Gefixtquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik mis de openingspost!
haal dat nou eens weg, dat hebben ze 1 week gedaan ofzo, sindsdien nooit meer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef tong80 het volgende:
Tijdens Europees voetbal is het tot 20.00 en gaat het verder op het internet, in de herhaling word de hele afl. uitgezonden, herhalingen zijn aan het einde van de avond en gaan de hele nacht door, met tussendoor 10 min teletekst
Loes Luca bedoel je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef pberends het volgende:
Wie is die uberlekkere brunette in Godsnaam?
Hahah ja die zijn wel lolligquote:
Ze was er rond 19.50 geloof ik, maar ik had geen geluid aan.quote:
Dat is haar toch nietquote:
Doesjka van Hoogdalemquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze was er rond 19.50 geloof ik, maar ik had geen geluid aan.
Ja. Erg leuke aflevering.quote:
Heb je het niet gezien dan? Je was natuurlijk druk bezig een nieuw topic te openen...quote:
Dank, zij is lekker zegquote:
In ieder geval de eerste, daarna geloof ik 't wel. Wanneer wordt het uitgezonden? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef Veerboot het volgende:
Haha, dat programma met die boeren wil ik zien
Snachts op Talpa in ieder geval.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In ieder geval de eerste, daarna geloof ik 't wel. Wanneer wordt het uitgezonden? Heb ik gemist.
The Police.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef roburt het volgende:
weet iemand hoe die oude groep heet waar een nummer van gedraait werd toen Tim van Direct er was. ZIjn voorbeeld ofzo.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef roburt het volgende:
weet iemand hoe die oude groep heet waar een nummer van gedraait werd toen Tim van Direct er was. ZIjn voorbeeld ofzo.
Je hebt ook nog iemand die daar iets mee te maken heeft, iets van een zanger of zo. Maar is geloof ik niet zo bekend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef roburt het volgende:
Sting?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt ook nog iemand die daar iets mee te maken heeft, iets van een zanger of zo. Maar is geloof ik niet zo bekend.
Giel zit er, en de band die hij een week geleden al tipte als upcomming is nu te gast de de Jakhalzen. Incrowd anyone?quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Giel Beelen. Maarten 't Hart is aanwezig in verband met een nieuwe publicatie in het wetenschappelijk tijdschrift Nature over de zaak Lucia de B.
Fotograaf Maarten Corbijn, alias Corbino, portretteerde Dolly Parton, Rowan Atkinson maar ook Louis van Gaal en Gerrit Zalm.
We gaan pogo’en met de punkband Malle Pietje & The Bimbo’s. Coryfee van de zender Tien, Caroline Tensen is te gast, zij gaat een programma voor de NCRV presenteren.
Dat en nog veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
Aaah, ik meen te hebben verstaan dat Anton weer kwam. Ik schrok er al van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
Maarten, de broer van Anton Corbijn dus. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:36 schreef pfaf het volgende:
Aaah, ik meen te hebben verstaan dat Anton weer kwam. Ik schrok er al van.
Ga weg, snotjongquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef arneaux het volgende:
Ik ken al die mensen niet eens..
Jullie zijn echt oud..
Je bent niet de enige. Ik heb me ook altijd al afgevraagd hoe oud die tong80 nou was. Heeeel oud denk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef arneaux het volgende:
Ik ken al die mensen niet eens..
Jullie zijn echt oud..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |