Omdat z'n microfoon er achter zitquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij heeft eeuwig en altijd dat gore vette gilletje aan.
Ik vind het wel leuk..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef arneaux het volgende:
Kan Sophie niet een keer fatsoenlijke kleren dragen?
Imageshack op fokquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij doet me aan dit personage denken:
[afbeelding]
Ik weet niet waarom, want Lambik heeft geen baard of bril
ja schandalig dit............quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef arneaux het volgende:
Ze heeft altijd van die truijes aan waarbij de oksels open zijn. En daar ik Sophie niet echt een vrouw vrouw vind, vind ik t gewoon lelijk.quote:
Daarmee at hij zelfs in de kantine van Het Parool.quote:
Oh, niet eens op gelet. Kwam 'm tegen op g00gle.quote:
neequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef arneaux het volgende:
quote:
Briljante woordspeling. Wist je dat ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef arneaux het volgende:
Die gast zit zichzelf behoorlijk te pluggen zeg.
Nope. Ben ik dan toch geniaal?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Briljante woordspeling. Wist je dat ?
Hij gebruikt een gebroken nagel als gitaarplug. Dus hij zit zichzelf goed te pluggen. Snap je je eigen grap nu ?quote:
Ik ben inderdaad briljant.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij gebruikt een gebroken nagel als gitaarplug. Dus hij zit zichzelf goed te pluggen. Snap je je eigen grap nu ?
Wanneer gaan we trouwen trouwens?quote:
Vond ik ook leukquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:39 schreef golfer het volgende:
Leuk die beelden van Apollo-Henkie weer te zien.
ik dacht aan eind volgende week, schikt dat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wanneer gaan we trouwen trouwens?
Tof wijf ben je.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht aan eind volgende week, schikt dat?
Zolang je nog maar een gaatje hebt voor de huwelijksreisquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht aan eind volgende week, schikt dat?
Niet zo jaloers meteen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang je nog maar een gaatje hebt voor de huwelijksreis
Jij bent verloofd met Rubyquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:24 schreef arneaux het volgende:
Wanneer gaan we trouwen trouwens?
Ehm. Dus. Ehm. Ja nou.quote:
Bigamist.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef arneaux het volgende:
Ehm. Dus. Ehm. Ja nou.
Sorry WA, oppervrouw, lief stuk, geniaal mens, überfrau, keizerin van het gevoel, dat ik zo doe.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef arneaux het volgende:
Sorry WA, oppervrouw, lief stuk, geniaal mens, überfrau, keizerin van het gevoel, dat ik zo doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |