Die prem is zo een bijdehante lul dat het echt wel konquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Maar als gastvrouw doe je zoiets niet, dus dat is wel heel opmerkelijk.
dat hadden al heel veel talkshow hosts veel eerder moeten doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
Des te leuker dat iemand die etterbak eens op z'n nummer zette.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
ja inderdaad, daar verneukte hij ook de halve show met zijn gezeik en gedram. blegh, wat een ongelooflijk vervelende vent.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:17 schreef Killer_Mom het volgende:
een dikke marmeren asbak had van mij ook gemogen, wat is die vent een vervelende zak, ik heb hem meegemaakt bij de opname van Dit was t nieuws, hij hield maar niet op.
dus ik pleit voor marmere asbakken in ieder programma waar hij inzit.
Prem, je bent een lul
Alweer de verkeerde zender geprogrammeerd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef tong80 het volgende:
Waarom zie ik nu een heel ander programma ?
Hij was wel heel erg jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:27 schreef rubbereend het volgende:dat heb ik als tip ingestuurd..... Gigi
ik hoorde het haar zeggen en ik moest het eerst 4 keer voor mezelf herhalen want ik geloofde het zelf nietquote:
De toer met dat programma werd vorig seizoen tot afgelast omdat Ellen ziek werd ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Aoristus het volgende:
von kopf bis fuB probeert ze al 2 jaar achter elkaar te slijten op de uitmarkt.
Premquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie waren er gisteravond?
Ik was niet thuis vandaar mij vraag
wat gebeurde er bij kiki dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoorde het haar zeggen en ik moest het eerst 4 keer voor mezelf herhalen want ik geloofde het zelf niet
Nee die van Kelly was natuurlijk helemaal te erg voor woorden: "als er bultjes, vliesjes en viezigheid op zit, dan zeg ik dat ze eerst onder de douche moeten gaan!" (zo ongeveer was ie tenminstequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Ik krijg geen soa's, want ik slik de pil"
Zeg maar gewoon debiel hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor nix 'n iq van 'n minder intelligent persoon
je haalt hem door de war met Bonnie...quote:
ja, ik krijg er geen trek vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een onsmakelijk hoofd heeft Johannes toch
Hij doet me aan dit personage denken:quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
En hij heeft eeuwig en altijd dat gore vette gilletje aan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |