Jij: dom. Jij: niet nadenken. Jij: goed topic lezen.quote:
Dan heb ik zeker naar een ander programma gekekenquote:Op maandag 22 januari 2007 22:30 schreef arneaux het volgende:
Claudia was historisch slecht zeg. Ik heb t maar afgezet.
Mja ik vond t gewoon echt helemaal niks. Ze lulde op t laatst door de leader heen, dat interview met die Amerikadeskundige ging kut (al moet ik wel zeggen dat die vrouw ook een heks was).quote:Op maandag 22 januari 2007 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker naar een ander programma gekekenIk vond dat ze 't prima deed.
Was inderdaad 1 van haar mindere uitzendingen.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:30 schreef arneaux het volgende:
Claudia was historisch slecht zeg. Ik heb t maar afgezet.
Jammer... Beterschap Matthijs!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Matthijs was gister bij HS al ernstig verkouden
Gisteren tijdens holland Sport had Matthijs al nauwlijks een stem , en kon hij zich verstoppen achter De Jong.nbij DWDD is dat onmogelijk.quote:
ik vind 'm wel okee. Liever hij 100x dan Ali B. 1xquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef kassenbouwer het volgende:
En dan ook nog eens een keer Martin Bril.
Wie nodigt die gast steeds uit???
Martin Bril is een of andere zelfbenoemde politiek commentator.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind 'm wel okee. Liever hij 100x dan Ali B. 1x
Ik dacht dat je daar wel van hield.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:35 schreef maril het volgende:
Ik ben trouwens blij met Claudia. Matthijs loopt een beetje naast zijn schoenen, hij weet dat hij popie is
Was in het late journaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat spotje van, van gaal was er gisteren toch ook al ?
http://www.youtube.com/watch?v=THsTACHZMtcquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:57 schreef Aoristus het volgende:
die priceless reklame
en natquote:
't vervelende wijf kreeg geeneens één fatsoenlijk coherente zin uit d'r strotje.quote:
Geweldig dat ze dat deed ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef spoor4 het volgende:
Glas water in het gezicht van Prem. Net goed.![]()
Dezelfde drug als Ratelband.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:20 schreef Niek. het volgende:
welke drug zou prem hebben gebruikt?
thanks, die staat in mijn favoritesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:19 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=THsTACHZMtc
Voor wie 'm nog eens wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |