.quote:
ik vind 'm wel okee. Liever hij 100x dan Ali B. 1xquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
En dan ook nog eens een keer Martin Bril.
Wie nodigt die gast steeds uit???
Martin Bril is een of andere zelfbenoemde politiek commentator.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind 'm wel okee. Liever hij 100x dan Ali B. 1x
Ik dacht dat je daar wel van hield.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:35 schreef maril het volgende:
Ik ben trouwens blij met Claudia. Matthijs loopt een beetje naast zijn schoenen, hij weet dat hij popie is
Was in het late journaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat spotje van, van gaal was er gisteren toch ook al ?
http://www.youtube.com/watch?v=THsTACHZMtcquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:57 schreef Aoristus het volgende:
die priceless reklame
en natquote:
't vervelende wijf kreeg geeneens één fatsoenlijk coherente zin uit d'r strotje.quote:
Geweldig dat ze dat deed ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef spoor4 het volgende:
Glas water in het gezicht van Prem. Net goed.![]()
Dezelfde drug als Ratelband.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Niek. het volgende:
welke drug zou prem hebben gebruikt?
thanks, die staat in mijn favoritesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=THsTACHZMtc
Voor wie 'm nog eens wil zien.
Prem was erg vervelend aan het doen en aan het einde van het gesprek werd ie zo vervelend dat Claudia het glas water wat op tafel voor haar stond pakte en recht in zijn gezicht leeggooide.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
Wat gebeurde er met dat glas water wie gooide het en waarom ? Ik kan niet wachten op de herhaling
Maar een glas! Water! In het gezicht! Van Prem!quote:
Wacht tot het einde van de uitzendingquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar een glas! Water! In het gezicht! Van Prem!
Dat moet ik zien.
Die prem is zo een bijdehante lul dat het echt wel konquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Maar als gastvrouw doe je zoiets niet, dus dat is wel heel opmerkelijk.
dat hadden al heel veel talkshow hosts veel eerder moeten doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Des te leuker dat iemand die etterbak eens op z'n nummer zette.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
ja inderdaad, daar verneukte hij ook de halve show met zijn gezeik en gedram. blegh, wat een ongelooflijk vervelende vent.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:17 schreef Killer_Mom het volgende:
een dikke marmeren asbak had van mij ook gemogen, wat is die vent een vervelende zak, ik heb hem meegemaakt bij de opname van Dit was t nieuws, hij hield maar niet op.
dus ik pleit voor marmere asbakken in ieder programma waar hij inzit.
Prem, je bent een lul
Alweer de verkeerde zender geprogrammeerd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef tong80 het volgende:
Waarom zie ik nu een heel ander programma ?
Hij was wel heel erg jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:27 schreef rubbereend het volgende:dat heb ik als tip ingestuurd..... Gigi
ik hoorde het haar zeggen en ik moest het eerst 4 keer voor mezelf herhalen want ik geloofde het zelf nietquote:
De toer met dat programma werd vorig seizoen tot afgelast omdat Ellen ziek werd ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Aoristus het volgende:
von kopf bis fuB probeert ze al 2 jaar achter elkaar te slijten op de uitmarkt.
Premquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie waren er gisteravond?
Ik was niet thuis vandaar mij vraag
wat gebeurde er bij kiki dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoorde het haar zeggen en ik moest het eerst 4 keer voor mezelf herhalen want ik geloofde het zelf niet
Nee die van Kelly was natuurlijk helemaal te erg voor woorden: "als er bultjes, vliesjes en viezigheid op zit, dan zeg ik dat ze eerst onder de douche moeten gaan!" (zo ongeveer was ie tenminstequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Ik krijg geen soa's, want ik slik de pil"
Zeg maar gewoon debiel hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor nix 'n iq van 'n minder intelligent persoon
je haalt hem door de war met Bonnie...quote:
ja, ik krijg er geen trek vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een onsmakelijk hoofd heeft Johannes toch
Hij doet me aan dit personage denken:quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
En hij heeft eeuwig en altijd dat gore vette gilletje aan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
Omdat z'n microfoon er achter zitquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij heeft eeuwig en altijd dat gore vette gilletje aan.
Ik vind het wel leuk..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef arneaux het volgende:
Kan Sophie niet een keer fatsoenlijke kleren dragen?
Imageshack op fokquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij doet me aan dit personage denken:
[afbeelding]
Ik weet niet waarom, want Lambik heeft geen baard of bril
ja schandalig dit............quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef arneaux het volgende:
Ze heeft altijd van die truijes aan waarbij de oksels open zijn. En daar ik Sophie niet echt een vrouw vrouw vind, vind ik t gewoon lelijk.quote:
Daarmee at hij zelfs in de kantine van Het Parool.quote:
Oh, niet eens op gelet. Kwam 'm tegen op g00gle.quote:
neequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef arneaux het volgende:
quote:
Briljante woordspeling. Wist je dat ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef arneaux het volgende:
Die gast zit zichzelf behoorlijk te pluggen zeg.
Nope. Ben ik dan toch geniaal?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Briljante woordspeling. Wist je dat ?
Hij gebruikt een gebroken nagel als gitaarplug. Dus hij zit zichzelf goed te pluggen. Snap je je eigen grap nu ?quote:
Ik ben inderdaad briljant.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij gebruikt een gebroken nagel als gitaarplug. Dus hij zit zichzelf goed te pluggen. Snap je je eigen grap nu ?
Wanneer gaan we trouwen trouwens?quote:
Vond ik ook leukquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef golfer het volgende:
Leuk die beelden van Apollo-Henkie weer te zien.
ik dacht aan eind volgende week, schikt dat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wanneer gaan we trouwen trouwens?
Tof wijf ben je.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht aan eind volgende week, schikt dat?
Zolang je nog maar een gaatje hebt voor de huwelijksreisquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht aan eind volgende week, schikt dat?
Niet zo jaloers meteen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang je nog maar een gaatje hebt voor de huwelijksreis
Jij bent verloofd met Rubyquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef arneaux het volgende:
Wanneer gaan we trouwen trouwens?
Ehm. Dus. Ehm. Ja nou.quote:
Bigamist.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef arneaux het volgende:
Ehm. Dus. Ehm. Ja nou.
Sorry WA, oppervrouw, lief stuk, geniaal mens, überfrau, keizerin van het gevoel, dat ik zo doe.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef arneaux het volgende:
Sorry WA, oppervrouw, lief stuk, geniaal mens, überfrau, keizerin van het gevoel, dat ik zo doe.
quote:
quote:
Boe!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
* Kijkt naar links, kijkt naar rechts. Nee, Golfer let even niet op![]()
RC!![]()
![]()
Nee, jammer.quote:
Dat heb ik bij alle programma's van claudia: leuk, maar NET niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind het wel een leuke aflevering tot nu toe.![]()
DWDD is zeker wel leuker met Matthijs, hij maakt een soort sfeertje wat Claudia maar nooit lijkt te lukken.![]()
![]()
Ik denk dat we deze discussie nog wel honderd keer kunnen voeren, maar draait altijd op hetzelfde uit!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef jmac het volgende:
Nog weinig te beleven met viggo
[..]
Dat heb ik bij alle programma's van claudia: leuk, maar NET niet.
Hij heeft DWDD dus ook gehaald.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef 7eVeNL het volgende:
lol dat oversight stukje...
Erg tof om dit te lezen. Ik wil serieus echt een keer naar een uitzending maar het is zo ver weg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef MissHobje het volgende:
Geweldig leuk was het, hele gezellige studio wordt ook meteen verteld doe maar net als dat je normaal gezellig in de kroeg zit die sfeer willen we graag hebben![]()
Lekker muziekje erbij en je krijgt drankjes etc. kortom een oergezellige sfeer en Matthijs begint meteen alles uit te leggen zo van : wil je klappen.. doen@! wil je niet klappen dan doe je het gewoon niet, het moet lekker losjes zijn en vooral gezellig en we vinden het top dat jullie ons publiek willen zijn.
De sfeer zat er dus ook meteen in.
Verder Jules Deelder is![]()
Viga Maas als invaller voor Hugo Borst was ook erg geslaagd.
Lekker foute grapjes had hij tussen de onderwerpen door..
Die standup gast was ook wel lachen.
Ohh en met die actie van Matthijs dat hij de clou verklapte van dat stuk.. iedereen lag blauw van het lachen
Ik kan het aanraden een uitzending bij te wonen Matthijs is echt een kei leuke kerelen je wordt er super leuk ontvangen
En na de uitzending bleven ze lekker mee kletsen etc.. en vonden het trouwens een giller wat OverSight gedaan heeft![]()
Het stond alleen maar op Fok.nl en Nu.nl.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Wat leuk, MissHobje!
Ik geloof alleen dat ik heb gemist wat OverSight nou precies heeft gedaan
Ik ben nog niks wijzerquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef arneaux het volgende:
Het stond alleen maar op Fok.nl en Nu.nl.
Hij heeft zichzelf gesminkt als de Joker uit Batman, is toen naar het gemeentekantoor gegaan om een ID kaart op te halen. Hij gaf aan dat zijn schmink en muts een deel van zn religie was en toen mocht het van die baliemevrouw. En toen was de kamer daar niet zo blij mee, en nu moettie zn ID weer inleveren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben nog niks wijzerWat is er gebeurd dan?
Oh, diequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:35 schreef arneaux het volgende:
Hij heeft zichzelf gesminkt als de Joker uit Batman, is toen naar het gemeentekantoor gegaan om een ID kaart op te halen. Hij gaf aan dat zijn schmink en muts een deel van zn religie was en toen mocht het van die baliemevrouw. En toen was de kamer daar niet zo blij mee, en nu moettie zn ID weer inleveren.
Trouwen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dieWist niet dat het een FOK!ker is. Heb nu ook het betreffende topic gevonden.
Dank je
Sinds PREM kan Claudia NOOIT meer stuk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind het wel een leuke aflevering tot nu toe.
DWDD is zeker wel leuker met Matthijs, hij maakt een soort sfeertje wat Claudia maar nooit lijkt te lukken.
Het schuift, mij!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat schuift het
Houd eens op met die SC![]()
Claudia moet gewoon lekker weggaan. Of op 3FM lekker haar radioprogrammas blijven prestenteren, dat luister ik toch nooit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:39 schreef evert het volgende:
[..]
Sinds PREM kan Claudia NOOIT meer stuk!
quote:
leuk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef MissHobje het volgende:
Geweldig leuk was het, hele gezellige studio wordt ook meteen verteld doe maar net als dat je normaal gezellig in de kroeg zit die sfeer willen we graag hebben![]()
Lekker muziekje erbij en je krijgt drankjes etc. kortom een oergezellige sfeer en Matthijs begint meteen alles uit te leggen zo van : wil je klappen.. doen@! wil je niet klappen dan doe je het gewoon niet, het moet lekker losjes zijn en vooral gezellig en we vinden het top dat jullie ons publiek willen zijn.
De sfeer zat er dus ook meteen in.
Verder Jules Deelder is![]()
Viga Maas als invaller voor Hugo Borst was ook erg geslaagd.
Lekker foute grapjes had hij tussen de onderwerpen door..
Die standup gast was ook wel lachen.
Ohh en met die actie van Matthijs dat hij de clou verklapte van dat stuk.. iedereen lag blauw van het lachen
Ik kan het aanraden een uitzending bij te wonen Matthijs is echt een kei leuke kerelen je wordt er super leuk ontvangen
En na de uitzending bleven ze lekker mee kletsen etc.. en vonden het trouwens een giller wat OverSight gedaan heeft![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=3848476&md5=3a8eea807ec0d2d69437affe327f54b0 toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef Wickedangel het volgende:![]()
![]()
OT: Mijn video zei van de week: doe het zelf maarDus ik heb nog steeds niet gezien hoe Claudia Prem water in z'n gezicht gooide.
Bij uitzendinggemist kreeg je de aflevering van een dag ervoor te zien. Vanwege een 'storing'. Jaja![]()
Geweldig, dank je wel!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Arcee het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3848476&md5=3a8eea807ec0d2d69437affe327f54b0 toch?
Nee met hun contact opnemen en dan krijg je een uitnodiging als er gewoon plek is etc. en dan kun je erheen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:48 schreef roburt het volgende:
[..]
leuk!
heb je dat gewonnen of kan je gewoon aanmelden?
edit.
ik ziea het nu op http://omroep.vara.nl/De_Wereld_Draait_Door.1356.0.html
Als ik het goed begrijp kan je gewoon langskomen?
Volgens mij gaat het net zoals bij Holland Sport (wordt in hetzelfde pand in de studio ernaast opgenomen) waar je moet bellen met iemand en dan zegt die gast wanneer je kunt langskomen! Na Holland Sport ging iedereen nog een drankje doen in het café daar!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=3848476&md5=3a8eea807ec0d2d69437affe327f54b0 toch?
Misschien gaan Bluezz en ik ook een keertje en verlengen het dan met een arrangementje dat ze aanbieden om ook naar Pauw & Witteman te gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef MissHobje het volgende:
Nee met hun contact opnemen en dan krijg je een uitnodiging als er gewoon plek is etc. en dan kun je erheen..
Kost trouwens niets en je krijgt gewoon drinken etc.
Erg leuk om mee te maken
Beetje lullig dan als je om z'n handtekening gaat vragenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
Kijken of Matthijs mij nog kent uit zijn Parool-tijd.
Ja, dat wil ik ook. Het is alleen vervelend dat niet veel mensen die ik ken, het ook kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien gaan Bluezz en ik ook een keertje en verlengen het dan met een arrangementje dat ze aanbieden om ook naar Pauw & Witteman te gaan.
Kijken of Matthijs mij nog kent uit zijn Parool-tijd.
Och ga je toch meteen op de foto.. vind hij hartstikke leuk om te doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beetje lullig dan als je om z'n handtekening gaat vragen![]()
Dan slinger ik de stream ff aan. Thx.quote:
Niet als je een oud-collega bent... dan wordt het gênant.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:33 schreef MissHobje het volgende:
Och ga je toch meteen op de foto.. vind hij hartstikke leuk om te doen
Bij Jensen vroegen ze juist of iedereen wilde klappen, ook als je het niet leuk vindtquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef MissHobje het volgende:
Lekker muziekje erbij en je krijgt drankjes etc. kortom een oergezellige sfeer en Matthijs begint meteen alles uit te leggen zo van : wil je klappen.. doen@! wil je niet klappen dan doe je het gewoon niet, het moet lekker losjes zijn
Dacht het niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Beetje lullig dan als je om z'n handtekening gaat vragen![]()
Youp van 't Hek?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:52 schreef arneaux het volgende:
Mooi gedicht. Ik ben alleen de schrijver vergeten?
quote:
Dat was Hans Lodeizen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:56 schreef arneaux het volgende:. Niet die. De dichter die het gedicht heeft gemaakt wat Vigo Waas voorlas.
Dat doen ze dus bij DWDD totaal nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Bij Jensen vroegen ze juist of iedereen wilde klappen, ook als je het niet leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |