Inderdaad begonnen bij de OOR. Is de huisfotograaf van U2 en Depeche mode bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef pfaf het volgende:
Ik ben slechts 22, maar Anton Corbijn is toch wel een must-know hoor. Legende.
Daarom ben jij ook mod he, omdat jij dat soort must-know dingen weet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef pfaf het volgende:
En dan ben ik weer even oud als jij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:11 schreef arneaux het volgende:
Dan ben ik precies 22 jaar jonger..
Die Wende is echt debiel. Ik heb haar gezien bij Dit Was Het Nieuws en goeie God wat een geit.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef pfaf het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad begonnen bij de OOR. Is de huisfotograaf van U2 en Depeche mode bijvoorbeeld.
En Heart Shaped Box van Nirvana, in dezelfde kenmerkende stijl overigens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bedenker van de geniaal mooie videoclip van het even wonderschone nummer Enjoy the Silence.
[afbeelding]
is elke nacht op de tv hoor, alleen vrijdag/zaterdag/zondag avond nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:05 schreef boneyard het volgende:
[..]
haal dat nou eens weg, dat hebben ze 1 week gedaan ofzo, sindsdien nooit meer.
oh en Loes Luca![]()
ik doelde op het deel over het hoe het tijdens europees voetbal ging, dat laatste stuk had er uit gemogen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
is elke nacht op de tv hoor, alleen vrijdag/zaterdag/zondag avond niet![]()
Ik zap snachts meestal tussen DWDD en Man Bijt Hond![]()
Zegt me niets, dus dat zou goed kunnen als dat een zanger is.quote:
Jij: Wie is Sting?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |